Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » tuning tłoka?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
tuning tłoka?
PostWysłany: Sob 17:22, 09 Lut 2008
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


W opisie T. Sałka - jest taki patent zeby zeszlifowac góre tłoka, tak aby kanały płuczące szybciej sie otwierały Very Happy
Robił to ktos juz Question
Napiszcie co o tym myslicie bo niedługo skoncze składeac mustanga, a mam 2 zestawy tłok/cylinder więc nic mi nie szkodzi spróbowac Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:28, 09 Lut 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Ja zrobiłem to u siebie, ale na razie nie sprawdzałem, bo mam problem z odpaleniem Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:54, 09 Lut 2008
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Jaki mam zostawic odstęp od pierscienia Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:18, 09 Lut 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Ja spiłowałem o 1mm od góry tj. pierścieni denko tłoka, i zostało bodajże 1,5mm od pierwszego pierścienia, ale nie dam sobie za to ręki uciąć Rolling Eyes Po prostu bierzesz suwmiarkę, mierzysz przed piłowaniem jaką ma wartość, i piłujesz i sprawdzasz, ma być na końcu mniej o 1 mm, potem wkładasz tłok w cylek i i sprawdzasz czy jest symetrycznie z kanałami płuczącymi, na wydechu też tak możesz zrobić, przynajmniej ja tak zrobiłem Wink


Symetrycznie tj. czy równo otwierają się okna, czyli czy denko jest tak spiłowane że otwiera równo na całej długości okno w tym samym czasie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Robert200PL dnia Sob 18:20, 09 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:17, 09 Lut 2008
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


na wydechu nie che bo moze byc tak, ze będzie miał mniejszy stopien spręzenia bo okno wydechowe będzie dluzej otwarte, zrobił bym tak jak bym miał podkowe albo membrane ale ja mam lekki tuning wiec nie warto.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:23, 10 Lut 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Wcale niekoniecznie sie wiele obniży, okno wydechowe będzie dłużej otwarte, rezonans na wydechu przeniesie sie na wyższe obroty Twisted Evil A tak poza tym możesz spiłować na szkle o 0.5 mm próg na cylindrze i spręzanie zostanie takie samo Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:24, 10 Lut 2008
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


nie musze piłowac progu bo mam głowice splanowaną o 2 mm Very Happy czy tam nawet o 2,5 Cool

Ja chyba cały tłok zeszlifuje bo bi cos za ładnie nie wyszło to spiłowanie po bokach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:39, 10 Lut 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Bo jedziesz to pilnikiem troche, a potem przejeżdżasz to papierem ściernym i znowu pilnikiem i papierem, na koniec polerujesz ja sie bawiłem z tym 8 godzin roboczych Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:23, 11 Lut 2008
Conqeror
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ozorków
Płeć: Mężczyzna


Jakieś 1,5 roku temu mój kolega filip zrobił coś takiego w ogarze . Denko zrobił na płasko a cylnider dodatkowo splanował o 1 mm. Nie powiem ale szybciej jechał i lepjej przyśpieszał .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Conqeror dnia Pon 0:24, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:16, 11 Lut 2008
Robert200PL
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew


Ale denko zrobione na płasko nie będzie odpowiednio sterować fazami rozrządu i może być tak że mieszanka z płuków zamiast tworzyć w cylku kształt litery "omega" będzie szła prosto wo okno wydechowe co skutecznie obniży sprawność silnika


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Robert200PL dnia Pon 9:19, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:58, 28 Lut 2008
CzaHoR
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Siemka.. Powiedzcie mi jak zrobić tego szliffa.... Konkretnie która częsc bo niecche sobie tłoka zwalic


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 2:40, 03 Mar 2008
tony d
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 841
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WILAMOWICE


ja piłowałem tłoczek supcio smiga spłowałem cos o 1,5 mm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tuning tłoka?
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin