| Tuning by mangus | |
Wysłany: Nie 21:32, 10 Cze 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam, chciałęm wam opisać co mam przerobione w Jawie i jakie dało to efekty... Otóż mam rozwiercony krócieć, skrócone kolanko, fajkę i świecę NGK, kondensator od Fiata 126p, Tak ustawiona lnkę gazu, że mi sie przepustnica otwiera do końca, zębatkę 12Z, wyczyszczony i porządnie uszczelniony tłumik, porządnie uszczelnione połączenie króćca z cylindrem i z gażnikiem, mam wymieniony tłok i pierścienie, filtr stożkowy i filtr paliwa, wszystko wyczyszczone i wypolerowane (króciec itp.). Te przeróbki dały mi niesamowite osiągi i moge rozwinąć tak przerobioną Jawą koło 70 (niewiem dokładnie ponieważ mam popsuty licznik) W planie mam jeszcze wypolerowanie komory spalania... Polecam ten tuning bo nie wymaga pojemnego portfela i jest prosty do wykonania... Co myślicie o takich przeróbkach ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 22:04, 10 Cze 2007 |
|
|
Ogarowiec |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Maj 2007 |
Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no spoko, sprawdź ile jedzie na serio i wtedy napisz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:22, 10 Cze 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak kupie licznik to sprawdzę Narazie robię silnik a potem zajmuje sie detalami typu światła, licznik itp. Komentujcie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:17, 10 Cze 2007 |
|
|
luk2583 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Lut 2007 |
Posty: 286 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z Gliwic |
|
|
|
|
|
|
|
|
no przerubki dobre odblokowanie jawki to normalka ale jezeli chcesz jeszcze troszke potuningowac swoja jawke to tak;
wypoleruj kanaly dolotowe
odchudz tlok i wypoleruj
i dysze daj tuningowe
i po tym tuningu jawka powinna z 75km/h poleciec |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 13:29, 11 Cze 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
luk2583 napisał: | no przerubki dobre odblokowanie jawki to normalka ale jezeli chcesz jeszcze troszke potuningowac swoja jawke to tak;
wypoleruj kanaly dolotowe
odchudz tlok i wypoleruj
i dysze daj tuningowe
i po tym tuningu jawka powinna z 75km/h poleciec |
Kanały dolotowe to jest króciec, a wylotowe to jest kolanko i ja je mam wypolerowane Nie chce sie bawić w polerkę tłoka bo to obniża żywotność silnika. A na dyszach tuningowy jawa mi jeżdzi tak samo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 14:27, 11 Cze 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak już to kanał a nie kanały a i do luk2583 dlaczego piszesz na forum to samo co Ci na gg napisałem o tuningu silnika ?? Drażni mnie to uważasz że jesteś cwany jak piszesz to i myślisz że sie nie skapne ?? Żałosne.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:31, 11 Cze 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
karol282 napisał: | Jak już to kanał a nie kanały a i do luk2583 dlaczego piszesz na forum to samo co Ci na gg napisałem o tuningu silnika ?? Drażni mnie to uważasz że jesteś cwany jak piszesz to i myślisz że sie nie skapne ?? Żałosne.... |
Żałosny tuning czy zachowanie luk2583'a ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| Re: Tuning by mangus | |
Wysłany: Pon 15:19, 11 Cze 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
mangus napisał: | Witam, chciałęm wam opisać co mam przerobione w Jawie i jakie dało to efekty... Otóż mam rozwiercony krócieć, skrócone kolanko, fajkę i świecę NGK, kondensator od Fiata 126p, Tak ustawiona lnkę gazu, że mi sie przepustnica otwiera do końca, zębatkę 12Z, wyczyszczony i porządnie uszczelniony tłumik, porządnie uszczelnione połączenie króćca z cylindrem i z gażnikiem, mam wymieniony tłok i pierścienie, filtr stożkowy i filtr paliwa, wszystko wyczyszczone i wypolerowane (króciec itp.). Te przeróbki dały mi niesamowite osiągi i moge rozwinąć tak przerobioną Jawą koło 70 (niewiem dokładnie ponieważ mam popsuty licznik) W planie mam jeszcze wypolerowanie komory spalania... Polecam ten tuning bo nie wymaga pojemnego portfela i jest prosty do wykonania... Co myślicie o takich przeróbkach ?? |
Z tuningu to ja tu widzę jedynie stożkowy filtr powietrza. Reszta to zwykłe usprawnienia i rzeczy normalne, które nie są takie jak w oryginale (np. kondensator). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 15:24, 11 Cze 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mangus zachowanie luka2583 ale mniejsza z nim są ludzie krzesła stoły i parapety gniewny masz racje i to nic nadzwyczajnego niejest jak byś wymyślił np. tak jak ja gaźnik simsona i go założył to by można było rozmawiać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:25, 11 Cze 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale własnie ja nie chciałem tak radykalnych przeróbek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:26, 11 Cze 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo ja wiem czy to takie radykalne pomyślisz wiecej wiecej sianka wsadzisz i masz efekt dla chcącego nic trudnego |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:31, 11 Cze 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chodziło mi o to że by maksymalnie podwyższyć moc przy oryginalnych częściach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:33, 11 Cze 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To jeszcze nie jest max uwierz mi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:37, 11 Cze 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to co mogę jeszcze zrobić przy oryginalnych częsciach ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|