Wysłany: Wto 10:33, 10 Lip 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szymon napisał: | Niekoniecznie. Co ja zawuażyłem? Taki lejek nałożony na gaźnik, na końcu naciągnięta pończocha i tyle. Przepustowość na pewno dobra, ale wygląda niesamowicie wiejsko i nieestetycznie. Tną koszty czy jak?
EDIT: Znalazłem: [link widoczny dla zalogowanych] |
buhaha jak to wygląda no nie wiem co nie którzy czesi pewnie też wchodzą w wiejsski tuning :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 10:49, 10 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Heh może wygląda głupio ale działa Widzisz jaką on ma głowice... Niedziwie sie że zmienił filtr |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:04, 10 Lip 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
co ma głowica do filtra powietrza? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:40, 10 Lip 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A co ciekawe, nie mam pojęcia skąd czesi biorą te głowice. Przeczesałem wiele czeskich sklepów, aukro i ciągle nie znalazłem tego. Ani "słonecznej" głowicy, ani cylindra z przedłużanymi żeberkami. Może Wam się jeszcze zeche poszukać.
Podpowiem, że głowica to po czesku "hlava", a cylinder bodajże "valec". |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:52, 10 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
K@ma$ głowica ma dużo do filtra chociaż ze względu na to że skoro ma taką głowice to napewno ma coś przerobione w cylindrze a każda przeróbka wiąże sie w układem ssącym przynajmniej radykalna przeróbka która nie da 1 % wiecej tylko np. 10 15 % |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 17:05, 10 Lip 2007 |
|
|
more_power |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Lip 2007 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wlasnie, jesli chodzi o stozek, to najbardziej martwi mnie to, ze dzieki temu, iz przepuszcza powietrze duzo lepiej od standardowego filtra i jest w miejscu duzo bardziej narazonym na warunki atmosferyczne, to czy nie bedzie mi sie do gaznika dostawac brudne powietrze w efekcie po jakims czasie zatykajac go ? I czy przez to nie zmniejsza sie zywotnosc silnika? Bo wlasnie w samochodach mimo wszystko stozek jest w miejscu duzo mniej narazonym np. na piach... I wlasnie dlatego pytam sie czy warto, bo nie wiem ile mozna zyskac, a ile stracic...
P.S: trzeba przyznac, ze czesi z ta ponczocha to polecieli . Wyglada srednio, ale pod wzgledem mocy to chyba nawet lepsze od stozka . Gorzej jak gosciowi sie zachce po piachach jezdzic .
Moze ta glowica do Jawki jest zaadaptowana z jakiegos innego motocykla? Ale jesli tak to pytanie z jakiego, bo pierwszy raz taka widze...
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 18:46, 10 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To nie jest od innego motocykla to tuningowa głowica z lepszym chłodzeniem. Przy wysilonych silnikach to podstawa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:40, 10 Lip 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak, tylko gdzie ją dostać? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:43, 10 Lip 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czytajcie tu są ceny poszczególnym rzeczy do tuningu jawki
- úprava kliky (přepouzdření ojnice + rozlisování klikovky, příp. výměna ojnice) v rozpětí 350,- Kč až 1.000,- Kč
- protočení čela karterů cena 800,- Kč
- motýlek na zpětnou montáž na 50 ccm cena 150,- Kč
- podkova (shodná jako 50 ccm) cena 250,- Kč
- převrtání litinového válce na průměr 45 mm + výbrus válce vč. píst. kroužků, pístního čepu, drát. pojistky cena 700,- Kč
- svrtání na vyšší výkon, 4 až 6 přepouštěcích kanálů, cena 1.750,- Kč
- vymezovací podložka pod válec (nerez) cena 450,- Kč
- hliníková kostka do výfukového kanálu válce cena 150,- Kč
- hliníková kostka do sacího kanálu válce cena 150,- Kč
- příruba sacího kanálu pro shodnost příruby J 20+ , cena 150,- Kč
- hlava válce - shodná hvězda s 50 ccm - změna vnitřních rozměrů, vč. matic, 950,- Kč
- úprava pístu průměr 45, cena 150,- Kč
jak coś z tego przetłumaczyliście albo zrozumieliście to napiszcie.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:56, 10 Lip 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
OT: Może ktoś podać linka do tego sklepu czeskiego z częściami do Jawek? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:01, 10 Lip 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie ma tego sklepu każdy szukał i nie znalazł a ja te ceny wziąłem z jednej stronki chyba [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:15, 19 Lis 2007 |
|
|
Rolnik1204 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2007 |
Posty: 101 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Janówek 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wracajac do tematu.
Kumpel założył filtr stożkowy i powiedział ze osiągi sa takie jakby się jechało bez oryginalnego filtra. Zaleta tych filtrow jest taka porostu ze conieco filtruje powietrze.
Ja osobiste jeżdżę bez filtra jak ja kupiłem to filtr był juz zdjęty wiec go nie zakładałem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:28, 19 Lis 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
To lepiej załóż Rolnik, bo jak jakieś syfy typu kurz, nie daj Boże piasek Ci wlecą przez układ dolotowy to będzie nieciekawie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:31, 19 Lis 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja jestem zwolennikiem seryjnego filtra.Stożek przesuwa obroty mocy i momentu maksymalnego do góry, a ja wole mieć mocniejszy "dół". |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:36, 19 Lis 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bodajże Leśnik kiedyś pisał, ze optymalna długośc układu dolotowego to jakieś 20-22 cm.
Pewna osoba z forum (już nie pamiętam kto to był, ale raczej Karol) wytłumaczyła mi później, ze im krótszy dolot, tym mocniejsza "góra" obrotów. I tak jest w przypadku stożków, jeżeli zamontuje się je bezpośrednio na gaźnik.
Montowanie stożka na jakimś dystansie powinno pomóc - proszę o wypowiedzi innych userów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|