Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » turbina Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 13:40, 25 Maj 2006
lukaszek56
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok


bierzesz tam gdzie jest opcja ''cytuj,edytuj,x'' to jak chcesz usunąć posta to wybierasz ''x'' i wsio :P Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:18, 26 Maj 2006
ToFic23
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczucin


zły pomysł z wiatrakiem bo ci bedzie muliło a z nitrem to przesada zanim włączysz nitro to ci sie jawka rozleci


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:54, 26 Maj 2006
lukaszek56
Weteran Forum
Weteran Forum

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok


czy sie rozleci ??? Confused.Pewnie tak bo te co mają nitro mają też wzmocniony silnik


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:55, 26 Maj 2006
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


Założenie nitra to tak jak wzmocnienie hamulca. W samochodzie potdczas podawania nitra silnik dostaje też dużo więcej paliwa. Przy tej samej ilości paliwa wciśnięcie nitra da efekt wciśnięcia hamulca (zamuli) Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:15, 21 Lip 2006
thestoku
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


Już znacznie lepiej byłoby kupić filtr stożkowy.
Z tym wiatraczkiem to dobry pomysł, ale potrzebna by była pompa paliwa i trzeba by wyregulować gaźnik.[/url]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:30, 28 Lip 2006
Łysy Wąż
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów


Mojim zdaniem to tylko głupie mażenia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:20, 10 Sie 2006
tomi
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pniówno k. Chełma


zamiast nitro morna zastosowac mieszanke azotanu z czymśtam ale nie pamiętam z czym. moja chemiczka muwiła ze tańsze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:39, 10 Sie 2006
tony d
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 841
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WILAMOWICE


najlepiej jezdzic bez filtra ma wiekszego kopa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:34, 10 Sie 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


U mnie bez (i nie tylko) filtra ma gorszego kopa Sad nawet po daniu najbogatszej mieszanki jaka jest możliwa Twisted Evil Poprostu dostaje za dużo powietrza i za mało paliwa i mieszanka jest za uboga Idea


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:16, 20 Sie 2006
killer
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Jak dla mnie to kup sobie "turbinke kowalskiego" i problem z głowy ale bedziesz musiał sporo kombinować zeby ją założyć. Te turbinki są typowo do Fiata 126p(kaszlaka)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:13, 20 Sie 2006
gniewny
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 2718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Unin na Wyspie Wolin


Raczej dla 125 P Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:26, 20 Sie 2006
killer
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Mniejsza z tym. Do jawki może byc. Sam chce o z robić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 1:04, 21 Sie 2006
mehanic
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grzęska(okolice Rzeszowa)


tuebinki kowalskiego są do malucha i gówno w nim aja to po pierwsze, a po drugi epomysł z wentylatorwm w filtrze jest poroniony jak jasna cholera, po trzecie nitra w jawce nikt na poważnie nei bierze chyba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:41, 21 Sie 2006
Piti
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: koledzy


niewiem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:05, 22 Sie 2006
gracjan.m
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów


i poco wam tunning Mr. Green przecierz oryginały są lepsze według mnie
ale nie glupi pomysł z podtlenkiem azotu Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
turbina
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin