 | tuning wału |  |
Wysłany: Pią 14:10, 23 Maj 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mam pewien pomysł ale nie bardzo się orientuję czy coś takiego jest wykonalne. chciałem zrobić wypełniacze do wału jawki, tak żeby przestrzeń między połówkami wału się zmniejszyła, tak żeby korbowód miał minimalny luz na boki a reszta była wypełniona. nie wiem czy to jest realne do wykonania samemu i jakiego materiału użyć. teflon byłby najlepszy ale sam teflonu nie położę. a może znacie jakieś firmy które coś takiego mogłyby wykonać. myślę że taka przeróbka wału jest dużo lepsza niż podkowa  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pią 15:15, 23 Maj 2008 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No nie wiem czy siła odśrodkowa dosłownie nie wyrzuciłaby tego, co siedzi między połówkami wału. Chyba na taki tuning są za duże obroty. Podkowa jest pewna, bo siedzi w miejscu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krawiec_ dnia Pią 15:16, 23 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 15:21, 23 Maj 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mariush_15 napisał: | No nie wiem czy siła odśrodkowa dosłownie nie wyrzuciłaby tego, co siedzi między połówkami wału. Chyba na taki tuning są za duże obroty. Podkowa jest pewna, bo siedzi w miejscu. |
to że są tam ogromne siły to o tym wiem, ale myślę że jest to wykonalne, jedna sprawa to taka że wypełnienie musi dobrze związać z powierzchnią wału. być może potrzebaby wywircić kilka otworów w wale które dodatkowo pomogłyby utrzymać wypełnienie na miejscu. tylko czy taki wał będzie potem można wywarzyć?? a gdyby nałożyć poprostu 2mm warstwe żywicy epoksydowej?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 16:04, 23 Maj 2008 |
|
|
Pianek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wg mnie najlepiej wsadzić tam korki Lecz pierw porządnie je wygotować żeby maxymalnie sie skurczyły. i wtedy powinny się trzymać masakrycznie  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:04, 23 Maj 2008 |
|
|
przem578 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 24 Lut 2008 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
<b>Pianek</b> to nie simson korków tam nie wsadzisz, najlepiej będzie zalać to żywicą |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez przem578 dnia Pią 18:04, 23 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:46, 24 Maj 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ale co bedzie jak bedzie wiekszy luz na boki np. po 2000 tys km,musisz zostawic wiecej miejsca bo albo to wyrwie albo wytrze
popytaj mechaników itd. moze ktos cos zaradzi
ja bym to zrobił poprostu zywica epoxsydowa z 2x wieksza iloscia utwardzacza,ale to pewnie nie zdało by egzaminu bo by sie spaliło pewnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:28, 24 Maj 2008 |
|
|
juginfs2 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 13 Lut 2008 |
Posty: 63 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Wronki |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a ja mam taki wał co nie ma zadnutkich luzów w nowych wałach są łożyska igiełkowe a jak było w starych bo ja mam mosiężną tulej i nie ma nawez 1mm luzów powiedzcie jak to było w starych wałach bo wam chodzi o mniejszenie luzów czekam na odpowiedź |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 12:56, 24 Maj 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
juginfs2 napisał: | a ja mam taki wał co nie ma zadnutkich luzów w nowych wałach są łożyska igiełkowe a jak było w starych bo ja mam mosiężną tulej i nie ma nawez 1mm luzów powiedzcie jak to było w starych wałach bo wam chodzi o mniejszenie luzów czekam na odpowiedź |
piszesz w ogole nie na temat, my rozmawiamy o luzie miedzy połowkami wału a nie w miejscu na sworzeń tłoka. zarówno w starych jak i w nowych wałach korbowd ma łożysko igiełkowe miedzy połowkami wału, natomiast w oryginalnych wałach sworzen tłoka był tulei a w nowych wałach jest łożysko igiełkowe
a co do tematu to chce zrobic tak żeby korbowód miał po 1mm luzu z obu stron, zywica sie nie spali ani nie rozpusci sie od benzyny, nie wiem tylko czy dobrze przyczepi sie do powierzchni wału |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 13:12, 24 Maj 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak dobrze odtłuścisz i zmatowisz powierzchnię papierem ściernym np P500-P1000 to powinno się mocno trzymać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:29, 24 Maj 2008 |
|
|
Pianek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
przem578 w simkach są duże dziury a w jawce małe jakby co można troche podciąć korek! Wejdzie na 100% |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:15, 24 Maj 2008 |
|
|
przem578 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 24 Lut 2008 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pianek w wale od jawki nie ma żadnych dziur tak jak są w simsonie, jedyny otwór to tam gdzie korbowód się trzyma |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:41, 24 Maj 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dokładnie na sworzniu korbowodu ale wypełnienie jego moim zdaniem bardzo małe efekty da. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:57, 24 Maj 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może i by dało, ale wraz z podkową. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:15, 24 Maj 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale czy gra jest warta świeczki (pomysł na początku tematu)? Wg. mnie nie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buniek92 dnia Sob 16:19, 24 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:12, 24 Maj 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
buniek92 napisał: | Ale czy gra jest warta świeczki (pomysł na początku tematu)? Wg. mnie nie. |
myśle że da to tyle samo albo i wiecej niz zamontowanie podkowy. a czy jest to warto robic to zalezy od tego ile ta przerobka bedzie kosztowała. jeżeli kodzty nie byłby wysokie to warto sprobowac i przeprowadzic testy  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 3
Idź do strony 1, 2, 3 Następny
|
|
|
|