| ruski zapłon | |
Wysłany: Pon 20:10, 13 Gru 2010 |
|
|
pawelpc |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Gru 2010 |
Posty: 46 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sobieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Mam ruską motorynkę z zapłonem na jakimś czujniku który daje iskrę gdy jest przerwa na magnecie, z tego powodu że nie mogę podawać na razie linków więc w grafice google należy szukać "zapłon minsk delta stella" powinno ukazać zdjęcie cewek, aluminiowego modułu i transformatora i o taki zapłon mi chodzi:)
I teraz mam pytanie: jeśli motorynka odpala to dałoby się przenieść ten zapłon do jawki?
Dodam że taki zapłon był stosowany w minsku, delcie i tej motorynce stelli, a tak poza tym iskra przy kopnięciu ma jasno niebieski kolorek.Więc jakby to wlazło to byłby to krok na przód jest to zapłon ze stabilizacją napięcia i z tego co pamiętam to palił zimny czy ciepły z pierwszego. Pewnie część osób zna te dwa ostatnie motorki ze względu na gaźnik k60b.
Jak dobrze pójdzie to u kolegi wyląduje ten zapłon w ogarku tylko nie wiem czy wejdzie więc może jutro powiem jakie wymiary on ma bo jak nie wejdzie to przeróbka jawoskiego mu została |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 20:18, 13 Gru 2010 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
raczej nie wejdzie w te kartery ogara |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez v max96 dnia Pon 20:18, 13 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:05, 13 Gru 2010 |
|
|
pawelpc |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Gru 2010 |
Posty: 46 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sobieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jakie rozmiary ma iskrownik w 223?(szerokość) bo ruskiemu sprawdziłem i ma 11cm ale spokojnie pół centymetra da się skrócić(aż mnie ciekawość zżerała)
EDIT: [link widoczny dla zalogowanych]
na tej stronce jest jak zrobić tanim kosztem zapłon elektroniczny do jawy 350 który jest bardzo podobny do tego z motorynki więc może jakoś dałoby go zaadaptować w 223? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawelpc dnia Śro 15:04, 15 Gru 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 0:52, 15 Gru 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
lepiej zrobić n halltronie lub vape kupić co ino momęt obrotowy pogarsza... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:02, 15 Gru 2010 |
|
|
pawelpc |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Gru 2010 |
Posty: 46 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sobieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
z hallotronem trzeba kombinować a na vape to bym tyle kasy nie wydał a to jest gotowe rozwiązanie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:05, 15 Gru 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Halltron co to za kombinowanie poczytać trochę i można zrobić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:09, 16 Gru 2010 |
|
|
pawelpc |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Gru 2010 |
Posty: 46 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sobieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale jak ma się gotowy impulsator, transformator i moduł dodatkowo ze stabilizatorem napięcia to by było fajnie mieć taki zapłon a tak w ogóle myślę o tym bo mam w najbliższym czasie jawkę kupić więc chciałbym z tego grata skorzystać na w/w stronie jest taki zapłon do jawy 350 więc chyba to nie problem. Impulsator trzyma się na dwóch śrubkach więc łatwo przykręcić aby się nie zruszyło. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:02, 16 Gru 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Twój wybór |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:06, 16 Gru 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a zeby ten zapłon na halltronie trzeba miec ten czujnik czy można samemu zrobić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:04, 16 Gru 2010 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mingo napisał: | a zeby ten zapłon na halltronie trzeba miec ten czujnik czy można samemu zrobić |
Czujnik Halla ma różne zastosowania i różną budowę. Wszystko polega na efekcie Halla, czyli zaniku i pojawianiu się napięcia na końcach przewodów. W zapłonach najczęściej wygląda to tak, że 2 magnesy ustawione są równolegle a pomiędzy nimi wiruje przesłona. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 16:18, 03 Kwi 2011 |
|
|
pawelpc |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Gru 2010 |
Posty: 46 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sobieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dziś zabrałem się za czyszczenie zapłonu i niedługo dam do stoczenia takie coś w stylu pierścienia aby spasowało rozmiarami. Jak skończę czyścić dam fotki jak to wygląda. jakiś tydzień temu sprawdzałem i po stoczeniu tego powinno wejść na miejsce:) A tak w ogóle ten zapłon jest b. podobny do skuterowych zapłonów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|