| tuning sprzęgła | |
Wysłany: Śro 10:35, 28 Mar 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
wpadłem na pomysł żeby przerobić kosz sprzęgłowy w ten sposób, aby zamiast blokowac sprężyny podkładką i segeram, to zeby wkręcać śrubę. myslałem np, o nagwintowaniu tych prętów kosza sprzęgłowego na które zakłada się sprężynę. co o tym sądzicie, a może macie jakieś inne pomysły?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 11:36, 28 Mar 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja myślę, że to by nie zdało egzaminu ponieważ śruby by sie odkręcały na ksutek działania siły odśordkowej.
Jakby takie rozwiązanie było lepsze to by tak robili w fabryce. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:37, 28 Mar 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nie zda to egzaminu, ponieważ trzba było by dać conajmiej dwie nakretki by sie nię odkręcały. A by wykonać ten zabieg było by trzeab wydłużyc bolce. A więc sam widzisz ;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:33, 28 Mar 2007 |
|
|
jony |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 93 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: lubliniec |
|
|
|
|
|
|
|
|
a wedlug mnie dało by sie to zrobic
wybic stare bolce i zamiast dac sruby 6 troche dluzsze od tych bolcy i wtedy dwie nakretki tak jak mówi Maciek i przynajmniej nie trzeba by było nic gwintowac
pomysle nad tym i jak coś bede mial to napisze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:58, 28 Mar 2007 |
|
|
michał50 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 06 Sie 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
według mnie dało by sie to zrobić ale na pewno nie ze zwykłej stali ponieważ ta zwykłą stal można w reku zgiąć więc musi być jakiś twardszy materiał. Ja myślałem nad innym rozwiązaniem żeby wyciągnąć te bolce i nagwintować ten cały kosz i zamiast zegerów przykręcało by się to na śruby ale tez jakieś leprze choć nie wiem czy o by było dobre rozwiązanie.Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:07, 28 Mar 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
słuchaj jedną nakrętke i przewiercić bolczyk i dać tkaie zabezpieczenie przesadzane(jak w sprzęgle motorynki)
taki tuning byłby bardzo ciężki do wykonania ale kto wie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 16:49, 28 Mar 2007 |
|
|
Kanciapa770 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2007 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Biłgoraj |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mój kumpel zrobił cos takiego na sruby zpiłował troche dekiel rzeby wieksze sruby sie zmiesciły i wstawił 3 sruby tylko nie nagwintował kosza ale muwił ze to działa i ze jest dobra bo mozna regulowac docisk sprzegła poprzez wkrecanie sr€d lub je odkrecanie. tylko w jego przypatku te 3 śruby długo nie wytrzymały bo za duze obciazenie na nie było muwił ze nagwintuje kosz i wstawi 5 srub i ze w tety na ch**a sie to nie rozwali i ze na 100000% to działa tylko to jest pracochłone i tzreba miec zapasowe kosze na sprzegło jagby cos sie nie udało i oczywiscie jak by kots chciiał wruucicic do orginalnych mocowan na to tzreba tez miec kosz wiec radze sie zaopatrzyc w cierpliwosc i kilka koszy;p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 17:19, 28 Mar 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ee tam dla mnie to rozwiązanie jest zbyt pracochłonne ale szczerze po co to robić jak każdy ma te originalne zabezpieczenia na sprzęgło |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:37, 28 Mar 2007 |
|
|
Kanciapa770 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2007 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Biłgoraj |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale wiesz zeby złozyc te całe orginalne sprzegło to trzeba sie troche na męczyc zwłasza zakładajac podkładki na sprezyny ja tam sam tego nie moge zalozyc musze kumpla wołac zeby trzymał sprezyne kombinerkami a ja podkładke zakładam i zabezpieczenie;p sam nie dam rady |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:58, 28 Mar 2007 |
|
|
Ecik1246 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 27 Gru 2006 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czechowice Dziedzice |
|
|
|
|
|
|
|
|
Według mnie najlepiej dać śrubę samo kontrującą! Napewno się nie odkręci! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:15, 28 Mar 2007 |
|
|
michał50 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 06 Sie 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siemka ja tam zrobiłem sobie przyrząd i sam wkładam zabezpieczenia jak będę miał chwilkę czasu to wrzucę fotki. Niewiem ale według mnei ta nakrętka samo kontrująca nie za bardzo chyba sie nada pozdrawaim! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:36, 28 Mar 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Słuchajcie, po co to robić, jeśli przeróbka tego trwa sporo czasu. Celem jest żeby było łatwiej, a nie komplikować . Ja tez mam przyząd do zakładania segerów, ale i tak potrzebna jest pomoc drugiej osoby. Przyząd ten zrobiony jest z dużego śrubokręta. Poprostu w końcówce płaskiego srubokręta diaxem wyciełem rowek szerokości bolca sprzęgłowego. I tym można popchnąc tak żeby nie spadały i nie trzeba wkładać dużo siły. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:37, 28 Mar 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jakiś inny kosz sprzęgłowy cośby dał? Oczywiście taki któryby spasował?
z tymi nakrętkami to trzebaby kogoś kto już takie coś ma lub kogoś co takie coś zrobi i sie dowiemy czy to coś daje... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:48, 28 Mar 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
moj pomysł wziął się z tego że w nowych motorach tak jest robione sprzęgło że te sprężyny przykręca się na śruby!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:47, 28 Mar 2007 |
|
|
Kanciapa770 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2007 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Biłgoraj |
|
|
|
|
|
|
|
|
duzo czasu zajmuje tylko przystosowanie kosza . ale jak sie juz to zrobi to wszystko sie bendzie łatwo zakładac a z tymi srubami kontrujomcymi to dobry pomysł zaczne robic ten kosz i zobaczymy jaki bendzie ten efekt dam wam znac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 4
Idź do strony 1, 2, 3, 4 Następny
|
|
|
|