| większy szlif ? | |
Wysłany: Czw 20:23, 11 Wrz 2008 |
|
|
kamil352 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2007 |
Posty: 55 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam pytanie , nie wiem czy był taki temat ale ja nie moge znalezc . czy jak przeszlifoje tulej na 40 mm z orginalu to podczas jazdy wytrzyma ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:51, 11 Wrz 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie, wybuchnie. Ale co ma wytrzymać? Wał, łożyska itd.? Jeśli tak, to jasne, że wytrzyma. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:59, 11 Wrz 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale skąd weźmiesz pod to tłok?... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:04, 11 Wrz 2008 |
|
|
kamil352 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2007 |
Posty: 55 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
noo mi chodzi czy tuleja nie pęknie wtedy ,, a tłok wezmę normalny do 55 cm3
Pisze się "tuleja", nie "tulej". Jeden baran zaczął tak pisać i teraz wszyscy tak piszą... /Buniek92 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:14, 11 Wrz 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kamil352 napisał: | a tłok wezmę normalny do 55 cm3 |
A nie sorry bo mi się porypało że 40mm to 60cm3,a tulej nie pęknie bo grubością jest podobna do simsonowskiej tylko ja bym się nie martwił tuleją tylko jakością tłoka która wg. mnie jest poniżej średniej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:15, 11 Wrz 2008 |
|
|
kamil352 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2007 |
Posty: 55 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
no moim zdaniem to by było lepsze rozwiązanie niz kupowanie tego polskiego 55cm3 . jak sie ma orginalny czeski cylek z więszyki kanałami jak polskie badziewia to tylko przeszlifować na 40 mm kupić tłok ii mamy czeskie 55 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:19, 15 Wrz 2008 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak rozszlifujesz to pozdro;). Tulei ci sie rozsypie, będzie za cienka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:57, 15 Wrz 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaka jest średnica zewnętrzna tulei czeskiego cylindra? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:34, 15 Wrz 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
taka jak polskiego 55cc... co wy pieprzycie na lighcie da się rozeszlifować nominał na 55, a to ze tuleja będzie cieńsza sprzyja chłodzeniu ponieważ żeliwo ciężej oddaje ciepło jeżeli jest grube, a po szlifie tuleja będzie cieńśza i szybciej będzie oddawać ciepło.
Najpierw proponuje znaleźć tłok, który nie będzie puchł lub w ostateczności dobrze wygotować krajowy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 23:21, 15 Wrz 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
pawlak200192 napisał: | taka jak polskiego 55cc... |
Nie zrozumiałeś mnie. :P Chciałem się od Pavloor'a dowiedzieć jaka jest ta średnica, że tuleja pęknie. :P
Znajomy jeździ Simem 90/4, grubość ścianki tulei 1.5 mm bodajże. I jakoś jeszcze jeździ. To jest szlif 80 Almot albo RZT 70, nie pamiętam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:17, 16 Wrz 2008 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
dobra ja miałem czeski cylek przeszlifowany na "55" czyli 40 mm i nic się nei "rozsypało"... w ogóle dziwny temat... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:38, 16 Wrz 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A co się ma rozsypać? przecież ta tuleja ma podobną grubość do simsonowskiej,a w simie wiara szlifuje na 58cm3 lub 60cm3 i co? i chodzi jak powinna. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:35, 16 Wrz 2008 |
|
|
kamil352 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2007 |
Posty: 55 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
aha to git . a jakbym chciał przeszlifować na takie prawdziwe 60 cm3 a nie na 55 . to od czego moge podpasowac tłok ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:06, 16 Wrz 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Właśnie było o tym kiedyś na forum i chyba doszło do tego że od niczego...A więc tylko i wyłącznie we własnym zakresie należy załatwić bądź zrobić taki tłok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:57, 16 Wrz 2008 |
|
|
Garry1 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Wrz 2007 |
Posty: 153 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Konin |
|
|
|
|
|
|
|
|
tłok powinien mieć 41,75 chyba, można od simsona ale trzeba podnieść cylek i rozwiązać różnice grubości sworzniów... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|