| Zwiększenie obrotów ??? | |
Wysłany: Śro 15:26, 14 Lut 2007 |
|
|
Seweryn59 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2006 |
Posty: 336 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: okolice Częstochowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Obroty mocy maksymalnej jawki wynoszą 4500 obr/min - CZY JEST MOŻLIWE ZMIENIĆ JEJ OBROTY NA COŚ OKOŁO 8700obr/min???
Chodzi mi o uzyskanie odgłosu podobnego do motocykla np.:
Jincheng JC50Q (fajny odgłosik jak chooper) lub Kawasaki ZXR lub Honda VFR 800
do pobrania plik odgłosy motocykli [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 15:36, 14 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie da sie do tej granicy
lub mozesz zwiekszyć przez: odchudzenie wału, korbowodu, tłoka, zmiana geometri i wymiarów kanałów w cylindrze, zmiana wydechu, stopnia spręzania
prędkosć obortowa jaka moze uzyskać silnik jest zależna od współczynika średnicy cylindra do skoku tłoka. jezeli śilnik ma krótki skok a duzej średnicy cylinder można z niego użyskać wysokie oborty. w wajce tylu nie uzyskasz bo cches zmieć głos od tego tez zalezy: pojemnośc silnika, układ wydechowy, liczba suwów, cylindrów. wiec takiego odgłosu jak kawa czy vfr nie zuzyskasz w jawce. prędzej piłe spalinową :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 17:19, 14 Lut 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Obroty takie są możliwe wystarczy, że wykonasz [link widoczny dla zalogowanych] tuning i dobrze dotrzesz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:33, 17 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie sa one możliwe. konstrukcjas silnika ogranicza to rozumiesz ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:24, 17 Lut 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rozumiem tylko ten Ogar na luzie wykręcał blisko 9000 obr/min więc jednak jest możliwe :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:01, 17 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
a czym sprawdzał obroty ?? miał czujnik ?? czy tak na "oko" ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:18, 17 Lut 2007 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
9000?? to niemozliwe dla silnika jawki ja miałem około 7000tys i sie silnik rozpadł niebyło nawet czego remontowac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:35, 17 Lut 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
On miał obrotomierz od kancioka ale bez zmienionego kondensatora więc musiał podaną liczbe obrotów mnożyć razy 2 Jakby miał normalny to by go ukręcił |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:39, 17 Lut 2007 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
hahaha to juz wszystko wiemy Szkoda ze przez trzy nie mnożył |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:52, 17 Lut 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
jest to możliwe
czeski wykręcali 10 tyś obr
mi gość z częstochowy pisał że jak bym stuningował u niego(plus swoje przerubki) to 8,5 tyś bez problemu(jeden pierścień by był) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:15, 17 Lut 2007 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 tys na luzie bo 8 tys z jednym pierscienieb by duzo mocy nie dało to powinno byc miezone na ostatnim biegu i v-maxx bo na luzie jest o połowie więcej. 8 tys obrotów ani bys z garazu nie wyjechał bo by sie cos pierwesze zepsuło albo paliwo by sie skonczyło |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:50, 18 Lut 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ponad 8 tysięcy to ten Ogar wyciągał pod obciążeniem.
P.S. Tłok był 3 pierścieniowy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 1:57, 18 Lut 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
czyli na jedno to można nawet sie spodziewać około 10 tyś.
jawka jest motorkiem wysokoobrotowym i dlatego orginał kręcił spokojnie do 6 tyś.(po odblokowaniu) a jak lepszy egzęplarz to koło 7 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:08, 18 Lut 2007 |
|
|
seger |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: Świdnik - ojczyzna WSK :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
to są silniki wolnoobrotowe. wysoko obrotowe osiagaja ( oczywisćie motocyklowe bo nie pisze o gównainych silnikach samochodów) ponad 10 000 rpm !! to jest wysoko obrotowy. nowe 60 osiagają nawet 16 000 rpm !! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:49, 18 Lut 2007 |
|
|
wojac3 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 07 Maj 2006 |
Posty: 396 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jawki sa wysokoobrotowe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 3
Idź do strony 1, 2, 3 Następny
|
|
|
|