| Kierownica do Ogara 200 | |
Wysłany: Pon 16:03, 01 Kwi 2013 |
|
|
ryba_98 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 25 Sty 2013 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Bilczyce Południowe Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Od jakiego motoroweru można podpasować kierownicę do Ogara 200 tak żeby była trochę wyższa niż oryginalna? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:51, 01 Kwi 2013 |
|
|
felix |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2012 |
Posty: 296 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
można przedłużyć oryginalną albo od simsona enduro może spasuje (jest wysoka) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:19, 01 Kwi 2013 |
|
|
ryba_98 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 25 Sty 2013 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Bilczyce Południowe Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
O co Ci chodzi jak piszesz "przedłużyć"? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:26, 01 Kwi 2013 |
|
|
felix |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2012 |
Posty: 296 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
przedłużoną kierownice mam romet na którego mam "oko" jest ona prawdopodobnie przecięta i wspawano kawałek innej rurki czy coś takiego |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:27, 01 Kwi 2013 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
można zamontować z motorynki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:30, 01 Kwi 2013 |
|
|
felix |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2012 |
Posty: 296 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a po co chcesz mieć większą kierownicę ? nie robisz na oryginał ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:37, 01 Kwi 2013 |
|
|
ryba_98 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 25 Sty 2013 |
Posty: 44 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Bilczyce Południowe Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak szczerze to nie podoba mi się w Ogarze że jest taki podłuzny:] i miałem zamiar spróbować to trochę poprawić wyższą kierownicą a poza tym ta jest na dłuższą metę niewygodna.Ale taka przeróbka z rozcinaniem i spawaniem mi się za bardzo nie opłaca. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:59, 02 Kwi 2013 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ugnij sobie ze stali nierdzewnej, kumpel robił kilka lat temu do "draga" (z dużym przymrużeniem oka bo z WFM) i całkiem dobrze wyszło, drugi miał większą fantazję bo za dużo nie giął, uciął za to taką długą jak mu ręce starczały... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:25, 25 Lip 2013 |
|
|
valterter2 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 12 Lip 2013 |
Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rudyszwałd Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning optyczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|