Wysłany: Śro 11:44, 04 Lip 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Efekt super taki jak świecące gaźniki w chopperach z Orange Country Chooper (OCC) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:28, 04 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko oni nie przelewają gaźnika ręcznie i ich gaźniki są wielkości naszych cylindrów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 18:04, 04 Lip 2007 |
|
|
Pawel zx10r |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 28 Kwi 2007 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdansk |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam!więc jesli chodzi o to jak to zrobiłem to bardzo prosto(bynajmniej mi sie tak wydaje)i oczywiscie już wczesniej bardzo dokładnie to opisywałem w innym dziale wiec niebęde już drugi raz opisywał a mianowicie jest ten opis w dziale"porady"-efekt chromu-polerowanie!!!!tylko że tam opisywałem na podstawie całego silnika albo pokryw a ogólnie rzec biorąc opisywałem polerke aluminium,a gaznik też jest aluminiowy,prawda że to jest trochę inne aluminium tylko z jakąs domieszką ale to akurat nieprzeszkadza,gdysz np jak poleruje alufelgi to one tez są z innego stopu!ale mogę jedynie dodac że nietrzeba aż tyle szlifowac go ja tak zaczołem od papieru 360 i skończyłem na 2000,tak samo w srodku tyle że po wyszlifowaniu gaznika w środku trzeba pózniej dokładnie go przedmuchac ja akurat miałem dostep do sprężarki i niemiałem z tym problemu:)więc trzeba uwarzac z tym szlifowaniem!a jesli chodzi żeby dotac się do tych zakamarków to trzeba sobie kupic specjalne końcówki z filcu! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 9:00, 05 Lip 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:03, 05 Lip 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Trinixi szkoda że w twojej jawce nie bedzie widać takiego efektu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:33, 02 Lis 2007 |
|
|
Szałek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 01 Lis 2007 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
M A S A K RA |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:52, 08 Sty 2009 |
|
|
mustang1980 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Sty 2009 |
Posty: 27 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Dęblin Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jakby dobrze uszczelnić gaźnik żeby waha się nie lała??? Na przykład hermetykiem? widziałem taki gaźnik, który był przy połączeniu z króćcem złączony na hermetyk na tej pokrywce też. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning optyczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|