| Chromowane błotniki | |
Wysłany: Pon 10:42, 02 Lut 2009 |
|
|
mustang1980 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Sty 2009 |
Posty: 27 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Dęblin Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co sądzicie o chromowanych błotnikach do jawki??? Można je zamontować od starego radzieckiego motoroweru Wierchowina. Ewentualnie polerka błotników. Jak myślicie jakby to wyglądało?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:05, 02 Lut 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Już lepiej chromowane. Może wyglądać ciekawie, zależy od całego motoru. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:32, 02 Lut 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kumpel ma oryginalne błotniki w jawce chromowane, nawet to wygląda. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:54, 02 Lut 2009 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tu masz wierchowine [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 15:03, 02 Lut 2009 |
|
|
mustang1980 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Sty 2009 |
Posty: 27 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Dęblin Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
bo właśnie maluje swoje jawasaki i maluję w ten sposób:
-bak, puszka narzędziowa oraz to coś po środku kierownicy na czerwono
-rama jest już pomalowana na czarny mat, potem jeszcze drugi raz się pomaluje na czarny mat i na końcu bezbarwnym lakierem
-teleskopy na srebrno(albo szaro), reszta na czarny matowy
-myślałem nad tym żeby błotniki też pomalować na srebrno(albo szaro), ale właśnie wpadłem na ten pomysł z chromowanymi błotnikami.
-i myślę jeszcze co zrobić z felgami. Czy pomalować je "chromem" w sprayu czy na białą farbą.
I jak by się miały te chromowane błotniki do mojego malowania?? Ja uważam że to by wyglądało zaj.... super |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mustang1980 dnia Pon 15:07, 02 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 16:16, 02 Lut 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
chrom w spreju dziadostwo
weź lepiej szmatkę i pastę do polerowania Tempo czy co tam wolisz,
a na biało nie maluj bo to będzie wieśniacko wyglądać
Malujesz moto na mat lepiej na połysk i wypolerować |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:30, 02 Lut 2009 |
|
|
mustang1980 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Sty 2009 |
Posty: 27 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Dęblin Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale ja maluje tylko ramę na mat a reszta lakierem metalic. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:19, 03 Lut 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi się wydaje że efekt był by fajny.
A ja tak się zastanawiałem jak by wyglądał mój ogar jak bym go całego pochromował ale nie jakimś tam chromem w sprayu tylko normalnym chromem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Wto 20:20, 03 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:25, 03 Lut 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobacz sobie w zdjęciach i filmikach ogara piorka on ma 1 błotnik jakby chromowany |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:48, 03 Lut 2009 |
|
|
mustang1980 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Sty 2009 |
Posty: 27 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Dęblin Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale to chromowanie to się nie opłaca, gdyż galwanizerzy liczą sobie do 20 zł (zależy gdzie niektórzy biorą więcej, niektórzy mniej) za 1 dm kwadratowy powierzchni chromowanej. Zakładając, że błotnik ma ok. 5 dm2 powierzchni (ale może mieć więcej nie jestem pewien) to chromowanie jednego błotnika wyniesie 100 zł, a że każdy normalny motor ma dwa błotniki, to chromowanie jest zupełnie nieopłacalne. lepiej wybrać się na wycieczkę na złom i znaleźć chromowane błotniki od wierchowiny albo od kadecika(kadecik też miał chromowane błotniki) i zabrać ze sobą ok. 15 zł albo dwie flaszeczki (jak kto woli ). Może też ktoś będzie miał szczęście i znajdzie całą wierchowinę na złomie... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:53, 03 Lut 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Popatrzcie tylko na błotniki do ETZ czy Simsona chromowane na allegro - 120 zł. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:08, 03 Lut 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Drogie jak cholera,ale jest pokryte prawdziwym chromem bo da się przejrzeć jak w lustrze.
Jak już robić błotniki to dać do Niklowania o połowę taniej wyjdzie niż Chromowanie a efekt podobny (identyczny jak na tłumiku). |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Wto 23:10, 03 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:39, 04 Lut 2009 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 15:32, 31 Maj 2012 |
|
|
chromuj |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2012 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Krosno-Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wolfiq napisał: | Drogie jak cholera,ale jest pokryte prawdziwym chromem bo da się przejrzeć jak w lustrze.
Jak już robić błotniki to dać do Niklowania o połowę taniej wyjdzie niż Chromowanie a efekt podobny (identyczny jak na tłumiku). |
W przypadku renowacji części chromowanych najwięcej czasu i kosztów generuje proces przygotowania przed galwanicznego detalu czyli bardzo pracochłonne prace szlifiersko polerskie ( musi być na lustro ), miejscowe uzupełniania ubytków np. mosiądzem jeśli takowe są oraz niezbędna miedź. A czy zakończymy proces na samym niklu czy położymy jeszcze chrom i będzie w 100% satysfakcjonujący efekt to prawie żadna różnica
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 17:42, 01 Cze 2012 |
|
|
bossman |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 01 Cze 2012 |
Posty: 3 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam! Mój poprzedni nick to chromuj ! Zostałem usunięty z tego forum bo jak stwierdzili moderatorzy : śmierdze komercją, nie zaproponowałem odpalania im profitów od mojej działalności na forum ( szkoda że dbają o swoją kieszeń, a nie waszą ). Jeśli chcesz dokończyć wątek zapraszam do korespondencji mailowej [link widoczny dla zalogowanych]! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning optyczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|