| SWAP? | |
Wysłany: Śro 19:13, 11 Sty 2012 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chciałbym w ogara 200 wbić jakiś większy silnik.
I mam wielki dylemat, bo jeżeli byłby to ogar 205 to i od MZ może by wszedł. Ramy nie chcę ciąć (tej rury głównej), mogę mocowanie sam dorobić.
No ale od czego ten silnik?
Szukałem, ale nie mam jakby obrazu "czy to się tam zmieści".
Jeżeli chodzi o silnik zależy mi tylko na tym żeby był mocniejszy (miał przynajmniej 80ccm) i miał przynajmniej 3 biegi, 2t czy 4t to mi wszystko obojętne. Nowy albo "stary". Kopnik albo elektryczny starter.
Jak macie jakieś propozycje to piszcie, dawajcie linki.
Z góry dzięki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 19:26, 11 Sty 2012 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silnik leżący od jakiegoś benzera czy innego klona z pod chińskich rączek. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:40, 11 Sty 2012 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No ale te silniki to ścierwo, więc moze by pomyśleć nad czymś markowym.
Gadam Gadam a sam najprawdopodobniej bede zmieniał rame na ogara 205, przebije numerki, wcisnę od MZtki 150 i wsio |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:14, 11 Sty 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:40, 11 Sty 2012 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
przecież z plastiku nie jest... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:51, 11 Sty 2012 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co do tych chińskich 4t to one sa dość wytrzymałe wbrew pozorom. Może już pisałem ale ja miałem coś takiego pizdowałem ile wlezie i nadal chodził i się nie psuł, a nastepny właściciel nakrecił 7000k km w tym sezonie i dalej śmiga. Tylko jak już to 110ccm to ma juz mocy podobnie do jakiejś markowej 80ccm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:23, 11 Sty 2012 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak myślałem o 110 ale większość na allegro jest od quadów
a wstecznego to ja nie chcę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:30, 12 Sty 2012 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to 125 wsadz Wymiary te same, moment większy, i pare kuni wpadnie.
Sam mialem z tym do czynienia.. ale jak dla mnie akurat z tym silnikiem to gra nie warta świeczki... 70cc simsona po tunie to objedzie, a jak i ten tun bedzie na dobrych czesciach, to przejdzie podobną ilość km, oczywiscie w 2t łożyska szybciej padną.. ale jak naprawić to sam sobie zadaj pytanie co łatwiej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 1:04, 13 Sty 2012 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
co do silnika od simsona to nawet nie mam co marzyć bo jest "wysoki" i nie wejdzie w ramy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 10:12, 13 Sty 2012 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oczywiscie ta opcja wyłącznie przy zmianie ramy z Ogara 200 na 205tkę
Choć wtedy bym myślał (bynajmniej ja) o jakimś RG80/MTX80/NS-1/NSR.. mniej więcej taka sama zabawa jesli chodzi o mocowania, tylko zadnego pyproctwa elektrodą, trzeba by ładine migiem połapać, ramę wzmocnić i koniecznie hample tarczowe
Stanowczo odradzam ludziom którzy pierwszy raz by swapa robili na tak mocny silnik, bo nawet gdy rama po wzmocnieniach nabierze masy, to i tak w porównaniu do masy motocykli w których siedzą powyzsze silniki to i tak rwało by nieziemsko |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Requiemm dnia Pią 10:16, 13 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 23:08, 13 Sty 2012 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wiem, nie jestem szaleńcem, tarcza z przodu w fazie zbierania części |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:43, 14 Sty 2012 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie trzeba być szaleńcem, trzeba wiedzieć co się robi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:02, 14 Sty 2012 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ok, ok wiem co robię dlatego wszystko zaplanowałem już włącznie ze zmianą kół, zawieszenia, hamulców itp.
i dopiero tera rozglądam się za silnikiem
a z drugiej strony to tak głupio trochę pozbawiać oryginalnej ramy i silnika, bo w tym co ma powstać nie będzie już nic z jawki/ogara 200 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:58, 14 Sty 2012 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
A po przemyśleniu, czy to się opłaca? Nie lepiej kupić inne moto? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:09, 14 Sty 2012 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mojego Ogara 200 juz zostawie w spokoju bo i tak tylko z Rometa Ogara 200 został tylko wpis w dowodzie i kartery.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|