| wał tuning | |
Wysłany: Pon 14:36, 04 Gru 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
widzieliście.czy to może być naprawde wał tuingowy,korbowód jakiś bardzo cienki
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 15:23, 04 Gru 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
gdyby miał wypełnione czyms lekkim i bardzo odpornym na ciepło te dziurki i gdyby miał wzmocniony korbowód to tak bo im lzejszy wał to tym wiecej obrotów dlatego w sportowych autach sie toczy wały mój kuzyn w maluchu stoczył wał to wydawało sie ze tłok wyleci przez głowice tylko to strasznie niszczy zywotnosc silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:49, 04 Gru 2006 |
|
|
jaro122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2006 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: śląsk-tychy-czułów |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak to wał tuningowy, może go kupię, kto wie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:20, 04 Gru 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja widizalem taki wał w książce dla warszatów do naprawy jawki, ale czy jest tuningowany to nie wiem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:36, 04 Sty 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak to na pewno wał tuningowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:24, 05 Sty 2007 |
|
|
welzi |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Kwi 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Janowiec |
|
|
|
|
|
|
|
|
korbowód powinien być lekki, to zwiększa moc, ale musi być ładnie wygładzony |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:17, 06 Sty 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak chcesz mieć ładnie wygładzony musisz mieć wolną sobote różne rodzaje papieru ściernego i paste polerską oraz dobre chęci |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:04, 16 Sty 2007 |
|
|
szalla89 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2007 |
Posty: 9 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gliwice |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak chcesz miec wał tuningowy to zanies go do kogos albo jakiegos zakładu kto ma maszyny do obrubki metali i ze szlifujgo z obu stron o jakies 2mm z kazdej .
Da ci to leopsze wkrecanie na obroty . U mnie dzieki tej operacji zwiekszyła sie szybkośc o jakies 5 km/h . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:50, 16 Sty 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
to sie nazywa cieniowanie korbowodu
a tak na oko to wiesz,korbowód może zaraz nie mogę..... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:38, 19 Sty 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Da Ci lepsze obroty a na wyższych obrotach sie silnik rozkręci i rozpier** w środku <lol2> szalla89 taki pomysł to na wyścigi do gokartów że po jednym wyścigu w silniku kapitalka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:36, 19 Sty 2007 |
|
|
szalla89 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2007 |
Posty: 9 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gliwice |
|
|
|
|
|
|
|
|
ta to ciekawe bo u mnie to jakos działa taki wał i nic sie niedzieje z silnikiem na gorsze !!!! Wał zeszlifowany mam juz od wakacji i nie ma zadnych problemów z silnikiem !!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:00, 28 Sty 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
korbowód sie poleruje oraz odchodzu i nie wolno wiercic dziur w wale korbowym. nie wiem co za idiota wpadł na taki pomysł.... żal mi ludzi. wiercąc dziure zmieniasz : wyważenie wału oraz powiekszasz pojemność szkodliwą skrzyni korbowej czyli obniżasz sprezanie pod tłokiem a to ma znaczenie w tunigowanym silniku dwusuwowym.
jeżeli chcecie wiercicjuztak dziury i zmniejszać wage wału to proponuję stoczyć przeciw wage ale wypełnic skrzynie korbową blacha i ja wypolerowac. ( blacha musi być przykręcona) poza tym dziury te wasze w wale należy wypelnic balsą impregnowana lub drewnem lipowym i również zabezpieczyc w celu zabezpieczenia. reszte moge napisać na gg:4955092 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 22:02, 28 Sty 2007 |
|
|
orient |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
seger napisał: | zabezpieczyc w celu zabezpieczenia |
nie moglem sie powstrzymac przed OT (: |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:33, 29 Sty 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
te dziury moim zdaniem to były zrobione fabrycznie,tak specialnie przez to wał staje się lżejszy a z tym sprężaniem to nie całkiem tak jak piszesz. pytałem się taty on jest mechanikiem od 17 lat tuninguje skutery to coś o tym wie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:28, 01 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
to jak jest ?? wypełnienie skrzyni korbowej powoduje zwiększenie sprężania pod tłokiem czyli zwiększa prędkosc przepływu mieszanki ze skrzyni korbowej do cylindra . jeszcze cosbo chyba sie nie rozumiemy. dziury sie zaślepia w celu polepszenia napełniania cylindra bo jeżeli jest zbyt duza pojemnośc skrzyni korbowej silnik chla wiecej zupy czyli benzyny a nie daje to wzrostu mocy a nawet ja osłabia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|