| tłumik | |
Wysłany: Sob 9:21, 30 Wrz 2006 |
|
|
welzi |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Kwi 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Janowiec |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam pytanie bo mam nieszczelny tłumik między kolankiem a rurą i troche spalin tam się wydostaje. Czy to może spowodować spadek mocy, czy troche jej dodaje? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:12, 30 Wrz 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeżeli masz przytkany tłumik, to mocy może dodać, bo lepiej wychodzą spaliny. Ale jeżeli masz ok tłumik, no to raczej moc nie spadnie i nie wzrośnie, tylko będzie głośniej chodziła. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:58, 30 Wrz 2006 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak masz zablokowany tłumik to doda ci troche mocy i bedzie głosniejsza, a jak masz odblokawny tłumik to tylko bedą ci spaliny przodem uciekac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:14, 30 Wrz 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak masz nie szczelny to nie osiągniesz pełnych obrotów, a tym samym zmniejszy się moc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:22, 30 Wrz 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
poprostu uszczelnij sznurem glinokrzemiankowym |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:45, 30 Wrz 2006 |
|
|
jony |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 93 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: lubliniec |
|
|
|
|
|
|
|
|
poruszajac sie na niesczelnym tłumiku przy kolanku opór powietrza dodatkowo wypycha spaliny które sie szybciej wydostają i daje to lepszego kopa:D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:12, 30 Wrz 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
a słyszałes o komorze rozprężania w dwósówach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 8:41, 01 Paź 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Właśnie jak nie słyszałeś to lepiej nie gadaj takich głupot |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|