Wysłany: Nie 20:03, 19 Kwi 2009 |
|
|
arcik93 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2007 |
Posty: 85 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: braniewo rox ;) |
|
|
|
|
|
|
|
|
sorki za odkop
zamuł ? a tłumik zrobiony wg tego czeskiego projektu ? może lepiej własny wyliczyć ?
gaźnik większy by się przydał, z sima ten 16n1 śmiało by można zastosować, tylko nie wiem czy filtr by wyrobił. i zębatkę na przód 11z, i powinno ciągnąć,
wskk1, możesz pokazać foty tłumika ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:03, 19 Kwi 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nom zapodaj fotki bo tak ani rusz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:42, 24 Maj 2009 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam pytanko
Mam tłumik rezonansowy od Sima i teraz jest problem czy we "wątrobie" powinny być jakieś przegrody?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:23, 24 Maj 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pseudosport z allegro do Charta, Rometa, Simsona, Jawki itd.? ;p Nie, nie powinno nic być, ale w pseudosporcie jest przegroda z kilkoma otworami. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:26, 24 Maj 2009 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A powinna ona tam być?? chodzi mi o ten tłumik:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 0:26, 25 Maj 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 7:08, 25 Maj 2009 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czyli jeżeli ją wywalę to nic się nie stanie?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawek 50 dnia Pon 7:09, 25 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:26, 25 Maj 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zmieni się trochę charakterystyka silnika na pewno, ale jak to nie mogę powiedzieć, bo nie wiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:47, 25 Maj 2009 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A osiągi?? polepszą się czy pogorszą?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:55, 26 Maj 2009 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:22, 28 Maj 2009 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a powiedzcie mi w którym miejscu go rozciąć żeby wyjąć te przegrody i nie uszkodzić wydechu? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:40, 28 Maj 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
musisz go rozciąć tuż za pierwszym stożkiem i po wywaleniu przegrody zespawać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:59, 28 Maj 2009 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak będzie lepiej wzdłuż czy w poprzek ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:15, 28 Maj 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wzdłuż nie tnij bo więcej roboty ze spawaniem sobie narobisz musisz go przeciąć w poprzek, |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:20, 28 Maj 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
A mnie się wydaje, że trzeba przeciąć łączenie walec-ostatni stożek. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|