 | wyważenie wału |  |
Wysłany: Pon 22:17, 29 Cze 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
czy jak odchudzę tłoka i sworznia to tzeba coś robić z wałem? wyważać pod inną wagę tłoka i sworznia? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pon 22:49, 29 Cze 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie musisz z nim nic kombinować. Wał wyważa się po to, aby nie miał bicia podczas pracy silnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:05, 30 Cze 2009 |
|
|
ja |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 77 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zgadzam się z tym
Ale odchudzenie tłoka i sworznia zbyt dużo nie daje, ale zawsze to coś |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 8:28, 30 Cze 2009 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Teoretycznie, to powinno się wał wyważyc ponownie po takiej zmianie bo wywazenie fabryczne jest obliczone pod mase fabrycznego swożnia, tłoka i pierścieni, ale praktycznie nie jest to konieczne do silnika tylko podrasowanego a nie robionego na tor, poza tym teraz i tak jest wolna amerykanka na rynku czesci do jawki, i kazdy tłok jest inny robiony wg. uznania ich producenta a nie zaleceń fabryki. Wiec nie musisz tego robic
Mlody - żeby wał nie miał bicia, to się go centruje,a wyważa sie go po to zeby mozliwie pełnie zrównoważyć siły działające na tłok i korbę podczas wybuchu mieszanki - zapobiega to powstawaniu wibracji  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Robert200PL dnia Wto 8:32, 30 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 13:50, 30 Cze 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Aha. Dziękuje temat do zamknięcia ale i tak wole nic nie robić z tymi częściami. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:04, 23 Paź 2009 |
|
|
szakul123 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 19 Maj 2009 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
witam ostatniego zasu bawilem się z toczeniem wału z jawki czy muszę go ponownie wyważac przeciwwagi są stoczone o jakieś 7-8mm (może troszkę mniej może więcej) niepamiętam dokładnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:10, 23 Paź 2009 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Sałek gdzieś pisał, że trzeba wyważać. Na tym materiale, który jest na forum do pobrania chyba gdzieś. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:10, 24 Paź 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|