| stożek | |
Wysłany: Pon 11:26, 09 Lip 2007 |
|
|
more_power |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Lip 2007 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak wyżej, co daje? W samochodach wiem, że zrobienie dolotu nawet coś tam pomaga, chociaż głównie wtedy, gdy mamy zrobiony wydech. Rzekomo do 5KM. I dźwiek też jest duuużo lepszy. Ale gdy nie dbamy o nasz stożek, to znaczy, nie natłuszczamy go co jakiś czas specjalną substancją (bodajże co 10tys.km)do silnika idzie nam pełno syfu co zmniejsza jego żywotność. A tam mimo wszystko filtr powietrza jest w czystrzym miejscu niż w Jawkach. A już znacznie, jak chcemy trochę poszaleć po lasach . W Jawce, ze względu na warunki pracy chyba powinno się to robić znacznie częściej...?
Więc, jak myślicie, warto? Daje to coś?
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 13:52, 09 Lip 2007 |
|
|
katalonczyk1990 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 18 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdynia |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po założeniu zmienia się tylko dźwięk motoru, "nic więcej" . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:36, 09 Lip 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie prawda zyskujemy nawet całkiem sporo ale tylko i wyłącznie w przerabianym silniku tj. np. rozwiercony lub inny gaźnik, zmienione wysokości i szerokości okienek, inny wydech itp. ale jak nie masz przerabianego silnika to taż zyskasz bo pojemnośc układu ssącego w jawce jest niebotycznie wielka a jak wiadomo to nie jest za dobrze np. ja w nieprzerabianym silniku po zdjęciu gumy od filtra odczułem lepsze przyspieszenia ale nie że znowu jakoś kosmicznie wielka ta różnica była ale zawsze coś |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:10, 09 Lip 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
I tu również warto skrócić króciec ssący. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:24, 09 Lip 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Skrócić od tak sobie??? Ja to bym to najpierw obliczył objętośc całego kanału ssącego, jego długość i dopasował długość do obrotów przy jakich chciałbym mieć najwyższy moment obrotowy i wiedzcie że tak zrobię |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:42, 09 Lip 2007 |
|
|
more_power |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Lip 2007 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silnik seria, no może oprócz typowych przeróbek, takich jak wypolerowane kanały, przegroda w tłumiku itp. W kazdym razie idzie 70km/h na zębatce 11.
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:50, 09 Lip 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wg fabrycznego licznika? Mało prawdopodobne, aby na zwykłym silniku na 11z osiągać 70km/h. Tylko ze sporych górek. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:12, 09 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może źle zęby policzyłeś Widze że ładne bajki tu są opowiadane. A co do stożka to poszukaj na forum radze zamnknąć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:57, 09 Lip 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tematów o stożku było tyle...
Więc zrobię OT
No np. mój kuzyn w Ogarze 200 ma 11 Z, silnik bez przeróbek i idzie łeb w łeb (zarówno na buta jak i V-max) z WSK 125, która wcale taka słaba nie jest. Co prawda kuzyn jest lekki (40 kg), ale np. tłok i pierścienie w tym Ogarku nie są najlepsze. Więc te 70 jest możliwe. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:14, 09 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak ja bym wazył 40kg to bym chyba z 95 na ogarze wycisnoł swoim |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:39, 09 Lip 2007 |
|
|
more_power |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Lip 2007 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ojciec za mną jechał samochodem i mi zmierzył. Na prostej wyszło równo 70km/h. Więc to nie są jakieś bajki tylko najprawdziwsza prawda. Trzeba tylko ładnie odblokować i porządnie docierać. Oczywiście to też zależy od egzemplarza na jaki się trafi . Jedne po odblokowaniu idą 60km/h, inne 65km/h, a jeszcze inne nawet ponad 70km/h, co tak naprawdę w przeważającym stopniu zależy od tego jak były docierane. Zębatka na 100% jedenastka, bo jak robierałem silnik to policzyłem zęby . Z tuningu tak jak pisałem wyżej.
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 0:03, 10 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To sie ciesz że masz takiego ogara. Swoją drogą mój pewnie też tyle by poleciał w poprzedniej odsłonie. Teraz pewnie przeleciał by skale licznika jawki.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:08, 10 Lip 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
co do filtra stożkowego to zauważyłem że czesi jak tuningują swoje jawki to zostawiają jawoski filtr powietrza, raczej nie zauważyłem stożków |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:10, 10 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Masz racje ale oni chyba przerabiają wkłady i puszki filtrów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:22, 10 Lip 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Niekoniecznie. Co ja zawuażyłem? Taki lejek nałożony na gaźnik, na końcu naciągnięta pończocha i tyle. Przepustowość na pewno dobra, ale wygląda niesamowicie wiejsko i nieestetycznie. Tną koszty czy jak?
EDIT: Znalazłem: [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 4
Idź do strony 1, 2, 3, 4 Następny
|
|
|
|