Wysłany: Wto 20:09, 05 Lut 2008 |
|
|
Łuki1492 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 21 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam pytanie czy przy wbijaniu tulei niema żadnych problemów? tzn ze sie przy wbijaniu sie troche przekreci i wejdzie krzywo czy coś? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:50, 05 Lut 2008 |
|
|
Conqeror |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 31 Sty 2007 |
Posty: 194 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ozorków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
t oejst mzoliwe ale wtedy srubokręt za nózki i przekręcasz . Cylnider musi być jeszcze goracy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:51, 05 Lut 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Z tego co wyobraziłem sobie to jak może Ci sie skrzywić przy wbijaniu?
Jeśli prosto ja zaczniesz wbijac to i wbijesz porsto
Tak jak łożysko do koła przy jawce jak się wbija. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 10:05, 08 Lut 2008 |
|
|
arcik93 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2007 |
Posty: 85 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: braniewo rox ;) |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam taki silnik 4 kanałowy, nawet dwa, jest super , tylko trzeba pilnować żeby olej się nie dostawał do sprzęgła bo inaczej można jeździć tylko na 1 biegu, bardzo mało pali, na w gaźniku ssanie, bardzo mały kruciec prowadzący do cylindra, i bardzo wąskie kolanko wydechowe posiada 4 kanały ale nie pasuje do silnika jawki, jest też problem ze znalezieniem tłoka do tego silnika, pierścienie pasują normalne od jawki.
sprawdze jakie ma wymiary i możę zrobie u siebie w ogarku 4 kanały
ps. nawet przed chwilą zauwarzyłem że mam ten silnik w avatarze, w mojej stelli xd |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arcik93 dnia Pią 10:06, 08 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 13:26, 08 Lut 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie masz avatara. :P
arcik93 napisał: | tylko trzeba pilnować żeby olej się nie dostawał do sprzęgła |
Czyżby pomyłka? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buniek92 dnia Pią 15:14, 08 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:10, 08 Lut 2008 |
|
|
pawlak200192 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 18 Cze 2007 |
Posty: 608 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
moze mu chodzi o olej od sprzegła czyli ze skrzyni |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:42, 08 Lut 2008 |
|
|
arcik93 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2007 |
Posty: 85 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: braniewo rox ;) |
|
|
|
|
|
|
|
|
boże , mój obrazek pod nickiem :PP - jak pisałem, to nie wyświetlił mi się Twój avatar (doskonale wiem, co to jest). /Buniek92
jeżeli zimering w tych silnikach automatach czeskich choć troche przepuszcza olej to drugi bieg za nic nie wejdzie, bo tam sprzęgło jest suche i czasami ten zimering przepuszcza ze skrzyni olej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:52, 08 Lut 2008 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ciekawy ten silnik, masz możliwość zrobienia fotek tego silnika i cylindra wewnątrz??? Byłbym ogromnie wdzięczny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:17, 08 Lut 2008 |
|
|
lepper92 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Sie 2006 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: GLIWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
arcik93 napisał: | boże , mój obrazek pod nickiem :PP - jak pisałem, to nie wyświetlił mi się Twój avatar (doskonale wiem, co to jest). /Buniek92
jeżeli zimering w tych silnikach automatach czeskich choć troche przepuszcza olej to drugi bieg za nic nie wejdzie, bo tam sprzęgło jest suche i czasami ten zimering przepuszcza ze skrzyni olej. |
Gdzie jest suche sprzęgło? w silniku jawki? W jawce jest mokre sprzęgło |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lepper92 dnia Pią 18:18, 08 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:21, 08 Lut 2008 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
W jawce ale w silniku 225 bodajże...Tym automacie co był montowany w rometach kadetach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:48, 08 Lut 2008 |
|
|
lepper92 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Sie 2006 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: GLIWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 16:06, 09 Lut 2008 |
|
|
arcik93 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2007 |
Posty: 85 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: braniewo rox ;) |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] prosze zdjęcia cylindra i silnika , zapłon tam jest elektroniczny, bez przerywacza i kondensatora, ale za to jest taki moduł, jest nowsza wersja tego silnika bo wcześniej były z pedałami ^^ mój silnik był oryginalnie zamontowany w motorynce stelli, nie było z nim problemów do czasu kiedy coś mi się zacieło w skrzyni i nie chciało mi się już rozpoławiać silnika. mam 2 takie silniki. w drugim jest rozwalone ten mechanizm który podczas dodawania gzu nabiera obrotów i włącza bieg (inaczej akie sprzęgło, i właśnie nie może tam być ani oleju ani niczego, to jest jak skuter tylko z dwoma begami
pozdro, sproboje wbić tą tuleje do cylindra jawki bo cały cylinder nie pasuje do silnika jawki, a jeżeli nie wypali to dorabiam 2 kanały tak jak tam jest jak przed chwilą robiłem zdjęcia to mój starszy się aż zdziwił że są 4 kanaly xD tylko całe mocy ten silnik nie wykorzystywał bo miał za mały króciec i za chude kolanko wydechu ale za to mało paliła cicho chodziła ale jechała 55 xD (motorynka)
ps. na miniaturkach lepiej widać niż normalnie xD i nie patrzcie na date, bo nie chciało i się ustawiać w aparacie |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arcik93 dnia Sob 16:08, 09 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 0:01, 10 Lut 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
pewnie ta tuleja nie podejdzie do jawki,w jawce nie moga stac skosem kanały |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:56, 10 Lut 2008 |
|
|
arcik93 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2007 |
Posty: 85 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: braniewo rox ;) |
|
|
|
|
|
|
|
|
szkoda |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:32, 12 Maj 2008 |
|
|
konczyflugahugaluga |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Kwi 2007 |
Posty: 188 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam pytanie jakie cylindry nadają sie do wybijania właśnie przed chwila ułamał sie kawałek tuleji z mojej 55ccm się okazało się że w tej oto tulei są rowki które to uniemożliwiły tyle co wiem że mój cylek nie pochodził z almotu jedynie co na nim pisało to cx40
[link widoczny dla zalogowanych]
nie myślcie że rozwalilem cały cylinder podczas wybijania tulei to się stało po tylko chciałem sprwadzić czemu kawalek tuleji odpadl
a i jeszcze jedno jak rozpoznać czeski cylinder bo mam zamiar kupic na giełdzie
Kurde człowieku, regulamin dodawania zdjęć... Warn. /Buniek92 |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konczyflugahugaluga dnia Pon 21:41, 12 Maj 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|