| | |
Wysłany: Nie 19:04, 02 Wrz 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Do tarcz sprzęgła musi być drewno z twardzielą, wkładki w tarcze muszą być wykonane z części twardzielowej pnia drzewa (zabarwione na ciemno): dąb, jesion, wiąz, akacja. Do suszenia muszą to być oddane małe kawałki, nie może być spękane po wyjęciu z pieca. W piecu na dobrą sprawę można suszyć, tylko że bardzo krótko. Do klejenia musi byc użyty dobry klej. Natomiast suszenie w suszarniach odbywa się w temperaturze około 80 stopni przez kilka dni, musi być odpowiednia wilgotność w suszarni około 5-6% bo gdy jest mniej to po zanurzeniu w oleju drewno go chłonie i pęcznieje. To jest zabawa jak cholera z tym drewnem, ja sie w to nie będe bawił, wole zmieniacz co 3 tys. km. tarcze w których wiem że jest to sprawdzone niż kombinować z czymś zupełnie niesprawdzonym, w którym efektów możemy się tylko domyslać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 19:11, 02 Wrz 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chyba, że tak. Nie czytałem całego wątku.
Pomysł nie jest zły, ale i tak chyba wolałbym metalowo-ceramiczne, opracowane przez specjalistów (oczywiście ukłony dla leśnika za koncepcje i wykonanie) przez co wydaje się dużo bezpieczniejsze i napewno wytrzymalsze... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:10, 02 Wrz 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Po co się bawić, u Czechów wcale nie tak drogo można nabyć znacznie wytrzymalsze tarcze sprzęgła! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:01, 07 Wrz 2007 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
wg mnie to głupota bo tak to docisniesz spręzynke i ciach wkładasz seger a pozatym niesłyszałem zeby sie ktos skarzył na sprzegło w jawce ze sie rozlatuje mi nawet zawleczki nie wypadły nigdy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:39, 07 Wrz 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
tony d napisał: | wg mnie to głupota bo tak to docisniesz spręzynke i ciach wkładasz seger a pozatym niesłyszałem zeby sie ktos skarzył na sprzegło w jawce ze sie rozlatuje mi nawet zawleczki nie wypadły nigdy |
chodzi wlasnie o to ze czasami wcale nie jest tak latwo docisnac sprezynki!!! poza tym w nowych motorach sprzegło skreca sie srubami |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:02, 08 Wrz 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale jawka to nie jest NOWY motrorek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:09, 08 Wrz 2007 |
|
|
Pianek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak o tuningu sprzęgła to chce sie spytać jakie sprężyny lepsze twardsze od orginalnych czy miększe ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:27, 08 Wrz 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lepsze będą twardsze, ale ciężko będzie chodziła klamka sprzęgła, a i będą problemy z założeniem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:10, 08 Wrz 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Będą niesamowite problemy jak sztywniejsze założysz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:05, 08 Wrz 2007 |
|
|
Pianek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale jak mi sie uda to co mi dadzą twardsze spręzynki ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:52, 08 Wrz 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprzęgło bedzie twardsze o wiele lepiej przenosiło moc silnika. Potrzebne to w silnikach po tuningu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:53, 09 Wrz 2007 |
|
|
Pianek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czyli na mój rozum jak podkręce obroty to przy puszczeniu sprzęgła mniej spadną obroty na biegu ? Niż na zwykłym sprzęgle ? I jak do twoardszych sprężyn ma sie zuzywanie tarcz sprzęgła i np. Linka ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:52, 09 Wrz 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to coś źle rozumiesz chłopcze. Sprzęgło bedzie poprostu bardziej wyczuwalne mocniejsze itp. Bedzie lepiej przenosiło moc na koło. Nie bedzie sie kleiło co ma duże znaczenie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|