Wysłany: Czw 9:26, 24 Lip 2008 |
|
|
pepe93_1993 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2008 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Siedlce |
|
|
|
|
|
|
|
|
a wg mnie chlopaki, tekie rozwiązanie jest dobre tylko w sumie na krótką mete...
podam czysty przykład że kity 70ccm do skuterów klasy Evo są też tłoki na 1 pierścień, cylinder aluminiowy, tylko że to jest jednorazowe, robi jakieś 3000 i do śmieci ale za to mocy duuużo wiecej daje...
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:22, 24 Lip 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
napisze tak
jesli ktos ma zamiar z jawki wycisnac jak najwiecej to niech zainwestuje w ten tłok i pierscienie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 13:57, 24 Lip 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
ogar2007 napisał: | napisze tak
jesli ktos ma zamiar z jawki wycisnac jak najwiecej to niech zainwestuje w ten tłok i pierscienie |
Dokładnie jeśli ktoś chce wycisnąć jak najwiecej z silnika to nie patrzy specjalnie na trwałość, koszty i spalanie. Dla niego jest przeznaczony ten tłok.
Zauważyłem też, że tłok się nie świeci tak jak inne, jest bardziej matowy co może świadczyć o tym, że tłok jest wykonany z dobrego stopu.
Jeszcze jedno - osoby nie mające pojęcia w temacie proszę o nie wypowiadanie się ponieważ się tylko ośmieszacie.
Tłok w przeliczeniu kosztuje ok. 45 zł co nie jest moim zdaniem aż tak dużą kwotą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gniewny dnia Czw 14:04, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 18:15, 24 Lip 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja jestem tylko ciekaw jak z ciężarem tłoka,i z wymiarowaniem pod oryginał,ogólnie chętny byłbym na ten tłok ale jak narazie nie wyrabiam się finansowo a ze ściągnięciem do polski wyszło by pewno około 100zł. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:13, 24 Lip 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
lord-89 - nie ośmieszaj się. xD Więcej nie powiem, domyśl się o co mi chodzi, bo palnąłeś jak cholera... xD
Godzik_15 - daj spokój. xD Pawlak już ci napisał, co się stanie, gdy będzie za dużo oleju w mieszance.
Ten tłok jest dla tych, którzy nie żałują pieniędzy na motor i zależy im na osiągach. Nie patrzy się na cenę (w mniejszym stopniu), lecz na osiągi.
Pozdro. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|