| Szliofy cylindra | |
Wysłany: Pon 22:46, 17 Lip 2006 |
|
|
Paweł16 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2006 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rawa Mazowiecka |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak myślicie ile szlifów jest najlepiej zrobić na cylindrze? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:52, 17 Lip 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
trzy na 50 cm3
a na 60cm3 dwa
bo tylko na tyle szlifów są tłoki do kupienia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:55, 17 Lip 2006 |
|
|
Paweł16 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2006 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rawa Mazowiecka |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzieki no to już nie mogę zrobić szlifa na swoim bo mam już 3 ale muślę teraz nad 60 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:56, 17 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na prawdę dobra jest ta 60cm3. Jest lepszy kop. Wiem to z własnego doświadczenia. Na 50 wolniej się zbiera niż na 60. Więc polecam i przypominam o docieraniu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:26, 18 Lip 2006 |
|
|
Paweł16 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2006 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rawa Mazowiecka |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak bym mógł zapomniec o docieraniu przecież to jedna z najważniejszych rzeczy jawa chodziła jak pocisk |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:38, 18 Lip 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
a na czym polega szlif?? to mozna samemu zrobic?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 0:23, 19 Lip 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
sam raczej nie zrobisz tylko do tokarza trzeba zanieść
szlif polega na tym że oszlifowują ci starą tuleje od środka(tą zużytą warstwe) i dajesz tłok na wymiar(szlifują tak aby ci wszedł bo do tego one są te od szlifów)
zazwyczaj wtedy rośnie pojemność np. miałeś 50 to teraz 51 cm3
nie wiem jak to łopatologicznie wyjaśnić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:36, 19 Lip 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
spoko mnie wiecej rozumiem, nie bede sie w to bawił bo pewnie to będzie za drogo jak dla mnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:10, 19 Lip 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
szlif 30 zl kosztuje taniej niz drugi cylinder |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:36, 19 Lip 2006 |
|
|
welzi |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Kwi 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Janowiec |
|
|
|
|
|
|
|
|
zeszlifować 60 cm3?? jak irozmiar miałby tłok? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:40, 19 Lip 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
na ag-mocie są do dwóch szlifów i można z niego uzyskać 58 cm3 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:14, 20 Lip 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bigos1988 napisał: | szlif 30 zl kosztuje taniej niz drugi cylinder |
moze u Ciebie 30 u mnie pewnie 130 jak zwykle kurcze drożej!!!!!!!!!!!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:08, 20 Lip 2006 |
|
|
welzi |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Kwi 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Janowiec |
|
|
|
|
|
|
|
|
to są te ,,tuning R1'' i ,,tuning r2''? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:56, 20 Lip 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nom, to raczej te.
R1 - to szlif 1
R2 - to szlif 2 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:10, 20 Lip 2006 |
|
|
welzi |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Kwi 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Janowiec |
|
|
|
|
|
|
|
|
to akurat jest logiczne |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|