Wysłany: Czw 21:49, 13 Gru 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ta tylko że ten jest sportowy a ten chromowany proty jest do spokojnej jazdy i nie do tuningowanego silnika... Ten tłumik co ja podałem jest o niebo lepszy od tego chromowanego protego... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:30, 13 Gru 2007 |
|
|
Pianek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mogłem miec tego typu Wydech za 20 zl oczywiscie bezfirmowy Ale wole kupic ten chrom fajnie wyglada i do tego ten typ co 87 ogarkiem idzie ma taki czyli jednak musi cos dawac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:16, 14 Gru 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
No i co z tego że ona mam ten tłumik i on musi coś dawać? Przecież nikt nie próbował takiego kupiować i nikt na nim nie jeżdził więc jak możecie są dzić że ten jest gorszy? A może on jest 3 razy lepszy od tamtego? Gdybym mógł taki sobie kupić to bym spobie kupił z pewnością... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 14:14, 14 Gru 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
mangus napisał: | Ten tłumik co ja podałem jest o niebo lepszy od tego chromowanego protego... |
mangus, a piszesz, że jak ktoś może sądzić, skoro go nie kupowal i na nim nie jeździł...
Edit:
Już poprawiłem na małą literę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buniek92 dnia Pią 14:40, 14 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:30, 14 Gru 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Z jego kaształtu wynika że możę on być dużo lepszy niż ten proty...
PS.: nie Mangus tylko mangus (z małej litery) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:54, 14 Gru 2007 |
|
|
Pianek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czytaj Dokladnie nie zalezy mi tylk ona osiągach tylko na wyglądzie i do tego w Czechach te wg. ciebie lepsze są tańsze x) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:22, 14 Gru 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hikone to jedne z najlepszych sportowych tłumików do jawki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:00, 14 Gru 2007 |
|
|
Pianek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie chodzi mi o konkretnie ten wydech tylko o taki rodzaj wydechów ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 0:50, 30 Sty 2008 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
wg mnie do jawki najlepiej kupywac wyechy z motocykli tóre mają manualna skrzynie biegów i zblizony moment obrotowy do silnika jawki. wszystko musi byc obliczone komara rozprezna i potem tłumeinie zeby spaliny za łatwo sie niewydostawały. niech ktos sobie da wydech z 4t do jawki to dostanie 50% mocy mniej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|