| tuning tłoka? | |
Wysłany: Sob 17:22, 09 Lut 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W opisie T. Sałka - jest taki patent zeby zeszlifowac góre tłoka, tak aby kanały płuczące szybciej sie otwierały
Robił to ktos juz
Napiszcie co o tym myslicie bo niedługo skoncze składeac mustanga, a mam 2 zestawy tłok/cylinder więc nic mi nie szkodzi spróbowac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:28, 09 Lut 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja zrobiłem to u siebie, ale na razie nie sprawdzałem, bo mam problem z odpaleniem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:54, 09 Lut 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaki mam zostawic odstęp od pierscienia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 18:18, 09 Lut 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja spiłowałem o 1mm od góry tj. pierścieni denko tłoka, i zostało bodajże 1,5mm od pierwszego pierścienia, ale nie dam sobie za to ręki uciąć Po prostu bierzesz suwmiarkę, mierzysz przed piłowaniem jaką ma wartość, i piłujesz i sprawdzasz, ma być na końcu mniej o 1 mm, potem wkładasz tłok w cylek i i sprawdzasz czy jest symetrycznie z kanałami płuczącymi, na wydechu też tak możesz zrobić, przynajmniej ja tak zrobiłem
Symetrycznie tj. czy równo otwierają się okna, czyli czy denko jest tak spiłowane że otwiera równo na całej długości okno w tym samym czasie |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Robert200PL dnia Sob 18:20, 09 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 23:17, 09 Lut 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
na wydechu nie che bo moze byc tak, ze będzie miał mniejszy stopien spręzenia bo okno wydechowe będzie dluzej otwarte, zrobił bym tak jak bym miał podkowe albo membrane ale ja mam lekki tuning wiec nie warto. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:23, 10 Lut 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wcale niekoniecznie sie wiele obniży, okno wydechowe będzie dłużej otwarte, rezonans na wydechu przeniesie sie na wyższe obroty A tak poza tym możesz spiłować na szkle o 0.5 mm próg na cylindrze i spręzanie zostanie takie samo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:24, 10 Lut 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nie musze piłowac progu bo mam głowice splanowaną o 2 mm czy tam nawet o 2,5
Ja chyba cały tłok zeszlifuje bo bi cos za ładnie nie wyszło to spiłowanie po bokach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:39, 10 Lut 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo jedziesz to pilnikiem troche, a potem przejeżdżasz to papierem ściernym i znowu pilnikiem i papierem, na koniec polerujesz ja sie bawiłem z tym 8 godzin roboczych |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 0:23, 11 Lut 2008 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakieś 1,5 roku temu mój kolega filip zrobił coś takiego w ogarze . Denko zrobił na płasko a cylnider dodatkowo splanował o 1 mm. Nie powiem ale szybciej jechał i lepjej przyśpieszał . |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Conqeror dnia Pon 0:24, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 9:16, 11 Lut 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale denko zrobione na płasko nie będzie odpowiednio sterować fazami rozrządu i może być tak że mieszanka z płuków zamiast tworzyć w cylku kształt litery "omega" będzie szła prosto wo okno wydechowe co skutecznie obniży sprawność silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Robert200PL dnia Pon 9:19, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:58, 28 Lut 2008 |
|
|
CzaHoR |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2008 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siemka.. Powiedzcie mi jak zrobić tego szliffa.... Konkretnie która częsc bo niecche sobie tłoka zwalic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 2:40, 03 Mar 2008 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja piłowałem tłoczek supcio smiga spłowałem cos o 1,5 mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|