Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Przeróbka, którą trzeba rozkodować :(
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Przeróbka, którą trzeba rozkodować :(
PostWysłany: Śro 20:29, 14 Sty 2009
reaper
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Cześć, znalazłem wycinek z czeskiej gazety i nie wiem co on przedstawia. Pomożecie?! Cool

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:00, 14 Sty 2009
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


Znam się na troche na rysunku techicznym i widzę że na lewym końcu tej tulejki jest nacięty gwint a z rdugiej strony wchodzi jakiś wałek ale co to jest to nie mam pojęcia.
A teraz zrobie takie małe OT ostatnio na czeskiej stronce tej co jest zdięcie jawki mustang z owiewką doszukałem się ustawienia zapłonu i się zdziwiłem gdy tam było napisane 1.2-1.5mm przed GMP a u nas jest 1.8-2mm a przecież ich jawki nie były blokowane to czemu u nich jest 1 opcja Question może tego nie trzeba zmieniać Question sorka za ot ale tak mi się przypomniało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:21, 14 Sty 2009
reaper
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


A i jeszcze mam kilka pytań:
Czy tłok i cylinder z zestawu 55 cm3przerabia się tak samo jak zwykły zestaw? Tz. skracanie nóżek tłoka, płaszcza tłoka, kanały w cylindrze i planowanie głowicy. Bo według strony [link widoczny dla zalogowanych] można tak zrobić Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez reaper dnia Śro 22:22, 14 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:24, 14 Sty 2009
Garry1
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin


ten artykuł odnosi się do zestawu 55 cc...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:25, 14 Sty 2009
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Wg mnie to gościu pisze coś o świecy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:26, 14 Sty 2009
reaper
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Garry1 właśnie chodzi o to czy to na pewno odnosi się do 55cc, bo takie same przeróbki robi się na 50cc i zastanawia mnie czy te wymiary kanałów będą się zgadzały zarówno w 50cc i 55cc. Mam 55 i zastanawiam się czy to nie jest błąd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:39, 14 Sty 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Jasne, że będą sie zgadzały. Skok tloka się przecież nie zmienia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:18, 15 Sty 2009
reaper
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


A obwód tuleji? czy zgadza się z tym schematem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:59, 15 Sty 2009
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Tak, trzeba pamiętać jednak, że wydech poszerzasz tyle samo na każdą stronę, a przelotowe tylko w stronę dolotu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Przeróbka, którą trzeba rozkodować :(
PostWysłany: Czw 22:07, 15 Sty 2009
leśnik
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 74 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barlinek
Płeć: Mężczyzna


reaper napisał:
Cześć, znalazłem wycinek z czeskiej gazety i nie wiem co on przedstawia. Pomożecie?! Cool

Jasne że pomożemy... Ten rysunek przedstawia wkładkę służącą prawidłowemu ustawianiu wyprzedzenia zapłonu bez konieczności zdejmowania głowicy. Świeca w głowicy Jawki jest wkręcona pod kątem 30 stopni względem osi cylindra i tłoka. Żeby było możliwe dokładne sprawdzenie wyprzedzenia załonu, ktoś skonstruował sobie takie urządzonko z rurką przestawioną o te 30 stopni względem otworu świecy. Kiedy rurka jest ustawiona poziomo i mamy w nią wprowadzony przesuwny pręcik ze skalą, możemy odczytać wyprzedzenie zapłonu bezpośrednio w mm. Jeżeli ustawiamy tradycyjnie, to odczyt z pręcika musimy pomnożyć przez cosinus z 30 stopni, czyli około 0,87, by otrzymać rzeczywiste wyprzedzenie zapłonu. Taki mały, często pomijany efekt uboczny skośnego umieszczenia świecy w głowicy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez leśnik dnia Czw 22:08, 15 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Przeróbka, którą trzeba rozkodować :(
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin