Wysłany: Śro 0:07, 20 Gru 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
na 1 stronie w pierwszym poście nowe schematy!!!! sprawdzcie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:29, 04 Sty 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja zrobiłem sobie taki tłumik dużo mocy to on nie dodaje ale fajnie motorek mruczy i fajnie wygląda |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:43, 04 Sty 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
a zrobiłeś dokładnie taki jak na schemacie?? bo ktoś też pisał że sobie zrobił taki ale wymiary troche mu nie te wyszły |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:49, 09 Sty 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dokładnie taki jak na schemacie ale spawałem migo-magiem robiłem go 4dni |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 13:43, 11 Sty 2007 |
|
|
Piter_270 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2007 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fajnie super tłumik tylko on jest do sportowego cylindra i żeby skały s--ły to niebędzie pasował do 50 czy 60 . Układ wydechowy trzeba zestroić pojemnościowo . Proponuję wykonać tłumik według tego artykułu [link widoczny dla zalogowanych] sławnego już T.Sałka i go zestroić . Warto się także zastanowić nad podkładką alu pod cylinder gdyż może razem z planem wypustu cylindra znacząco poprawić charakterytykę silnika ( przesunięte kanały ) oczywiście pracochłonna metoda prób i błędów . Polecam też wymianę tulejki w korbowodzie na łożysko , będę to robił u siebie jak dobiorę to zrobię osobny temat . |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piter_270 dnia Pią 6:54, 12 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 17:21, 11 Sty 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ten artykuł dotyczy budowy wydechu do Komara |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:45, 11 Sty 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
ten tłumik jest dobry bo pochodzi schemaci z czeskiej stronki i pojemność tłumika jest juz wyliczona
ale nie pasuje mi otwór okna wylotowego bo aż 28 mm i to pasuje raczej do 125 ale sam kiedyś zrobie i wszystko napisze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 6:57, 12 Sty 2007 |
|
|
Piter_270 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2007 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chodziło mi o dostrojenie . Cylinder od Komara jest bardzo podobny do Jawki , pojemność też około 50 myślę że lepiej spróbować dostroić ten wydech Komarowski niż robić ten do Jawki przecież tam nawet tłok ma otwory - zestaw wysokoobrotowy jak podejrzewam pewnie że lepiej chodzi niż orginał ale przecierz można przed pospawaniem też go lepiej zestroić tak jak Komarowski zresztą on podnosi moc o 100% !!!!!!!!!!!!!!! , Podejrzewam że dr. Sałek tego nie wymyślił w przerwie na kawę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:49, 13 Sty 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Piter_270 masz racje moshe coś z tego wyjdzie ale ja wymyśliłem coś innego powiem później jakie bedą efekty.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 0:31, 14 Sty 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Piter_270 napisał: | Chodziło mi o dostrojenie . Cylinder od Komara jest bardzo podobny do Jawki , pojemność też około 50 myślę że lepiej spróbować dostroić ten wydech Komarowski niż robić ten do Jawki przecież tam nawet tłok ma otwory - zestaw wysokoobrotowy jak podejrzewam pewnie że lepiej chodzi niż orginał ale przecierz można przed pospawaniem też go lepiej zestroić tak jak Komarowski zresztą on podnosi moc o 100% !!!!!!!!!!!!!!! , Podejrzewam że dr. Sałek tego nie wymyślił w przerwie na kawę |
Nie ja nawet nie próbuję negować tego co napisał Pan Sałek, ale cylinder Jawki i Komara to dwie różne sprawy (zgadza się tylko pojemność). Tomasz Sałek w swoich innych artykułach pisał jak wyliczyć wydech pod konkretny silnik. Wydech w dwusuwie można regulowac zmnieniając wielkość komory rozprężnej i sprawdzając jego moc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 10:30, 15 Sty 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmm gniewnz masz chyba racje bo jawka ma silnik wysokoobrotowy a komar sie nie kręci za wysoko i ma większy moment obrotowy po tuningu wiec raczej ten tłumik nic nie da a może nawet pogorszyć sparawe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:20, 18 Sty 2007 |
|
|
trzeszcz6 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 97 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
na tym schemacie na dole to jest koncowka tłumika?? czy moge dac ja z innego motoru?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:35, 19 Sty 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
trzeszcz6 jak dasz inną końcówke to nie bedzie takiegi efektu jaki powinien być wiec lepiej nie kombinuj tylko zrób taki jak na shemacie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:09, 19 Sty 2007 |
|
|
trzeszcz6 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 97 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
a z czego zrobic wypełnienie tej koncowki?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:37, 31 Sty 2007 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co mam włożyć do środka teog tłumika . Ma być pusty ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|