| a co myślicie o tym | |
Wysłany: Czw 14:33, 19 Lut 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
w wtorek jadę do kuzyna i przypomniałem ze ma ona tam zundappa ks80
[link widoczny dla zalogowanych]
bez silnika i paru elementów i tak sobie pomyślałem żeby założyć od niego przednie zawieszenie i fele i może bagażnik oraz kierownice jest tylko problem bo jadę tam autobusem a mam do niego 70km
Z montażem może być problem ale mam gumówkę i miga to wszystko można zrobić
Jak tam będę to porobię zdj a jak mi się uda to weżnę te elementy do siebie i zacznę coś kombinować
edit: poprawiłem link /Rutkowski |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 16:11, 19 Lut 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Do jakiego moto chcesz to założyć? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:37, 19 Lut 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:18, 19 Lut 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmmmmm..... Mozesz sprubowac. Ale ten przód chyba jest troszke ciezki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:02, 19 Lut 2009 |
|
|
pablo94 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2008 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
koła ma fajne i fajnie by wyglądały w jawce |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:32, 19 Lut 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tylko jakoś muszę to przywieść do siebie a autobusem to mi się nie widzi ..
a co do przodu to się okaże jak nie to od Simsona założę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:22, 19 Lut 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chodziło mi czy do ogara czy do jawki, ale mniejsza z tym. Niedawno na allegro gość miał zawieszkę od zundapa na sprzedaż i podesłał mi link ze zdjęciami swojego ogara z tym zawieszeniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli niektórzy przekładają zawieszenie od ogara do jawki to i z tym mógłbyś pokombinować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 23:02, 19 Lut 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mała poprawka co do zmiany zawieszeń nie zawsze kulki się ułożą do roztoczonej bieżni mówię dlatego że u mnie to nie działa jak powinno,po spodglądnieciu na łożyskowaniu przedniego zawieszenia w ETZ oświadczam iż są łożyska i aby zaadoptować pomysł do Jawki należało by dotoczyć wyższe lub nawet troszkę szersze miski,kupić łożyska oczywiście przed tym pomierzyć rurkę sztycy i szerokości miski,dotoczyć tulejkę by była pomiędzy łożyskami (zapobiegnie ściśnięciu łożysk przez mocniejsze dokręcenie) i wszystko skręcić jak należy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 23:13, 19 Lut 2009 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak rozmawiałem z facetem z rowerowego to powiedział że z dotoczeniem to nie ma większego problemu tylko zaczyna być nieciekawie bo to będzie miękkie... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:53, 20 Lut 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
na razie nie ma co gadać muszę to jakoś do domu przywieść...
tak się składa ze z dotoczeniem niema problemu bo akurat w SQL mam możliwość dorobienia wszystkiego
Pożyjemy zobaczymy,jak nie to z simka założę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:38, 20 Lut 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ewentualnie pozostaje bardziej drastyczna metoda
otóż zamiast rozbierać zawiecho to odciąć je razem z główką ramy i przyspawać w miejsce starego, wtedy nie mamy kłopotu z dobraniem łożysk bo pasyja oryginalne od danego motocykla dawcy |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Pią 16:39, 20 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:28, 22 Lut 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko problem w tym że jak ma jawkę z papierami to musiał by nabić starą tabliczkę znamionową na to główkę albo przyspawać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:16, 22 Lut 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
puzon raczej nabic ;D To by było prostsze do wykonania |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:59, 22 Lut 2009 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co wy tam chcecie tabliczkę spawać? Gdzie wy ją chcecie nabijać? Tabliczka znamionowa w Jawkach trzyma się na dwóch nitach i tyle.
Owszem, można odciąć główkę ramy, ale... Spasujesz to potem tak, żeby to był nadal jednoślad? Pospawać to wystarczająco porządnie, żeby w czasie jazdy, chociażby po wertepach, maszyna nie rozleciała się w pół? Wolę dotoczyć dwie miseczki i jeździć z pewnością, że to mnie nie zawiedzie, niż potem przypłacić nawet życiem za to druciarstwo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 21:46, 22 Lut 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kto nie ryzykuje ten nic nie ma a tym bardziej w tym kraju. Ja myślę że spokojnie można by tą główkę przyspawać tylko trzeba to ostrożnie robić i wszystko pomierzyć to powinno być prosto. Tabliczkę chcemy na nową główkę nabijać Irzyk. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning optyczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|