| Tłok czeski na jeden pierścień | |
Wysłany: Śro 12:34, 23 Lip 2008 |
|
|
SławekP13 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2007 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Znalazłem na czeskiej stronie tłok 40mm na jeden pierścień:
Tłok:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pierścienie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Z tego co zrozumiałem do tłoka pasóje tylko ten pierścien a wszystko inne zostaje. Zmniejszyły by się opory tarcia, silnik kręciłby wyżej byłby trwalszy.
PS.jak już było to sorki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| Re: Tłok czeski na jeden pierścień | |
Wysłany: Śro 12:52, 23 Lip 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
SławekP13 napisał: | Znalazłem na czeskiej stronie tłok 40mm na jeden pierścień:
Tłok:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pierścienie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Z tego co zrozumiałem do tłoka pasóje tylko ten pierścien a wszystko inne zostaje. Zmniejszyły by się opory tarcia, silnik kręciłby wyżej byłby trwalszy.
PS.jak już było to sorki |
Byłby trwalszy? Chyba nie masz pojęcia o czym mówisz, na 1 pierścieniu układ tłok-cylinder stosunkowo szybko przestaje być szczelny, całe tarcia skupia się na znacznie mniejszej powierzchni - tylko na 1 pierścieniu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 13:01, 23 Lip 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 pierścień ma sens tylko przy zastosowaniu gładzi pokrytej nicasilem, który znacznie zmniejsza tarcie i mozna stosowac mniejsze luzy co daje dobrą kompresje... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:24, 23 Lip 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Będzie się tak niemiłosiernie grzał że może pękać po 10 km jazdy!!! - Całe ciepło z wybuchów kierowane jest na ten pierścień z tłoka ( a nie jak normalnie pomagałby mu 2 i 3 pierścionek) |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Robert200PL dnia Śro 13:24, 23 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:09, 23 Lip 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robert200PL- nic takiego się nie stanie jaezeli tak by się działo to nawet 2-3 pierscieniowe tłoki by padały po 10km. Poprostu po pwenym czasie miał by mniejszą kompresje.
Zresztą może jest wykonany z dobrego materiału i mozna zastosowac mniejszy luz co podniesie spręzenie xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:37, 23 Lip 2008 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
im więcej pierścieni tym lepiej. Lepsza kompresja i szczelność, |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:37, 23 Lip 2008 |
|
|
SławekP13 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2007 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mówiąc że wzrośnie trwałość miałem na myśli że wał będzie dostawał mniej po dupie bo zmniejszy się tarcie przez zastosowanie jednego pierścienia pozatym ten pierścień jest prawie 3x droższy od zwykłych a tłok 2x także chyba trwałość jest lepsza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:57, 23 Lip 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pawlak: popatrz na rysunki p.Sałka - tam jest wyjaśnione jaką rolę pełnią pierścienie - wbrew pozorom nie tylko uszczelniająca - odbieraja one także ciepło z tłoka a na moje oko to wał wytrzyma te obciążenia tylko trwałość silnika nie byłaby za wielka bo raz: kręciłby dużo wyższe od nominalnych obroty a dwa to po pewnym czasie powstawałaby przedmuchy a te jak wiadomo najlepsze nie są |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:40, 23 Lip 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pieprzenie, przeciez w piłach, kitach tuningowych stosuje siętłoki jedno pieścieniowe... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:34, 23 Lip 2008 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
co wy pierdzielicie o tym zmniejszeniu tarcia.... kurde jawka to dwusów więc jak nalejesz więcej oleju to masz mniejsze tracie ... ( przynajmniej ja tak uważam) poza tym takie rzeczy są ważne ale w sporcie a nie do jawki jak chcesz większą prędkość to zainwestuj w "ufiewke tajger" i da Ci tyle co ten tłok takie moje zdanie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:31, 23 Lip 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
To sobie poczytajcie najpierw o teroii silników spalinowych a potem sie odzywajcie bo jak sie tłumaczy to i tak jest **** i kazdy wie swoje - a tak na prawde nie macie pojecia o czym rozmawiamy....
- do niektórych... |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Robert200PL dnia Śro 22:32, 23 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:47, 23 Lip 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wogole to nie wiem po co ten temat jak nikt z nas sobie nie kupi tego tłoka i nie sprawdzi jak to chodzi Zresztą Jezeli jest jesden pierścien wysokiej jakości to i tak jest lepszy od dwóch jawowskich
Zresztą ja miałem w hondzie MB 50 jeden pierścien, który trzymał kompresje, a drugi który zbierał olej, a w cylindrze Airsala miałem tylko jeden pierścień.
Robert- jakos koles z czech, który miał tą niebieską jawe z membraną wielo płukiem, wyliczonym wydechem, gaznikiem od mz i wieloma innymi częsciami mechanicznymi miał właśnie tłok 1 pierścieniowy- były tez fotki ze śladami przedmuchów przez ten pierścien ale wiadomo jak chce się miec te większe obroty to trzeba sieliczyc z czestymi wymianami tłoka...
Godzik_15- jak będziesz lał za dużo oleju to ci siępierścienie zapieką
jak chce się zmniejszyc tarcie to nalezy lac pełen syntetyk jakiejs dobrej marki... nie mówie tutaj o laniu moblila lub castrola do jawki ale o np. midland(czy jakos tak) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 23:07, 23 Lip 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeśli ktoś jest z czech i moze to kupić to niech mi kupi i wyśle ja jestem zainteresowany. trzeba to przetestować |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:17, 23 Lip 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
suamerk- Kiedy skończysz silnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawlak200192 dnia Śro 23:17, 23 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:35, 23 Lip 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
w sumie to jest skonczony ale nie mam ramy zeby go włozyc, motor w lakierni ale koniec OT |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|