| szlif na 41mm | |
Wysłany: Sob 18:26, 11 Sty 2014 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Jak myślicie jest to bardzo ryzykowna myśl czy spokojnie pojeżdżę na tym jakiś czas? Czy lepiej przeszlifować na 40 albo 40,5? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:19, 11 Sty 2014 |
|
|
ogarek2000 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2012 |
Posty: 302 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Częstochowa/Woźniki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale na czym pojeździsz? rozumiem szlif, ale odrazu na 41mm? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:25, 11 Sty 2014 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmm 41mm to troche ryzyko dajmy na to zatrzesz to przez jakiś błąd i albo nowy cylek albo szlif i ściąganie większego tłoka z czech lepiej zrób 40mm bo masz w tedy jeszcze kilka szlifów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:51, 12 Sty 2014 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
w sumie mam 3 cylindry do użycia polski czeski i jakiś tam, ale chyba zrobię jednak na 40mm nie bd musiał szukać specjalnie tłoka ]
na nim tak od razu na 41.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 13:52, 12 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:57, 12 Sty 2014 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tlok 41 mm jest dostępny na stronie G-moto tylko że 3P więc jest tarcie jak Ch*j więc lepiej dać 40mm 2p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:14, 12 Sty 2014 |
|
|
wojtek1998 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 15 Wrz 2012 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na 41 jeszcze spokojnie znajdziesz tłok ,bo to jest IV szlif naszej polskiej ,,60" dalej już nie ma tłoków ,ale jak masz dużo cylindrów to możesz 1 z nich poświęcić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:04, 12 Sty 2014 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko zamierzam robic szlif na czeskim dlatego mi go szkoda |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:31, 12 Sty 2014 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Największy z almotu jest 40,5, chyba że planujesz wrzucić coś z innego motoru. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:58, 12 Sty 2014 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jesli wejdzie bez wszelkich przeróbek to prosiłbym o zaproponowanie
A od simsona albo rometa nie podejdzie?
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez didson15 dnia Nie 19:09, 12 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|