| tłok | |
Wysłany: Śro 21:04, 11 Sty 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam tam mysle nad rowkiem na 4 pierscien w jawce bo mam znajomego tokarza co by mi to zrobił i czy takie cos wogule warto |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:26, 11 Sty 2012 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a nie sądzisz że to już za duży opór?
nic ci to nie da. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:35, 11 Sty 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to wogule mocy nie przybendzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:40, 11 Sty 2012 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
trzeba byłoby to obliczyć z jakiegoś wzoru
kompresja z jednego dodatkowego pierścienia będzie raczej marna
a i opór się zwiększa wraz ze zużyciem cylindra |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:50, 11 Sty 2012 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Takich tematów o tym 4 pierścieniu było kilka więc opcja Szukaj się kłania.Koszty są nieopłacalne takiej roboty,a nie myśl że coś na tym zyskasz Będzie duże tarcie i nie odczujesz przyrostu mocy .O ile mi wiadomo trzeba zamki na pozostałe pierścienie dać w innych miejscu bo zamek 4 pierścienia chyba wychodził że będzie na kanale w cylku.Więc nie kombinuj jak ci jawka dobrze chodzi.Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:05, 11 Sty 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:50, 12 Sty 2012 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
W tuningu 2t raczej każdy redukuje ilość pierścieni do niezbędnego jednego a ty chcesz jeszcze dołożyć... dodam że taki peirścien nie pełnił by żadnej innej funkcji poza zwiekszeniem tarcia. Aby pierścień prawidłowo działał musi się znaleźć cały nad oknem wydechowym, i tu liczy się ten czas ile nad nim będzie i ile zdoła wspomóc sprężanie. Nie sądze żeby 4 pierścień znalazł się ponad górną krawędzią wydechu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:58, 12 Sty 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czyli jak bym sobie dał tłok d pierscieniowy to było by najlepiej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:31, 13 Sty 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|