Wysłany: Pon 13:58, 14 Kwi 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
K@ma$ jak zrobisz tak jak mówiłeś to zmniejszysz przepustowość i będzie ciężko chodzić. Gąbka ma wogóle inne właściwości filtracyjne niż papier który jest w stożku. Pianek chyba sie nie rozumiemy xD Chodzi o to że wsadzisz stożka do puszki filtra powietrza i zamontujesz bezpośrednio tą puszke na gaźnik bez gumy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:14, 14 Kwi 2008 |
|
|
Pianek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Właśnie nie wiem czy byle jaki bo nie chce żeby dostawał ogarek za dużo powietrza :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:27, 14 Kwi 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Każdy stożek bez firmowy jest taki sam chyba że trafisz na gówno albo jeszcze gorzej... Chyba że Cie stać na malossiego albo polini a to już inna bajka Główną przyczyną złego chodzenia silników na filtrach stożkowych jest to że są za blisko gaźnika i mają zbyt małą powiechrznie filtracyjną. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:46, 14 Kwi 2008 |
|
|
Pianek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czyli jak kupie mały stożek to będzie za mało powietrza a jak dam duży to będzie git ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:05, 14 Kwi 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak dasz mały stożek to będzie sie dławił i nie będzie osiągał pełnej mocy dlatego że ma małą POWIECHRZNIE FILTRACYJNĄ. A jak założysz duży to będzie lepiej chodził bo będzie miał tą powiechrznie filtracyjną większą. Pamiętaj im większy filtr powietrza tym lepsza elastyczność silnika, oczywiście w granicach rozsądku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:11, 14 Kwi 2008 |
|
|
Polonez |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Też mam zamiar kupić sobie filtr stożkowy ale sam nie wiem, jedni mówią, że zostawić oryginał, drudzy że kupić, sam już nie wiem. Co myślicie o tym: [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:39, 14 Kwi 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Za mały i ma kiepski kształt... to sie powinno nazywać walec a nie stożek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:05, 14 Kwi 2008 |
|
|
Pianek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ile mm ma wejście na filter powietrza jawki ? bo jednak biore na AGmocie i nie wiem ile MM wziąść |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:59, 14 Kwi 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:04, 14 Kwi 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Karol chodziło mi o to żeby nie za mocno wypełnić filtr gąbką,tylko na ściankach od wewnętrznej strony.Przecież nie mam zamiaru upychać całej gąbki do filtru powietrza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:08, 15 Kwi 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A czy ja powiedziałem że chcesz upychać gąbke w filtr ? Nawet takim sposobem jak powiedziałeś wcześniej zmniejszysz przepustowość filtra co praktycznie spieprzy sprawe delikatnie mówiąc. Albo stożek zwykły albo gąbkowy jedno z dwóch. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:12, 15 Kwi 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli tak sądzisz tzn że filtr gąbkowy będzie też zmniejszał przepustowość. :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 7:44, 16 Kwi 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
... Teraz mnie dobiłeś... Wkładając nawet najcieńszą gąbke do stożka zmieniasz jego parametry przepustowości kapisz ? A stożek jest gorszy tym od gąbkowego raz że bardzo buczy a dwa że jak sie porządnie zamoczy kilka razy to już z wkładu papierowego który działa za filtracje dużo nie zostaje... A gąbkowego w zupie elegancko oczyścisz i heja dalej. No i gąbkowy też tak nie buczy. Coś jeszcze ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 9:06, 16 Kwi 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No dobra dobra chciałem zobaczyć co napiszesz kiedyś czytałem na jednym forum tutorial o poprawieniu stożka i było właśnie o wsadzaniu tej gąbki sposób mnie zainteresował bo w moim byłym stożku tego papieru już normalnie nie było (3-razy go wyczyściłem pod wodą) no i pomyślałem że będzie to dobre rozwiązanie no ale przepustowość... Jak narazie muszę zrobić filtr powietrza do silnika M531 i go jakoś tam wstawić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 16:32, 03 Maj 2008 |
|
|
Polonez |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2006 |
Posty: 221 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mam filtr stożkowy taki jak tu: [link widoczny dla zalogowanych]
i gdy mam go założonego to odpala i zaraz gaśnie, gdzieś tak za piątym razem odpala. myślałem, że to przez to, że za mało paliwa dostaje ale patrzę świeca ładnie brązowo okopcona. Na oryginalnym filtrze jest dobrze. Macie jakieś pomysły? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|