| zapłon bateryjny | |
Wysłany: Pią 16:47, 20 Paź 2006 |
|
|
szyszunia1514 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 30 Wrz 2006 |
Posty: 199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Duszniki |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam, mam takie pytanie czy opłaca się przerabiać zapłon na bateryjny, jakie by były tego koszta jakie są tego zalety a jakie wady?
aha i czy jest dużo roboty przy zakładaniu
podwójny post,jest opcja edytuj,leci ostrzeżenie---ogar2007 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:50, 20 Paź 2006 |
|
|
wojac3 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 07 Maj 2006 |
Posty: 396 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie pisz podwójnych postów !!
Jest opcja EDYTUJ
Co do trudności to chyba nie będzie ciężkie jeśli chociaż troche znasz się na elektronice |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:49, 20 Paź 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie ma żadnych wad,koszt to jakieś 50-250 zł bo musisz instalacje na aku przerobić a potem zapłon bateryjny,pali od połowy kopki o wile elastyczniejszy silnik itd. same plusy opłaca sie to zrobić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:21, 20 Paź 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silnik nie wiadomo jaki mocniejszy nie będzie No może troszeczkę przy niskich obrotach, ale bedzie lepiej palił
Będziesz miał mocniejsze światła, kierunki, stop itp. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:40, 20 Paź 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
to jak jest leprzy na niskich to ja bym zaraz robił bo jak wiadomo jawka jest wysoko obrotowa kiepsko na małym gazie idzie ale na pełnym to całkiem inna rozmowa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:33, 20 Paź 2006 |
|
|
bezelek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Wrz 2006 |
Posty: 234 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Daniec Opolskie |
|
|
|
|
|
|
|
|
no jak ja mojej dam w pizde to uhh tak kreci ze aż miło ten ryk silnika słuchać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:54, 20 Paź 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
ryk?? moj silnik wyje hahahaha |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:14, 21 Paź 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
off topic'ku nie róbcie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:41, 21 Paź 2006 |
|
|
bezelek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Wrz 2006 |
Posty: 234 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Daniec Opolskie |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale my to koffamy nasz koffany OF TOP a moja ryczy bo ma tłumik ze simsona |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:05, 21 Paź 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
ryczy na tłumiku z simka,dziwne,na jawoskim to już bardziej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:06, 21 Paź 2006 |
|
|
bezelek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Wrz 2006 |
Posty: 234 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Daniec Opolskie |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale mój jest w połowie wybebeszony :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:35, 21 Paź 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
w mojej na 1/4 gazu to chce wyrwac silnik tak se mysle kupic nowy sportowy tłumik do simka on ma najszerszy punkt około 9 cm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:30, 21 Paź 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
kup sportowy do jawki na agmocie sprzedawany jako tłumik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:25, 22 Paź 2006 |
|
|
Mateusz |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 09 Lip 2006 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnów |
|
|
|
|
|
|
|
|
a tak wogole to na czym polega ten zaplon bateryjny?? jakie jest jego zadanie i czym sie rozni od zaplonu elektronicznego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:22, 22 Paź 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Energia do zasilania cewki W/N jest brana z akumulatora zamiast z cewki. Cewki służą do ładowania aku.
Zapłon elektroniczny jest to zapłon bezstykowy lub elektroniczny moduł zapłonowy ten pierwszy nie wymaga przerywacza i elektronika steruje momentem zapłonu, w zależności od obrotów, obciążenia itp. Drugi wymaga przerywacza ale wzmacnia iskrę i wydłuża czas jej trwania. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|