| Tuning z allegro JAK TO WŁAŚCIWIE JEST? | |
Wysłany: Pon 13:16, 16 Lip 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam pytanie szukałem takiego tematu ale nie znalazłem.
Czy ten tuning z allegro ( 10 zł) coś faktycznie daje? Facet reklamuje się i pisze że jego przeróbka pozwala na zwiększenie mocy itd.., Czy ktoś ma taki poradnik z allegro? Zapraszam do dyskusji.
[link widoczny dla zalogowanych] <-Link do aukcji |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 13:21, 16 Lip 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jest to opis przeróbki na zapłon bateryjny zerżnięty ze strony [link widoczny dla zalogowanych] Ten "tuning" był nawet kiedyś na forum. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:07, 22 Lip 2007 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
gniewny napisałem do niego co to za tuning a on mi powiedział że to zapłon bateryjny i nie znajde go na żadnej stronce w internecie już mu chcałem wysłać linki ale nie chciałem go dołować |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:20, 22 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Trzebabyło mu wysłać ale byś mu po ambicji pojechał.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:21, 22 Lip 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
To co ta za tuning skoro "Nie skroci to zywotnosci silnika." |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:43, 22 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Matura tu sie nie zgodze. Nie każde przeróbki skracają żywotność silnika nie każde. Np. membrana gaźnika, powiększenie kanałów płuczących i wydechowego, zmiana wydechu na sportowy i wiele innych. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:51, 22 Lip 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A masz do tego pełne prawo, tyle że:
wychodząc z założenia, że przez tuning chcemy polepszyć tzw. fabrykę czyli chcemy osiągnąć większą moc i większy moment obrotowy, będziemy częściej używali większych prędkości obrotowych silnika, a nawet uzyskamy wyższe partie obrotów co również źle wpływa na żywotność.
A jeżeli niechcesz szybciej kręcić silnik i szybciej jeździć to po co tuningujesz? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:01, 22 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja tuninguje silnik pod moment obrotowy mam nawet zrobiony dla tego czynnika mocy specjalny wydech. Ja chce orać gdzieś w terenie nie zarzynając silnika charakterystyka ciągnika inaczej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:05, 22 Lip 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zauważ, że największy moment obrotowy uzyskuje się przy wyższych partiach obrotów.
Lepszy tłumik = szybsze wychodzenie spalin = większe spalanie = szybsze zużycie się silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:24, 22 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lepszy tłumik to niekoniecznie lepszy wylot spalin. Tylko ich ruch i skompresowanie w odpowiednich partiach wydechu. I wcale nieprawda że wysoki moment obrotowy to wyższe obroty. Zestrojenie wydechu np. według leśnika nie zwiększa obrotów ba nawet zmniejsza przy ustawieniu na moment obrotowy a nie na obroty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 15:24, 23 Lip 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Przejżyj sobie charakterystyki zew. silników i sam zobaczysz, że najwyższe momenty uzyskuje się mniej więcej w połowie zakresu obrotów.
Druga rzecz, tuning tłumika to nie tuning silnika więc wtedy faktycznie możesz nie skracać żywotności.
Jednak prawie zawsze przez zwiększenie momentu obrotowego zwiększasz moc i a wtedy siły działające wew. motoru są większe... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:58, 24 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dlatego najpierw remont potem tuning To podstawa i najlepiej dać oryginalne częsci. Ja chyba musze korbowód dać hartowany i łożysko igiełkowe na głowke korby bo mi niedługo padnie ten czeski przy tych obrotach... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|