| Pytanie Czy ten zestaw jest coś wart? | |
Wysłany: Wto 20:34, 01 Gru 2009 |
|
|
piechu1839 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Lis 2009 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rawicz |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] daje coś taki zestaw w jawie mustangu?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:06, 01 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie, lepsze efekty daje [i taniej wychodzi] przeszlifowanie oryginalnego czeskiego cylindra na 40mm i zakup samego tłoka wraz z pierścionkami i sworzniem.
A to dlatego że oryginalny cylinder ma szersze kanały płuczące od tego pseudo '60cc" z alledrogo, szlif cylindra kosztuje 30 zł tłok [komplet] 20zł, nowa głowica i ta niby super dysza nie są konieczne.
Amen |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:29, 01 Gru 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Z dala od tego zestawu,kumpel w ogarze 200 posiada,i tak mu to silnik zamuliło że ja pierdziele i wielka podnieta że 75 idzie,sory ale z wiatrem i z górki na 13z gdzie rozpędza się 0,5km to muł jak cholera,jeszcze nie wiadomo czy ten licznik dobrze pokazuje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:10, 18 Lip 2010 |
|
|
Morra |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 18 Lip 2010 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:06, 18 Lip 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
I kolejny post, który zalicza się do górnictwa, który powinien być już nagrodzony |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|