| Tłumik|Plany | |
Wysłany: Nie 19:26, 25 Lip 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chłopaki gdzieś kiedyś coś takiego obaczajałem, ale teraz mnie coś podobnego napadło. Kupić kolanko do jawki te dłuższe nie skracane, chyba takie będzie: [link widoczny dla zalogowanych] i założyć do tego taką wąską krótką sportową końcówke wydechu jak do samochodów sportowych [link widoczny dla zalogowanych] u mnie w sklepie motoryzacyjnym są takie końcówki tylko że jak tu ta na 3 fotografii, jak ta opaska idzie to jakby bez tej prawej części, no coś takiego że może tylko dodał by opaskę i zczepił z kolankiem i taki tłumik sportowy ciekawe jak by brzmiał i czy dało by radę zrobić coś takiego.
Masz już papiery na myśliwego? ;] Irzyk |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:31, 26 Lip 2010 |
|
|
Al_Capone |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 11 Cze 2010 |
Posty: 54 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na upartego zrbiłbyś cos takiego na lajcie. W najgorszym razie musiałbys przerobić tę końcówke. Kowszta takiej inwestycji są stosunkowo małe a efekt muggłby być niezły. Jeżeli chodzi o moc to taka końcówka sportowa może dodoać troche mocy. Dzwięk silnika myśle ze jak u podrasowanego golfa III. Tyle że to tylko tumnik więc nie ma co liczyć na jakiś niesamowity skok mocy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:11, 26 Lip 2010 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Toście pokazali, że się znacie na rzeczy, tak jak mój kot na szczekaniu.
Znacie takie pojęcie, jak komora rozprężna? Poczytajcie trochę dogłębniej forum, a potem niech wam wchodzą do głowy różne pomysły... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:14, 26 Lip 2010 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buniek92 dnia Pon 22:18, 26 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 22:30, 26 Lip 2010 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oj nie filozuj jak świadek Jehowy tylko zakasaj rękawy i do dzieła bo robić to nima komu. Ale nie rozrywaj folii bo jak się okaże, że silnik na tym gorzej pracuje to chociaż sprzedasz po normalnej cenie, jak za nowe. Albo pójdź na pocztę i prześlij mi kosmyk swoich włosów to Ci z nich powróżę. Jak sam nie zrobisz to się nie przekonasz. Dobrze wiesz, że każda zmiana wydechu w 2T ma duże znaczenie a tu odstępstwo od normy jest lekko powiedziawszy, spore. Ale my tu możemy sobie tylko dywagować. Albo sam zrób, albo pójdź na studia i sam sobie wtedy obliczysz ile ziorbaków na tym stracisz. Bo tak to wiesz... se można... babie drągi w dupie łamać jak to moja babcia mówi. Tak czy siak życzę Ci powodzenia. Cześć pracy! |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jawek dnia Pon 22:33, 26 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|