Wysłany: Czw 13:40, 25 Maj 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
bierzesz tam gdzie jest opcja ''cytuj,edytuj,x'' to jak chcesz usunąć posta to wybierasz ''x'' i wsio :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:18, 26 Maj 2006 |
|
|
ToFic23 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 30 Kwi 2006 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szczucin |
|
|
|
|
|
|
|
|
zły pomysł z wiatrakiem bo ci bedzie muliło a z nitrem to przesada zanim włączysz nitro to ci sie jawka rozleci |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:54, 26 Maj 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
czy sie rozleci ??? .Pewnie tak bo te co mają nitro mają też wzmocniony silnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:55, 26 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Założenie nitra to tak jak wzmocnienie hamulca. W samochodzie potdczas podawania nitra silnik dostaje też dużo więcej paliwa. Przy tej samej ilości paliwa wciśnięcie nitra da efekt wciśnięcia hamulca (zamuli) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:15, 21 Lip 2006 |
|
|
thestoku |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 20 Lip 2006 |
Posty: 65 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Już znacznie lepiej byłoby kupić filtr stożkowy.
Z tym wiatraczkiem to dobry pomysł, ale potrzebna by była pompa paliwa i trzeba by wyregulować gaźnik.[/url] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:30, 28 Lip 2006 |
|
|
Łysy Wąż |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 24 Lip 2006 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Tarnów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mojim zdaniem to tylko głupie mażenia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:20, 10 Sie 2006 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
zamiast nitro morna zastosowac mieszanke azotanu z czymśtam ale nie pamiętam z czym. moja chemiczka muwiła ze tańsze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:39, 10 Sie 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
najlepiej jezdzic bez filtra ma wiekszego kopa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:34, 10 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
U mnie bez (i nie tylko) filtra ma gorszego kopa nawet po daniu najbogatszej mieszanki jaka jest możliwa Poprostu dostaje za dużo powietrza i za mało paliwa i mieszanka jest za uboga |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:16, 20 Sie 2006 |
|
|
killer |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 20 Sie 2006 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak dla mnie to kup sobie "turbinke kowalskiego" i problem z głowy ale bedziesz musiał sporo kombinować zeby ją założyć. Te turbinki są typowo do Fiata 126p(kaszlaka) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:13, 20 Sie 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Raczej dla 125 P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:26, 20 Sie 2006 |
|
|
killer |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 20 Sie 2006 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mniejsza z tym. Do jawki może byc. Sam chce o z robić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 1:04, 21 Sie 2006 |
|
|
mehanic |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 01 Cze 2006 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Grzęska(okolice Rzeszowa) |
|
|
|
|
|
|
|
|
tuebinki kowalskiego są do malucha i gówno w nim aja to po pierwsze, a po drugi epomysł z wentylatorwm w filtrze jest poroniony jak jasna cholera, po trzecie nitra w jawce nikt na poważnie nei bierze chyba |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 12:41, 21 Sie 2006 |
|
|
Piti |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 19 Sie 2006 |
Posty: 36 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: koledzy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:05, 22 Sie 2006 |
|
|
gracjan.m |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sie 2006 |
Posty: 40 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
i poco wam tunning przecierz oryginały są lepsze według mnie
ale nie glupi pomysł z podtlenkiem azotu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|