| Projekt jawki 50. | |
Wysłany: Wto 15:59, 26 Sty 2010 |
|
|
ArturB |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Sty 2010 |
Posty: 23 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Co myślicie o tym zestawieniu?
Jawka 50:
1) szlif na 60cm3, 4 kanały płuczące, 1 kanał wydechowy: 60/4/1. (by Przemas)
2) tłok dwu pierścieniowy lub trzy jeśli nie znajdę dwupierścieniowego + wyszlifowanie tłoka od środka (polerowanie). (sklep z częściami do starych moto + polerowanie by Przemas)
3) króciec rozwiercony (sklep motoropole), większa dysza w gaźniku (sklep agmot), regulacja zapłonu/gaźnika, krótkie kolanko wydechu (sklep agmot), wyczyszczenie seryjnego wydechu, sportowy filtr powietrza koso air system (sklep mieloch = 65zł), sportowy filtr paliwa (allegro niebieski-chrom - 20zł), świeca (nie pamiętam oznaczenia, ale kupie dwie w razie gdyby nie pasowała, lub źle chodziła (sklep agmot).
4). chromowanie kierownicy + dwóch błotników i ogólne malowanie jawki na niebieski kolorek. Najlepiej oryginalny, możecie podać nazwę jeśli ktoś zna.
Co o tym myślicie?
Wał, łożyska seryjne wytrzymają? Jawka na liczniku ma przebieg 4tyś, była kupiona od jakiegoś dziadka, który jeździł na ryby w weekendy i do sklepu, jawka jest zablokowana od nowości.
Pzdr. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ArturB dnia Wto 16:04, 26 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 16:19, 26 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na tuningu się nie znam, ale mogę ci powiedzieć, że pomimo tego małego przebiegu mógłbys sprawdzić dobrze łożyska i wał, bo może lepiej będzie coś z tym zrobić. Możesz spróbować wsadzić świecę taką o dłuższym gwincie. Kumpel ostatnio u siebie wsadził, tylko podlożyc dodatkowo jedną podkładkę i chodzi mu podobno dużo lepiej. A co do kanałów to wnioskuje tylko z tego co czytałem na forum. Może lepiej zrobić 2 większe niż 4 mniejsze? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:51, 26 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko chcę wiedzieć ile będzie ci to paliło??????????? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:55, 26 Sty 2010 |
|
|
ArturB |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Sty 2010 |
Posty: 23 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
z 5-6? czy więcej? jaką bak jawki ma pojemność? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:29, 26 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bez przesady! 6 litrów to ciągnie jawa 350, a nie jawka. Spalanie może i wzrośnie, ale to przecież coś kosztem czegoś. Możesz wsadzić podkowę, zwiększy się moc i spadnie spalanie. Bak jawki mieści bodajże 9 litrów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Wto 17:29, 26 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:54, 26 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Od 4-5 litrów będzie mu ciągło bez podkowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:48, 26 Sty 2010 |
|
|
paweł102 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Sty 2010 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:31, 26 Sty 2010 |
|
|
ArturB |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Sty 2010 |
Posty: 23 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
O co chodzi ta podkową? Odpiszcie na tamte pytania... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:38, 26 Sty 2010 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaźnik Jikov do wymiany na jakiś co najmniej z Simsona albo inny. Najlepiej 19mm.
Co za przemas? Pokaż jakieś jego przeróbki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:54, 26 Sty 2010 |
|
|
ArturB |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Sty 2010 |
Posty: 23 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam pytanie. Co mi będzie potrzebne jak oddam cylinder do szlifu na 60cm3? Wiem, że tłok 40mm - sworzeń - zabezpieczenia - 2 pierścienie. Co mi będzie potrzebne, aby go z powrotem założyć? WYMIEŃCIE MI WSZYSTKIE CZĘŚCI. Jakieś podkładki czy coś. Uszczelki? Wiem o co chodzi, ale chcę być pewny, bo już mam uszczelki, ale nie wiem czy wszystkie.
Tu macie foty Przemka.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:00, 26 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Będziesz potrzebował tłoka, pierścieni, zabezpieczeń, sworznia, uszczelki pod cylinder i oczywiście sam cylinder i głowice ;p O szpilkach i nakrętkach ci chyba nie muszę mówić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:07, 26 Sty 2010 |
|
|
ArturB |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Sty 2010 |
Posty: 23 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
te nakrętki i szpilki to jak odkręcę to je będę miał, czy będzie trzeba je znów kupić? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:12, 26 Sty 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiem z pewnych źródeł ile chcesz osiągnąć i wystarczy odblikowanie i tuning według T.Sałka A jeśli chcesz wiedzeć czego ile potrzeba to ci chętnie napisze na gg |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:16, 26 Sty 2010 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak odkręcisz i zgubisz to nie bedziesz miał, proste. ;] Głowicy nie bedziesz potrzebował nowej. Odkręcasz głowice, ściągasz cyl i tłok, zakladasz tłok 40mm, uszczelke pod cyl nową koniecznie, później sam cylinder 60cc, głowica na to i skręcasz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:24, 26 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moim zdaniem taki tuning jest bez sensu skraca trochę żywotność silnika i dużo pali moto |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|