do polskiego 55cc są jeszcze jakieś szlify z tego co się dowiadywałem w motoryzacyjnym więc da się jeszcze trochę powiększyć pojemność...
Moim zdaniem tak nieznaczne zmienianie pojemności bez ingerencji w układ kanałów, wydech i gaźnik nie ma sensu. Silnik przy większej pojemności spala tyle samo mieszanki co zwykły lub nieznacznie więcej co wynika ze sradnicy tłoka i jego skoku.
jak za dużo rozwiercicie to mogą wam nózki odleciec.
Podpowiem wam że tulej od simsona bardzo ładnie pasuje w radiator od jawki . Jej średnica to 46 mm Pomyślcie ile mozna rozwiercić nawet do 43 mm :>
aa takie pytanko dla bardziej obeznanych .. ile by jawka miała wtedy koni mechanicznych ?? dużo to da mocy ??? i czy będzie opłacalne .. chodzi o rozszlifowanie czeskiego do 40 mm bez innego tuningu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2Idź do strony Poprzedni1, 2