Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » większy szlif ? Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
większy szlif ?
PostWysłany: Czw 20:23, 11 Wrz 2008
kamil352
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódzkie


mam pytanie , nie wiem czy był taki temat ale ja nie moge znalezc . czy jak przeszlifoje tulej na 40 mm z orginalu to podczas jazdy wytrzyma ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:51, 11 Wrz 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Nie, wybuchnie. Mr. Green Ale co ma wytrzymać? Wał, łożyska itd.? Jeśli tak, to jasne, że wytrzyma. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:59, 11 Wrz 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Ale skąd weźmiesz pod to tłok?...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:04, 11 Wrz 2008
kamil352
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódzkie


noo mi chodzi czy tuleja nie pęknie wtedy ,, a tłok wezmę normalny do 55 cm3



Pisze się "tuleja", nie "tulej". Jeden baran zaczął tak pisać i teraz wszyscy tak piszą... /Buniek92


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:14, 11 Wrz 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


kamil352 napisał:
a tłok wezmę normalny do 55 cm3


A nie sorry bo mi się porypało że 40mm to 60cm3,a tulej nie pęknie bo grubością jest podobna do simsonowskiej tylko ja bym się nie martwił tuleją tylko jakością tłoka która wg. mnie jest poniżej średniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:15, 11 Wrz 2008
kamil352
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódzkie


no moim zdaniem to by było lepsze rozwiązanie niz kupowanie tego polskiego 55cm3 . jak sie ma orginalny czeski cylek z więszyki kanałami jak polskie badziewia to tylko przeszlifować na 40 mm kupić tłok ii mamy czeskie 55


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:19, 15 Wrz 2008
Pavloor
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź


Jak rozszlifujesz to pozdro;). Tulei ci sie rozsypie, będzie za cienka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:57, 15 Wrz 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Jaka jest średnica zewnętrzna tulei czeskiego cylindra?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:34, 15 Wrz 2008
pawlak200192
Uzależniony od forum
Uzależniony od forum

 
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


taka jak polskiego 55cc... co wy pieprzycie na lighcie da się rozeszlifować nominał na 55, a to ze tuleja będzie cieńsza sprzyja chłodzeniu ponieważ żeliwo ciężej oddaje ciepło jeżeli jest grube, a po szlifie tuleja będzie cieńśza i szybciej będzie oddawać ciepło.

Najpierw proponuje znaleźć tłok, który nie będzie puchł lub w ostateczności dobrze wygotować krajowy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:21, 15 Wrz 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


pawlak200192 napisał:
taka jak polskiego 55cc...

Nie zrozumiałeś mnie. :P Chciałem się od Pavloor'a dowiedzieć jaka jest ta średnica, że tuleja pęknie. :P
Znajomy jeździ Simem 90/4, grubość ścianki tulei 1.5 mm bodajże. I jakoś jeszcze jeździ. To jest szlif 80 Almot albo RZT 70, nie pamiętam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:17, 16 Wrz 2008
Garry1
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin


dobra ja miałem czeski cylek przeszlifowany na "55" czyli 40 mm i nic się nei "rozsypało"... w ogóle dziwny temat...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:38, 16 Wrz 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


A co się ma rozsypać? przecież ta tuleja ma podobną grubość do simsonowskiej,a w simie wiara szlifuje na 58cm3 lub 60cm3 i co? i chodzi jak powinna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:35, 16 Wrz 2008
kamil352
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódzkie


aha to git . a jakbym chciał przeszlifować na takie prawdziwe 60 cm3 a nie na 55 . to od czego moge podpasowac tłok ???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:06, 16 Wrz 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Właśnie było o tym kiedyś na forum i chyba doszło do tego że od niczego...A więc tylko i wyłącznie we własnym zakresie należy załatwić bądź zrobić taki tłok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:57, 16 Wrz 2008
Garry1
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin


tłok powinien mieć 41,75 chyba, można od simsona ale trzeba podnieść cylek i rozwiązać różnice grubości sworzniów...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
większy szlif ?
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin