Wysłany: Nie 15:54, 30 Gru 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
No mogłeś go opchnąć kumplowi na RG 80. ^^ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:07, 30 Gru 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mogłem ale kiepska charakterystyka rezonansu za krótki ostatni stożek. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:46, 20 Mar 2008 |
|
|
damiano341 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 16 Lis 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ogar 2007 help me z tym tlumikiem napisz na gg 961366 albo ktos kto jusz kto zrobil ten tlumik plx |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:57, 20 Mar 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
A może opisz swój problem...? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:28, 20 Mar 2008 |
|
|
damiano341 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 16 Lis 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nie czaje tych wykresow bo ten 2 to wiem tak trzeba blachy wyciac no ale ten pierwszy te kuleczka to co to schemat od srodka ?? i czy ten tlumik ma w srodku jakies bebechy i czy jak se sam wymysle o innych szerokosciach itp czy to cos zmieni?? to na tyle ;P chyba |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:42, 20 Mar 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
kiedys prubowałem zrobic ten tłumik,spawałem to zwykła spawarka,niestety było pełno małych dziurek,po załozeniu tego tłumika moc była taka sama
ostatnio kupilismy migomat wiec moze cos zdziałam,pozatym silnik bedzie na 4 kanałach,moze sie cos odczuje
albo sprubuje przeorbic pseudosporta |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:14, 24 Mar 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Już Ci odrazu mówie że pseudziaka nie ma co przerabiać. Chyba że skrócisz o dobry kawałek środkowy stożek ale i tak będziesz miał kiepskie rezo. Jak już to zrób od nowa wydech. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:53, 18 Maj 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam, mam program exhaust calculator ale nie bardzo wiem jakie wartości mam w nim wpisać, jak się wylicza kąty i ogólnie nia za bardzo wiem o co chodzi. czy ktos pomoże mi to rozwiązać?? chodzi mi o wytłumaczenie jak obliczać wartości, ponieważ bede przerabiał cylek i chce zrobić wydech dopasowany do cylka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:55, 18 Maj 2008 |
|
|
kuki100 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Lip 2007 |
Posty: 148 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Cieszyn |
|
|
|
|
|
|
|
|
swept volume - pojemnosc skokowa
duration of the exhaust port - czas otwarcia okna wydechowego w stopniach
maximum power rpm - obroty mocy max
diameter of the exhaust port - srednica kanalu wydechowego przy ujsciu do kolanka
lenght of the exhaust port - dlugosc kanalu wydechowego (tlok->wylot kanalu) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 17:46, 18 Maj 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
kuki100 napisał: | swept volume - pojemnosc skokowa
duration of the exhaust port - czas otwarcia okna wydechowego w stopniach
maximum power rpm - obroty mocy max
diameter of the exhaust port - srednica kanalu wydechowego przy ujsciu do kolanka
lenght of the exhaust port - dlugosc kanalu wydechowego (tlok->wylot kanalu) |
tłumaczenia to ja znalazłem ale jak się oblicza to "duration of the exhaust port - czas otwarcia okna wydechowego w stopniach" |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 10:57, 18 Cze 2008 |
|
|
Mazur17 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Mchawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak w temacie wykonałem ów tłumnik, efekt? -bez wyciszenia bardzo bardzo głosny, ale przyspieszenie wzrosło o jakies 15% tylko ja mam ten problem dalej ze na 3 nie pojade wiecej niz 64km\h bo nie chce sie wkrecic na wieksze obroty...
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:10, 18 Cze 2008 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mazur17 -> może moja podopwiedz wyda większości się głupia ale ja miałem ten sam problem i mi pomogło to, że się schyliłem bardziej do kierownicy... A co do tematu to nawet, nawet wyszedł Ci ten wydech tylko zrób jeszcze końcówkę to będzie cichszy
PS.: sorry za OT |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:28, 18 Lis 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam na zbyciu wybebeszony tłumi który dostałem gratis do jawki
jest pusty w środku dało by się coś z niego zrobic
bo wpadł mi do głowy pomysł żeby na jego podstawie zrobiść tłumik sportowy
chcialem zostawić orginalny kształt i wsadzić tylko do środka jakąś przegrodę w kształcie stożka ale nie zabardzo wiem jak sie za to zabrać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:30, 18 Lis 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Patent Leśnika tutaj się kłania. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 15:17, 03 Sty 2009 |
|
|
wskk1 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 20 Mar 2006 |
Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cytat: | Jak w temacie wykonałem ów tłumnik, efekt? -bez wyciszenia bardzo bardzo głosny, ale przyspieszenie wzrosło o jakies 15% tylko ja mam ten problem dalej ze na 3 nie pojade wiecej niz 64km\h bo nie chce sie wkrecic na wieksze obroty... |
Mam podobny problem, mam zrobiony tłumik wg schematu, cały ze stali nierdzewnej i wypolerowny <--normalnie cudo.
Na biegu jałowym jak dam mu do końca to kręci jak szalony ok 7000tys/min. Przyśpieszenie na 1 i 2 bigu ma i to niezłe. Ale gdy wrzuce 3 to ciężko mu przekroczyć 5000tys/min, lecz po długim rozpędzniu gdy przekroczy te 5000 idzie jak burza, pkonuje pagórki bez większej straty prędkości a co za tym idzie i obrotów silnika. Ale właśnie gdy wrzuce 3 to jest taki przymulony. Silnik bez żadnych przeróbek prócz tłumika
Może jakaś regulacja gaźnika??
Albo wstwaić gaznik z simsona?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|