| Przeróbka, którą trzeba rozkodować :( | |
Wysłany: Śro 20:29, 14 Sty 2009 |
|
|
reaper |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2008 |
Posty: 68 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cześć, znalazłem wycinek z czeskiej gazety i nie wiem co on przedstawia. Pomożecie?!
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:00, 14 Sty 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Znam się na troche na rysunku techicznym i widzę że na lewym końcu tej tulejki jest nacięty gwint a z rdugiej strony wchodzi jakiś wałek ale co to jest to nie mam pojęcia.
A teraz zrobie takie małe OT ostatnio na czeskiej stronce tej co jest zdięcie jawki mustang z owiewką doszukałem się ustawienia zapłonu i się zdziwiłem gdy tam było napisane 1.2-1.5mm przed GMP a u nas jest 1.8-2mm a przecież ich jawki nie były blokowane to czemu u nich jest 1 opcja może tego nie trzeba zmieniać sorka za ot ale tak mi się przypomniało. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:21, 14 Sty 2009 |
|
|
reaper |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2008 |
Posty: 68 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A i jeszcze mam kilka pytań:
Czy tłok i cylinder z zestawu 55 cm3przerabia się tak samo jak zwykły zestaw? Tz. skracanie nóżek tłoka, płaszcza tłoka, kanały w cylindrze i planowanie głowicy. Bo według strony [link widoczny dla zalogowanych] można tak zrobić |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez reaper dnia Śro 22:22, 14 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:24, 14 Sty 2009 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
ten artykuł odnosi się do zestawu 55 cc... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:25, 14 Sty 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wg mnie to gościu pisze coś o świecy... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:26, 14 Sty 2009 |
|
|
reaper |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2008 |
Posty: 68 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Garry1 właśnie chodzi o to czy to na pewno odnosi się do 55cc, bo takie same przeróbki robi się na 50cc i zastanawia mnie czy te wymiary kanałów będą się zgadzały zarówno w 50cc i 55cc. Mam 55 i zastanawiam się czy to nie jest błąd. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:39, 14 Sty 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jasne, że będą sie zgadzały. Skok tloka się przecież nie zmienia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 8:18, 15 Sty 2009 |
|
|
reaper |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2008 |
Posty: 68 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A obwód tuleji? czy zgadza się z tym schematem? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:59, 15 Sty 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak, trzeba pamiętać jednak, że wydech poszerzasz tyle samo na każdą stronę, a przelotowe tylko w stronę dolotu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| Re: Przeróbka, którą trzeba rozkodować :( | |
Wysłany: Czw 22:07, 15 Sty 2009 |
|
|
leśnik |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 185 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 74 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
reaper napisał: | Cześć, znalazłem wycinek z czeskiej gazety i nie wiem co on przedstawia. Pomożecie?! |
Jasne że pomożemy... Ten rysunek przedstawia wkładkę służącą prawidłowemu ustawianiu wyprzedzenia zapłonu bez konieczności zdejmowania głowicy. Świeca w głowicy Jawki jest wkręcona pod kątem 30 stopni względem osi cylindra i tłoka. Żeby było możliwe dokładne sprawdzenie wyprzedzenia załonu, ktoś skonstruował sobie takie urządzonko z rurką przestawioną o te 30 stopni względem otworu świecy. Kiedy rurka jest ustawiona poziomo i mamy w nią wprowadzony przesuwny pręcik ze skalą, możemy odczytać wyprzedzenie zapłonu bezpośrednio w mm. Jeżeli ustawiamy tradycyjnie, to odczyt z pręcika musimy pomnożyć przez cosinus z 30 stopni, czyli około 0,87, by otrzymać rzeczywiste wyprzedzenie zapłonu. Taki mały, często pomijany efekt uboczny skośnego umieszczenia świecy w głowicy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez leśnik dnia Czw 22:08, 15 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|