| zapłon | |
Wysłany: Wto 11:28, 27 Cze 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
na allegro pojawił sie moduł zapłonowy aby przerobić jawke i kilka innych sprzętów na zapłon elektroniczny
może jak bym go kupił i wsadził to by znikneły problemy z zapłonem
opłaca sie go kupić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:29, 27 Cze 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
poczytaj o tym gdzies dokladniej w internecie
może na tej stonie znajdziesz jakies informacje
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:33, 27 Cze 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
niestyty na tamtej stronie o tych nowościach niema |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 11:52, 27 Cze 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak to nie ma. ten gościu co ma tą stonę to on ma elektroniczn zapłon, wiec może napisz do niego maila. albo popytaj na forum
[link widoczny dla zalogowanych]
jak się czegoś dowiesz to napisz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 12:16, 27 Cze 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale on wszadził od wsk 4
a na alegro jest tylko moduł a reszta pasuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:48, 27 Cze 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam ten moduł przez miesiąc i jak na razie spisuje się bardzo dobrze. Przerwa na świecy wynosi 1 mm (słownie jeden minimetr) i mogłaby być jeszcze większa Moto mimo zapłonu ustawionego na 2 mm przed GMP pali z pierwszego kopa, jest elastyczniejszy, ciągnie od niskich obrotów i zostawia piękną świecę (prawidłowo okopconą) Jak masz 4 dychy to kupuj |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:03, 28 Cze 2006 |
|
|
superwojtek2 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 07 Maj 2006 |
Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraśnik |
|
|
|
|
|
|
|
|
a co wogule daje elektroniczny zapłon ? i po co on jest ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:46, 28 Cze 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam zwykly zaplon i niemam problemow widocznie trafiles na trefny motor, |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:58, 28 Cze 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Elektroniczny moduł daje większą iskrę nawet przy niskich obrotach dlatego moto łatwiej odpalić, możesz zwiększyć przerwę na świecy, iskra jest ogromna no i na obrotach jałowych Jawka tak nie gaśnie i płynniej pracuje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:06, 28 Cze 2006 |
|
|
superwojtek2 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 07 Maj 2006 |
Posty: 494 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraśnik |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeżeli to są te zalety o ja podziękuję i będę o 40 zł droższy bo i tak świeca bosch, fajka NGK i kondensator malaczowski dajesuper iskrę i dobrze działa wszystko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:14, 28 Cze 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ciekawe czy ustawisz przerwę 1 mm i odpalisz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:50, 29 Cze 2006 |
|
|
Sebav |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 01 Kwi 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rumia(trójmiasto) |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak to działa bo to co teraz napisałeś to dokładnie to samo co przy zapłonie bateryjnym |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:11, 29 Cze 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
to częściowa przeróbka ze zwykłego zapłonu na elektroniczny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:57, 04 Lip 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak to wygląda i jak to podłączyć czy co |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:50, 05 Lip 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak nieduża puszka, podłanczasz do kabli, który wychodzą z modułu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|