 | |  |
Wysłany: Wto 12:45, 24 Lip 2007 |
|
|
superwojtek2 |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 07 Maj 2006 |
Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraśnik |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wiem o co ci chodzi,
dobrze wymyśliłeś, ale to sie nie sprawdzi, jawka dostawałaby za dużo powietrza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:51, 24 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |

|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To bedzie działać jak normalny filtr założony bezpośrednio na gaźnik. Zmieni to charakterystyke silnika zmniejszy moc na niskich zwiększy na wyższych ze względu na skrócenie kanału ssącego. Ja jednak polecam pozbierać i dać stożka on przynajmniej jakoś wygląda i daje lepszy dźwięk chociaż niektórym to niepasuje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:13, 10 Paź 2007 |
|
|
SławekP13 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 04 Paź 2007 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja mam filtr powietrza wykonany z jakiegoś matriału ale jest to tylko chwilowe rozwiązanie gdyż nie jestem pewien co jego jakości filtracji, najlepiej stosować oryginalne dobrze oczyszczone i zakonserwowane filtry. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SławekP13 dnia Śro 15:14, 21 Kwi 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:15, 10 Paź 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak to ze skarpetki?  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:49, 10 Paź 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Skarpetka na gaźnik i ma grać Nie słyszłeś o najnowszym tuningu??  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:30, 11 Paź 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ciekawe jakie osiągi są na skarpetce
A jakiej firmy ta skarpetka?
Ciekawe jakby to darło na krawacie samoobrony  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:47, 13 Paź 2007 |
|
|
Grzech |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 24 Sie 2007 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Przysieki |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no ciekawe skarpetka jako filtr powietrza:) a goscia pomysla nie czaje moze mi zapodasz fotki?? i innym uzytkownikom forum?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:36, 13 Paź 2007 |
|
|
Pawel zx10r |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdansk |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie no musze sie wypowiedzie,bo nurtuje mnie ciągle to pytanie co ile kilometrów należy taką skarpetkę wyprac,albo wymienic??i jakiego proszku używac żeby silnik mógł jak najlepiej chodzic i żeby nie zaszkodziło gaznikowi??LOOOOL |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:21, 13 Paź 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No i z jakiego materiału jest skarpetka?? Czy bawełniana nie będzie miała za dużej przepustowości??  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:41, 13 Paź 2007 |
|
|
Grzesiek_20 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 08 Lip 2007 |
Posty: 53 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Białystok Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja jak kupiłem jawkę to na gaźnik był założony kawałek pończochy ale benzyna ją rozpuściła i wyszła lipa więc najlepszym rozwiązaniem jest albo oryginalny filtr albo stożek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:23, 14 Paź 2007 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
apropo tematu mam 2 jawy pancere i mustanga
w pancerce stozek zabiera sporo mocy i nie rusza, a w mustangu wręcz przeciwnie. o co kaman?
moj kolega w pancerce ma to samo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:11, 14 Paź 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
pawlak200192 napisał: | apropo tematu mam 2 jawy pancere i mustanga
w pancerce stozek zabiera sporo mocy i nie rusza, a w mustangu wręcz przeciwnie. o co kaman?
moj kolega w pancerce ma to samo |
Może macie za ubogą mieszankę jak wiadomo stożek dostarcza więcej powietrza niż zwyły filtr. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:45, 14 Paź 2007 |
|
|
Grzesiek_20 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 08 Lip 2007 |
Posty: 53 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Białystok Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja mam w pancerce stożek ale nie mam porównania ze zwykłym ale ciągnie od samego dołu i jest dosyć elastyczna |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:26, 14 Paź 2007 |
|
|
SławekP13 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 04 Paź 2007 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
W środku jest taka siatka od innego filtra na to naciągnięta skarpetka owinięta izolacją na gażniku siedzi to na takiej rurce gumowej.
Lecą dwa ostrzeżenie za pisanie potrójnych postów / gniewny |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SławekP13 dnia Pią 17:16, 18 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
 |
|
|