Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » Tuning z allegro JAK TO WŁAŚCIWIE JEST?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Tuning z allegro JAK TO WŁAŚCIWIE JEST?
PostWysłany: Pon 13:16, 16 Lip 2007
Włosek
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzozów


Mam pytanie szukałem takiego tematu ale nie znalazłem.
Czy ten tuning z allegro ( 10 zł) coś faktycznie daje? Facet reklamuje się i pisze że jego przeróbka pozwala na zwiększenie mocy itd.., Czy ktoś ma taki poradnik z allegro? Zapraszam do dyskusji.
[link widoczny dla zalogowanych] <-Link do aukcji


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:21, 16 Lip 2007
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Jest to opis przeróbki na zapłon bateryjny zerżnięty ze strony [link widoczny dla zalogowanych] Ten "tuning" był nawet kiedyś na forum.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:07, 22 Lip 2007
Godzik
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieruń Nowy
Płeć: Mężczyzna


gniewny napisałem do niego co to za tuning a on mi powiedział że to zapłon bateryjny i nie znajde go na żadnej stronce w internecie już mu chcałem wysłać linki ale nie chciałem go dołować Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 11:20, 22 Lip 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Trzebabyło mu wysłać Wink ale byś mu po ambicji pojechał....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:21, 22 Lip 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


To co ta za tuning skoro "Nie skroci to zywotnosci silnika."


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:43, 22 Lip 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Matura tu sie nie zgodze. Nie każde przeróbki skracają żywotność silnika nie każde. Np. membrana gaźnika, powiększenie kanałów płuczących i wydechowego, zmiana wydechu na sportowy i wiele innych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:51, 22 Lip 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


A masz do tego pełne prawo, tyle że:
wychodząc z założenia, że przez tuning chcemy polepszyć tzw. fabrykę czyli chcemy osiągnąć większą moc i większy moment obrotowy, będziemy częściej używali większych prędkości obrotowych silnika, a nawet uzyskamy wyższe partie obrotów co również źle wpływa na żywotność.

A jeżeli niechcesz szybciej kręcić silnik i szybciej jeździć to po co tuningujesz?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:01, 22 Lip 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Ja tuninguje silnik pod moment obrotowy mam nawet zrobiony dla tego czynnika mocy specjalny wydech. Ja chce orać gdzieś w terenie nie zarzynając silnika charakterystyka ciągnika inaczej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:05, 22 Lip 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Zauważ, że największy moment obrotowy uzyskuje się przy wyższych partiach obrotów.

Lepszy tłumik = szybsze wychodzenie spalin = większe spalanie = szybsze zużycie się silnika


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:24, 22 Lip 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Lepszy tłumik to niekoniecznie lepszy wylot spalin. Tylko ich ruch i skompresowanie w odpowiednich partiach wydechu. I wcale nieprawda że wysoki moment obrotowy to wyższe obroty. Zestrojenie wydechu np. według leśnika nie zwiększa obrotów ba nawet zmniejsza przy ustawieniu na moment obrotowy a nie na obroty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:24, 23 Lip 2007
matura
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 603
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Przejżyj sobie charakterystyki zew. silników i sam zobaczysz, że najwyższe momenty uzyskuje się mniej więcej w połowie zakresu obrotów.

Druga rzecz, tuning tłumika to nie tuning silnika więc wtedy faktycznie możesz nie skracać żywotności.
Jednak prawie zawsze przez zwiększenie momentu obrotowego zwiększasz moc i a wtedy siły działające wew. motoru są większe...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:58, 24 Lip 2007
karol282
HRC
HRC

 
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swarzędz (koło Poznania)
Płeć: Mężczyzna


Dlatego najpierw remont potem tuning Smile To podstawa i najlepiej dać oryginalne częsci. Ja chyba musze korbowód dać hartowany i łożysko igiełkowe na głowke korby bo mi niedługo padnie ten czeski przy tych obrotach...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tuning z allegro JAK TO WŁAŚCIWIE JEST?
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin