| sprzęgło i skrzynia biegów | |
Wysłany: Pon 1:01, 12 Maj 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
chciałbym zrobić w jawce inne sprzegło to znaczy bez łańcuszka żeby było i żeby było lepsze niz oryginalne jawki, oraz chciałby dac ina skrzynie biegów, albo dozucic jakies tryby do oryginalnej. macie jakies pomysły co mógłbym użyć?? jakie sprzegło jest dobre i jaką skrzynie próbować dopasować?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 8:38, 12 Maj 2008 |
|
|
Pawel zx10r |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdansk |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie rozumiem,chcesz zamontować sprzęgło bez łancuszka??czyli jak dobrze rozumiem chcesz zrobić podobne szprzęgło jakie zastosowano w MZ bezpośrednio na wale korbowym!więc ja odrazu ci mówię że szkoda zachodu,raczej nie dopasujesz takiego sprzęgła,bo sie nawet nie zmiesci,musiał byś dotatkowo kombinować z zabierakiem sprzęgła!imposible |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:43, 12 Maj 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zgadzam się z przedmówcą - to jest możliwe tylko bardzo ciężkie w realizacji. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:51, 12 Maj 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
po kombinacjach moze by podeszło sprzęgło z sima ale bys musiał karter i dekiel przerabiac juz nie spomne o czopie wału i mocowaniu do wałka skrzyni szkoda zachodu |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawlak200192 dnia Pon 16:02, 12 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:36, 12 Maj 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi się nasuwa sugestia łatwiej już zrobić 128 klocków do kompletu tarcz sprzęgła z lepszego drewna niż przerabiać karter,wał itd... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:32, 13 Maj 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
zobaczcie tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]
albo to jest inny silnik albo z przerobiony sprzeglem i skrzynia biegów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:32, 14 Maj 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi to wyglada na silnik od jawki pionyr z przerobionym cylkiem bo 223 to nie jest na pewno |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Czw 20:06, 15 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|