Wysłany: Pon 16:28, 07 Maj 2007 |
|
|
Pawel zx10r |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdansk |
|
|
|
|
|
|
|
|
Więc silnik od jawki niejest wysokoobrotowy!!!!!!!!!!!!!!!!!!i tyle!!!!!!
po prostu konstrukcja na to niepozwala!!!! silnik od simsona to jest silnik wysokoobrotowy to widac nawet ze wzgledu na budowe,jaki ma duży cylinder he a niby taka sama pojemnośc!!!!!!a jawka to niestety nie jest kawasaki zx 10r hehe!!!a nawet jesli jakims cudem sie zwiększy obroty to taki silnik długo niepochodzi!!!LOL |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 18:18, 07 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Simson nie jest wysokobrotowy jest właśnie dokładnie na odwrót. Jawka osiąga swoją moc maksymalną przy 6500 obr./min., a Simson przy 5500 więc chyba jest pewna różnica.
Ten silnik jest wysokobrotowy jak na tamte czasy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:22, 07 Maj 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dobra ja nie zrobie jawki na 8000 obr./min bo przy ruszaniu na światlach rozpierdzieli mi wał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:24, 07 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale ona podobne obroty osiąga na luzie jak jest dobrze zrobiona i ustawiona. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:36, 07 Maj 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:45, 07 Maj 2007 |
|
|
Pawel zx10r |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdansk |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie no sorry ale tak wogule to taka zwykła jawka osiąga największą moc przy 4500 obr/min!!!!a simson tak jak i MZ(troche nie w temacie) mają silniki wysokoobrotowe!!!i to nie sa jakies tam moje wymysły,czy rozmyslenia tak jest!!!!simson ma o wiele wiekszy cylinder od jawki conajmniej 2 razy ze wzgledu na to że potrzebuje porządnego chłodzenia poniewarz wkreca sie na durze obroty i po prostu silnik by tego niewytrzymał!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:39, 07 Maj 2007 |
|
|
Lukasz1221 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Śląsk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pawel zx10r napisał: | nie no sorry ale tak wogule to taka zwykła jawka osiąga największą moc przy 4500 obr/min!!!!a simson tak jak i MZ(troche nie w temacie) mają silniki wysokoobrotowe!!!i to nie sa jakies tam moje wymysły,czy rozmyslenia tak jest!!!!simson ma o wiele wiekszy cylinder od jawki conajmniej 2 razy ze wzgledu na to że potrzebuje porządnego chłodzenia poniewarz wkreca sie na durze obroty i po prostu silnik by tego niewytrzymał!!! |
Silnik z MZ i Simsona wysokoobrotowe? Dlatego że się wkręcają do 8 tyś RPM ? Haha koleś śmieszny jestes ! Silniki wysokoobrotowe sa tylko w ścigaczach. Jak nie znasz definicji tego słowa to polecam [link widoczny dla zalogowanych] . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 22:48, 07 Maj 2007 |
|
|
Pawel zx10r |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdansk |
|
|
|
|
|
|
|
|
kurcze koles ty mi niekarz szukac w google definicji ok!!!!po pierwsze jak zauwarzyłem inni twierdzą że JAWKA ma wysokoobrotowy silnik a tak niejest!!wiec podałem przykład do simsona i etki bo jak na tamte czasy to można było je zaliczyc do wysokoo...a tak wogule to niebede ci sie tłumaczył i ty mi teraz niewywalaj ze scigaczami bo wiem jakie mają silniki a po drugie to jest forum o jawkach!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 1:57, 08 Maj 2007 |
|
|
flbmaster |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piastów (warszawa) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Prawda jest taka że jak wyprodukowano ten silnik przystosowany do obrotów 6500 to takie są jego maksymalne obroty. Ingerencja w silnik zawsze wiąże się z ogromnym ryzykiem zniszczenia całego urządzenia. Jeśli ktoś chce mieć silnik kręcący się do 9000 to niech kupi sobie motor który ma takie obroty a nie jawke. To tak jak byście kazali 70letniemu człowiekowi przebiec kilometr sprintem. Przebiegnie jak bedzie od tego zależało jego życie, ale po tym km to życie sie skonczy. Jaki w tym sens? owszem można odrobine ingerować w silnik ale nie aż tak drastycznie. Gwarantuje wam że inżynier który spłodził ten silnik podparł to wszystko wieloma obliczeniami itd itd. i jesli ten silnik miałby się kręcić do 9000 to z pewnością by się kręcił. JAWKI OGARY I WSZYSTKIE TEGO TYPU POJAZDY TO KLASYKI Z DUSZA A NIE MOTORY SPORTOWE!!!
