Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » SWAP? Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
SWAP?
PostWysłany: Śro 19:13, 11 Sty 2012
Jaceq
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Chciałbym w ogara 200 wbić jakiś większy silnik.
I mam wielki dylemat, bo jeżeli byłby to ogar 205 to i od MZ może by wszedł. Ramy nie chcę ciąć (tej rury głównej), mogę mocowanie sam dorobić.
No ale od czego ten silnik?
Szukałem, ale nie mam jakby obrazu "czy to się tam zmieści".
Jeżeli chodzi o silnik zależy mi tylko na tym żeby był mocniejszy (miał przynajmniej 80ccm) i miał przynajmniej 3 biegi, 2t czy 4t to mi wszystko obojętne. Nowy albo "stary". Kopnik albo elektryczny starter.
Jak macie jakieś propozycje to piszcie, dawajcie linki.
Z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:26, 11 Sty 2012
mlody1432
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1032
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gierczyce
Płeć: Mężczyzna


Silnik leżący od jakiegoś benzera czy innego klona z pod chińskich rączek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:40, 11 Sty 2012
Requiemm
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


No ale te silniki to ścierwo, więc moze by pomyśleć nad czymś markowym.
Gadam Gadam a sam najprawdopodobniej bede zmieniał rame na ogara 205, przebije numerki, wcisnę od MZtki 150 i wsio Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:14, 11 Sty 2012
Stachu.G
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna


Rama ci wytrzyma ? ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:40, 11 Sty 2012
Jaceq
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


przecież z plastiku nie jest...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:51, 11 Sty 2012
tom cio
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzyń Chełmiński
Płeć: Mężczyzna


Co do tych chińskich 4t to one sa dość wytrzymałe wbrew pozorom. Może już pisałem ale ja miałem coś takiego pizdowałem ile wlezie i nadal chodził i się nie psuł, a nastepny właściciel nakrecił 7000k km w tym sezonie i dalej śmiga. Tylko jak już to 110ccm to ma juz mocy podobnie do jakiejś markowej 80ccm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:23, 11 Sty 2012
Jaceq
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


tak myślałem o 110 ale większość na allegro jest od quadów
a wstecznego to ja nie chcę Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:30, 12 Sty 2012
Requiemm
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


to 125 wsadz Smile Wymiary te same, moment większy, i pare kuni wpadnie.
Sam mialem z tym do czynienia.. ale jak dla mnie akurat z tym silnikiem to gra nie warta świeczki... 70cc simsona po tunie to objedzie, a jak i ten tun bedzie na dobrych czesciach, to przejdzie podobną ilość km, oczywiscie w 2t łożyska szybciej padną.. ale jak naprawić to sam sobie zadaj pytanie co łatwiej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 1:04, 13 Sty 2012
Jaceq
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


co do silnika od simsona to nawet nie mam co marzyć bo jest "wysoki" i nie wejdzie w ramy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:12, 13 Sty 2012
Requiemm
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Oczywiscie ta opcja wyłącznie przy zmianie ramy z Ogara 200 na 205tkęSmile



Choć wtedy bym myślał (bynajmniej ja) o jakimś RG80/MTX80/NS-1/NSR.. mniej więcej taka sama zabawa jesli chodzi o mocowania, tylko zadnego pyproctwa elektrodą, trzeba by ładine migiem połapać, ramę wzmocnić i koniecznie hample tarczowe Smile
Stanowczo odradzam ludziom którzy pierwszy raz by swapa robili na tak mocny silnik, bo nawet gdy rama po wzmocnieniach nabierze masy, to i tak w porównaniu do masy motocykli w których siedzą powyzsze silniki to i tak rwało by nieziemsko Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Requiemm dnia Pią 10:16, 13 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:08, 13 Sty 2012
Jaceq
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


wiem, nie jestem szaleńcem, tarcza z przodu w fazie zbierania części


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:43, 14 Sty 2012
Requiemm
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Nie trzeba być szaleńcem, trzeba wiedzieć co się robi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:02, 14 Sty 2012
Jaceq
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


ok, ok wiem co robię dlatego wszystko zaplanowałem już włącznie ze zmianą kół, zawieszenia, hamulców itp.
i dopiero tera rozglądam się za silnikiem Cool
a z drugiej strony to tak głupio trochę pozbawiać oryginalnej ramy i silnika, bo w tym co ma powstać nie będzie już nic z jawki/ogara 200 Mad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:58, 14 Sty 2012
misiak162
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Proszowice koło Krakowa


A po przemyśleniu, czy to się opłaca? Nie lepiej kupić inne moto?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:09, 14 Sty 2012
Requiemm
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Mojego Ogara 200 juz zostawie w spokoju bo i tak tylko z Rometa Ogara 200 został tylko wpis w dowodzie i kartery.. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SWAP?
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin