Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » sprzęgło, pierścienie, korbowód
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
sprzęgło, pierścienie, korbowód
PostWysłany: Nie 22:34, 28 Gru 2008
szymon.schiller
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kujakowice Górne
Płeć: Mężczyzna


Mam trzy pytania m.in chodzi o sprzęgło. Gdy bym podłożył pod sprężynki podkładki, czy tarcze sprzęgłowe przy tuningowanym silniku nie będą sie tak zużywały

a drugą rzeczą są pierścienie które przy przerwie gdzie się póżniej łączą na tłoku czy mogą nachodzić na kanały czy nie

trzecie pytanie dotyczy korbowodu. W pewnym temacie pisano że korbowód CRJ50 z allegro jest do niczego a na stronie tuningowej jest on pokazany [link widoczny dla zalogowanych]
i dlatego chciałem sie zapytać czy naprawdę jest on do niczego


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szymon.schiller dnia Nie 23:03, 28 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:20, 28 Gru 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


ad.1 ,sam posiadam większy docisk na sprzęgle,tarcze o wiele mniej się zużywają do dzisiaj jeżdżę od remontu na tej samej regulacji sprzęgła,lecz na zimę polecam rzadszy olej,ponieważ gdy odpalisz z kopa musisz nacisnąć sprzęgło i przegazować go,potem dopiero wbijasz jedynkę (ominiesz wtedy typowy trzask w skrzyni) po rozgrzaniu silnika do odpowiedniej temperatury jest w porzo.

ad.2 nie mogą,czemu? bo się połamią...

ad.3 Pokaż temat o tym korbowodzie bo pierwszy raz czytam opinie o korbowodach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Nie 23:20, 28 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:10, 29 Gru 2008
krawiec_
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Kam@$ napisał:
lecz na zimę polecam rzadszy olej,ponieważ gdy odpalisz z kopa musisz nacisnąć sprzęgło i przegazować go,potem dopiero wbijasz jedynkę (ominiesz wtedy typowy trzask w skrzyni) po rozgrzaniu silnika do odpowiedniej temperatury jest w porzo.

Rozklejać sprzęgło powinniśmy przed odpaleniem silnika. Wrzucamy jedynkę, wciskamy sprzęło i bujamy motor do tyłu i do przodu, aż opór ustąpi.
Kam@$ napisał:
ad.2 nie mogą,czemu? bo się połamią...

Zgadzam się.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krawiec_ dnia Pon 0:13, 29 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:15, 29 Gru 2008
Irzyk
Dziad

 
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1885
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FGW
Płeć: Mężczyzna


mariush_15 napisał:
Kam@$ napisał:
lecz na zimę polecam rzadszy olej,ponieważ gdy odpalisz z kopa musisz nacisnąć sprzęgło i przegazować go,potem dopiero wbijasz jedynkę (ominiesz wtedy typowy trzask w skrzyni) po rozgrzaniu silnika do odpowiedniej temperatury jest w porzo.

Rozklejać sprzęgło powinniśmy przed odpaleniem silnika. Wrzucamy jedynkę, wciskamy sprzęło i bujamy motor do tyłu i do przodu, aż opór ustąpi.
Kam@$ napisał:
ad.2 nie mogą,czemu? bo się połamią...

Zgadzam się.


A ja czytałem, że wbijasz bieg i pchasz na biegu kilkanaście metrów, bez wciskania sprzęgła. Chyba, że nie doczytałem. Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:21, 29 Gru 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Mariusz ha! u mnie jak tak zrobisz jak pisałeś to ci się kopniak będzie ślizgał. ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:23, 29 Gru 2008
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


Irzyk napisał:
A ja czytałem, że wbijasz bieg i pchasz na biegu kilkanaście metrów, bez wciskania sprzęgła. Chyba, że nie doczytałem. Very Happy


Irzyk, ale pomyśl co Ci da pchanie na biegu, bez wciskania sprzęgła ?
Jeśli już pchać na biegu to sprzęgle jeśli mamy je rozkleić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 2:33, 29 Gru 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Chłopaki, kiełbache, wódkę i zagryche może jeszcze przyniosę? Wink Debata polityczna. Mr. Green Wcisnąć pare razy sprzęgło, pchnąć w przód i już.
Co do pierścionków to już Ci koledzy wcześniej powiedzieli.
A korbowód... Teraz Cię poproszę o coś bardzo trudnego u niektórych, nieraz nawet i u mnie. ;] Popatrz na te dwa korbowody i dojdź do wniosku, który z nich był wcześniej używany. TAK! To właśnie ten na dole "CRJ50", który wg. kogoś tam jest do dupy. Na innych fotkach jest chyba wał rozpołowiony w celu wymiany jego korbowodu i łożysk. Więc nietrudno się domyśleć, że CKR zastąpi miejsce CRJ50. Wink Choć nie wiem co na celu ma ta operacja, CRJ50 ze zdjęcia ma łożysko igiełkowe, nie jak CKR - ślizgowe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:58, 29 Gru 2008
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


Może ja mam zwidy, ale ten CKR wydaje się trochę węższy czyli wychodziłoby że jest trochę lżejszy :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sprzęgło, pierścienie, korbowód
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin