| Wzmacnianie Ramy Pytanie | |
Wysłany: Śro 23:57, 07 Lis 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W tym tygodniu będę miał w swoich rękach migomat którym w końcu coś sensownego zdziałam dokładnie chce zrobić coś takiego (strzałka nr 1) [link widoczny dla zalogowanych]
i mam dylemat bo nie wiem czy wzmacnianie ramy przykręcić tak jak zrobił to koleś na tej stronce [link widoczny dla zalogowanych] czy przyspawać?
a i jeszcze jedna rzecz zaznaczyłem strzałką nr 2 te łapy gdzie wstawia się silnik one się często urywają przynajmniej mi już drugi raz w tym roku i nie wiem bo stare spawy były robione na spawarce elektrodowej a chciałbym ponownie przyspawać ale spawarką półautomatyczną i nie wiem czy spawy będą się mocno trzymały jak nie to jaki materiał jako dodatkowy dospawać by dobrze utrzymał łapę silnika? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 0:07, 08 Lis 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja bym spawał,wiercenie osłabi ramę
jak dobrze pospawsz i powzmacniasz rame to będzie wieczna do tego silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:00, 08 Lis 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spawaj. Spaw jest zawsze mocniejszy od połączenia śrubowego a co do tych łap to możesz spawać tylko oczyść rame i łapy z tych starych spawów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:29, 08 Lis 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spawaj spawaj Ja np. w ogarze 200 nie mam tego dylematu rama seryjnie wzmocniona co wg. mnie przeważa nad konstrukcją jawki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:35, 08 Lis 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
To samo twierdzę...Rama ogara choć była przystosowana w zamierzeniach do innego silnika jest lepiej zrobiona od oryginalnej jawoskiej. Jest wg mnie troche masywniejsza...W jawce przy mocnym hamowaniu lagi się gną, silnik odpada... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:08, 08 Lis 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co do hamulcy jawka ma o niebo lepsze i sie zastanawiam czy kół od jawki nie założyć i wogóle przebudować zawieszenia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:59, 08 Lis 2007 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dobry pomysł z tymi kołami |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:18, 08 Lis 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jawka ma lepsze koła bo są szersze...W ogarze to jak w kolarce normalnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:15, 08 Lis 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no dobra będzie spawanie już metal jest przygotowany do spawania i uciąłem trochę blachy 4mm która będzie wzmacniać łapy silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:25, 11 Lis 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Piórko! Ogar ma opomy jak kolarka i ma mniejsze opory toczenia i lepiej się łaczy topi Ale w teren nie zabardzo taka "cientka" opona |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:08, 11 Lis 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
edek napisał: | ... Ale w teren nie zabardzo taka "cientka" opona |
No masz rację ale jak chcemy jechać w teren to upuszczamy deko powietrza i już kapeć szerszy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:20, 11 Lis 2007 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
koła od jawki są mocniejsze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:25, 11 Lis 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobra koniec OT o zaraz warny polecą dla je robiących. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:50, 14 Lis 2007 |
|
|
Mazur17 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Mchawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja niedługo bede wzmacniał rame taka kwadratowa rurka i zaspawam pofachu i ma trzymac! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 19:26, 26 Lis 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no fajno a ja migomat miałem dostać zeszłą sobotę i nie dostałem robota stoi mam nadzieje że w tą sobotę będzie migomat bo jak nie to się wkurzę i pójdę do zakładu który mi to elegancko pospawa za 10zł-20zł
Edit:Poszedłem dziś do zakładu spawalniczego i facet elegancko mi to zespawał było trochę śmiesznie ponieważ nie chciał się nachylać więc musieliśmy obrócić jawkę na drugą stronę (silnikiem do góry xD )no i ładnie zespawał ale później zostałem opieprzony bo olejem mu zabrudziłem warsztat (jawka była troszkę przechylona na stronę dekla tam gdzie magneto no i trochę pokapało oleju)no nic posprzątałem powiedział 10zł starczy za robótkę no to ja na to jak na lato no i jawka tak ma:przyspawany przestrzał,przyspawana tzw miska na aku no i przyspawane porządnie łapy silnika (tam od spodu). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|