chciałbym jeszcze dodać do tego że przy takich obrotach jakie chcecie osiągnąć chłodzenie tego silnika jest nie wystarczające i dojdzie w bardzo szybkim tempie do zatarcia gdyż materiął pod wpływem tarcia czyli temperatury bedzie zwiekszał swoją objętość (zaciesniał się cylinter i poszerzał tłok). Powinno dojść do tego każde dziecko po gimnazjum. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 14:37, 08 Maj 2007 |
|
|
Lukasz1221 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Śląsk Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pawel zx10r napisał: | kurcze koles ty mi niekarz szukac w google definicji ok!!!!po pierwsze jak zauwarzyłem inni twierdzą że JAWKA ma wysokoobrotowy silnik a tak niejest!!wiec podałem przykład do simsona i etki bo jak na tamte czasy to można było je zaliczyc do wysokoo...a tak wogule to niebede ci sie tłumaczył i ty mi teraz niewywalaj ze scigaczami bo wiem jakie mają silniki a po drugie to jest forum o jawkach!!!!!!!!!!!!!!!! |
Po pierwsze, nie koleś tylko Łukasz. Po drugie koleś to sobie gadaj do swoich kumpli. Po trzecie dałem przykład ze ścigacza, bo TYLKO w nich są montowane silniki wysokoobrotowe. Po czwarte i ostatnie nie pieprz mi tu o MZ czy Simsonie że ma wysokoobrotowy silnik , bo powiedz to jakiemuś znającemu się mechanikowi to będzie się śmiał z Ciebie przez kilka godzin. Śmieszny jesteś... I ty w avatarze masz ścigacza.. Żałosny jesteś... Widac ze dzieciak... A jak nie dzieciak to nawet się nie przyznawaj.. Bo to tylko opinie o Tobie popsuje. Widac, że nie wychowany. Zwroty "Ci" "Cię' piszę się więlką literą jeśli Cię uczyli rodzice.
EDIT:
Nie będe nabijał postów jak ten gościu. Mylisz się. Rodzice mi nie kupili. A gówniarz to możesz nazwac sobie psa swojego. Nie będe Ci się tłumaczył bo taki inbecylą jak Ty się nie tłumacze.
Przeczytaj to i zmądrzej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lukasz1221 dnia Wto 21:15, 08 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 15:00, 08 Maj 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobra koniec tej kłutni !!!
P.S. Jawka odblokowana osiąga moc maksymalną przy 6500 obr./min. zablokowany przy 4500. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 16:21, 08 Maj 2007 |
|
|
Pawel zx10r |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdansk |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobra spoko to nie jest Forum żeby się kłucic a po to by sobie pogadac o sprawach związanych z jawką!!!!A tak wogule ty masz 14 lat i ty jesteś dla mnie gówniarzem,i mnie zaczynasz wkurwiac!!!i niemów że jestem żałosny a tym bardziej niemów na mnie dzieciak bo dzieciakiem to ty przy mnie jesteś!!!!I jeszcze jedno to gówno Cię obchodzi co mam w avatarze bo dobrze wiem co mam ok!!!!!A tak wogule to z Ciebie sie znalazł wielki znawca bo tatus czy mamusia kupili synkowi yamahe TZR(scigacz) i mysli że jest kims!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 18:13, 08 Maj 2007 |
|
|
tomi |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 30 Lip 2006 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pniówno k. Chełma |
|
|
|
|
|
|
|
|
co za różnica czy jawa jest wysoko obrotowa czy nisko. PANOWIE NIE MA SIĘ O CO KŁÓCIĆ
gniewnu zamknij temat bo kłutnie psują opinie forum. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:43, 08 Maj 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Koniec tego
jawka w tamtych czasach była wysokoobrotowa,simson na obroty wymiękał
inzynierowie dawali duży zapas wytrzymałości dal silników
np jawa 90 była bardzo mocna i zrywna ale nie wytrzymywła przeciążeń,daltego nie wyprodukowano wiele więcej niż 3 tyś sztuk
jawek było więcej bo były trwałe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:43, 09 Maj 2007 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Za te wysywiska to powinny poleciec ostrzezenia. Nie bede ich teraz dawal ale zamykam ten temat. Ogar2007 podsumowal wiec ja nie musze
Z_A_M_Y_K_A_M |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|