| Tabori Tuning 50/2 | |
Wysłany: Wto 15:15, 05 Sie 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Buniek92 podsunął mi pewien pomysł i chwała mu za to
Mam schemat wymiarów cylka do Simsona
[link widoczny dla zalogowanych]
I teraz pojawia sie pytanie czy wymiary podejda do silnika Jawki - ponoć ze tak bo skok tłoka jest taki sam... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:50, 05 Sie 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmm a rozstaw kanałów ten sam? bo z tego co wiem to tłok Simka ma inne wymiary m.in w płaszczach i nie tylko jak co,mogę pomierzyć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:16, 06 Sie 2008 |
|
|
lepper92 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Sie 2006 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: GLIWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
W jawce i w simsonie jest taki sam skok tłoka jak i średnica tłoka. Co do rozmieszczenia kanałów to nierwiem jak jest... Kam@$-jak pomierzysz to daj znać
Ps. Wydaje mi się że rozstaw kanałów jest taki sam, albo minimalnie inny bo chyba słyszałem kiedyś coś że koleś wbijał tuleję z Simsona do cylindra Jawki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:51, 06 Sie 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nurtuje mnie jeszcze czy tłok od Sima podejdzie na korobówd od jawki a jak nie to ile mu brakuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 0:19, 07 Sie 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tłok od Jawki ma grubszy sworzeń, niż tłok Simsona. Otwórz na sworzeń w wale Simsona, ma średnicę 16 mm (bez włożonego łożyska rzecz jasna), gdy wał od Jawki ma bodajże 14 mm z tulejką.
Mam obydwa tłoki na biurku, tłok Simsona zamontowany w silniku, więc służę pomocą w tej sprawie.
Kamas wyjechał na bodajże 3 dni, więc na info trochę możemy poczekać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buniek92 dnia Czw 0:27, 07 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 8:32, 07 Sie 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmmm.. ale skoro skoki tłoków są takie same to jeżeli dolny czop z łożyskiem korbowodowym jest taki sam to można by zrobić swap korbowodu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:38, 07 Sie 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Piszę skądś tam,otóż nie mam możliwości pomierzenia ale moim zdaniem wystarczy roztoczyć wejście na sworzeń w tłoku Simsona i powinno wejść tylko jak z tymi kanałami czy będą się dobrze otwierać? ale jak przyjadę to na pewno sprawdzę
Pozdro... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:23, 07 Sie 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przy rozwiercie tłoka, trzeba będzie jeszcze pogłębić rowki na segery. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:17, 09 Sie 2008 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
było już na forum...
podnieś cylinder 3 mm bodajże, i rozwierć tulejkę korbowodu tak ażeby weszło łożysko od sima
kanały płuczące i wydechowy bd miały te same wymiary ale z dolotowym to już się pomęczysz żeby uzyskać ten sam kąt otwarcia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:40, 11 Sie 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na dolot zawsze można dać zawór membranowy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:54, 18 Sie 2008 |
|
|
szymon.schiller |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2008 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Kujakowice Górne Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak myślicie jak bym przerobił silnik jawki mustang na cylinder i tłok z simsona (obojetnie czy 60 czy 70), wsadził nowy korbowód i wszystko co potrzebne, czy by chodził. Głównie chodzi mi o to że w jawce tłok chodzi w poziomie a w sisonie na skos. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:51, 18 Sie 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czytałem o tym trochę - ja bym roztoczył cylinder do jawki na wymiar tuleji do simsona, roztoczyłbym też kartery i wszystko dopasował do siebie - korba i tłok też musiałaby być z simsona - z tego co czytałem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:04, 20 Sie 2008 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 15:44, 20 Sie 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
misiak162 napisał: | a jak korbe wsadzisz???? |
Odpali ogara,potem ściągnie gumę filtra powietrza doda więcej gazu i wrzuci korbę,trochę się pomięli i stara korba wyleci wydechem a nowa wejdzie tam gdzie trzeba. Oczywiście to taki żart.Tak naprawdę to wyciągnie wał i zaniesie wał z korbowodem od Simsona do zakładu zajmującego się regeneracją wału gdzie przy użyciu prasy wytłoczą sworzeń,rozpołowią wał wyciągną stary korbowód z zajechanym łożyskiem i wsadzą nowy korbowód z nowym sworzniem i eleganckim łożyskiem (PPL xD) po czym wał idzie na złożenie pod prasę i dalej idzie do wyważania połówek... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 13:48, 25 Sie 2008 |
|
|
mateunio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Maj 2007 |
Posty: 253 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: LKS Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie do tematu ale sory, Kam@$ gdzie kupiles ten komplet srub i uszczelek to co masz fote na bp?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|