| Odgięcie Kolanka | |
Wysłany: Pią 21:01, 04 Lip 2008 |
|
|
kame911 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 23 Gru 2007 |
Posty: 123 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Dziergowice City :P |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czy mogę odgiąć kolanko tak by tłumik był wyżej o dobre 15-20cm? i jak mógłbym podwyższyć tył bez wymiany amortyzatorów bo mam nówki ? proszę o pomoc bardzo ważne. dzięki z góry tylko proszę konkretnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:21, 04 Lip 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz podgiąć ale ciągnie to za sobą pewne wady m.in olej/nagar będzie się gromadził na dole podgiętego kolanka co może być nie korzystne po czasie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:04, 04 Lip 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
To co Kamas napisał.
A co do podwyższenia, to zrób sobie z płaskowników przedłużki amortyzatorów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:46, 05 Lip 2008 |
|
|
kame911 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 23 Gru 2007 |
Posty: 123 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Dziergowice City :P |
|
|
|
|
|
|
|
|
z jakich płaskowników ? pierwszy raz słyszę. A jakbym przewiercił w tym kolanku dziurę po to by nie przepalony olej uciekał ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:43, 05 Lip 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] Poprzedni właściciel podwyższył o dobre kilka centymetrów i chwała mu za to, bo na oryginałach szorowałem kolankiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:28, 05 Lip 2008 |
|
|
kame911 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 23 Gru 2007 |
Posty: 123 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Dziergowice City :P |
|
|
|
|
|
|
|
|
kolanko mam już podwyższone ale o kilka centymetrów a ja chcę jeszcze o 15-20cm ale czy mogę ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:42, 05 Lip 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To podwyższ tylne zawieszenie za pomocą płaskowników-dwa płaskowniki które mają równo zrobione nawierty i tylko podciągasz Jawkę do góry montujesz płaskowniki do tego amortyzator i już masz podwyższone zawieszenie,polecam na jednym płaskowniku zrobić nawierty o odstępie 1-1,5cm ponieważ mocowanie tłumika (odchodzące od nóżek) będzie dociśnięte do ramy przynajmniej u mnie tak było. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:43, 05 Lip 2008 |
|
|
kame911 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 23 Gru 2007 |
Posty: 123 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Dziergowice City :P |
|
|
|
|
|
|
|
|
a nie złamią się te płaskowniki? wytrzymają ten napór? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kame911 dnia Sob 19:44, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:53, 05 Lip 2008 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to zalezy jakiej grubości dasz te płaskowiniki... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:57, 05 Lip 2008 |
|
|
kame911 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 23 Gru 2007 |
Posty: 123 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Dziergowice City :P |
|
|
|
|
|
|
|
|
jakiej powinienem dać żeby wytrzymały to wszystko? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:39, 05 Lip 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:16, 07 Lip 2008 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po:
1. Spotkałem się z dwoma innymi kolankami. Jedno do skutera drugie do mustanga. Inne zgięcie.
2. Są specjalne przedłużki w sklepach na tylne amory.
Pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:56, 28 Lip 2008 |
|
|
Zon3 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2007 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podlaskie |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tył można podniesc w łatwy sposób, Otóż tak, ja zrobiłem to w taki sposób: wzielem 2 takie zlączki łańcucha co idzie w kopaczce do ziemniaków pasuja idealnie i trzymaja bardzo dobrze ;] podniosło mi tył o jakieś 7 cm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning optyczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|