| Ogar z tarczówką | |
Wysłany: Wto 18:52, 20 Sty 2009 |
|
|
sen na jawie |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2007 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław |
|
|
|
|
|
|
|
|
Siema, na innych forach jestem jako Johnny Moped.
Założyłem ogrowi tarczówkę i zawiechę z Yamahy rd 80.
Chciałem by było cicho i wygodnie, niekoniecznie szybko. Zaniedługo chyba skoryguję kanały żeby było elastyczniej
DLA WSZELKICH STRAŻNIKÓW ORYGINAŁU: Nic nie ciąłem nie spawałem. Mam na względzie nieodwracalność niektórych zniszczeń dlatego wszystkie przeróbki robiłem tak by minimalnie naruszać konstrukcję. Jedyne co nieodwracalnie zniszczyłem to kolanko (sporo skrócone) oraz tylny błotnik (2 dziurki małe)
Jeździ się bardzo dobrze. Założone jest tak:
-Kiera DDR z simsona enduro
-Całkowicie nowy osprzęt kiery z simsona (prócz używanej pompki hamulca)
-Ta zawiecha, koło 18"
-Lampa DDR simson
-Wydech simson
-Dziś zakładam nóżkę boczną i zrobię porządki w kablomanii
-Kierunkowskazy nowe DDR
Plany:
-16n1-11 celem zmniejszenia spalania.
-Korekta kanałów-musze brać pod uwagę skrócenie kolanka.
Powiedzcie jak wam się podoba pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sen na jawie dnia Wto 18:55, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 19:45, 20 Sty 2009 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jedna sprawa...a właściwie dwie. Dyndające kable - to po pierwsze. A po drugie to trzeba by się zdecydować, czy koła szprychowane, czy alu Jedno takie, drugie takie to troche tak...ni go od tyłu ni od przodu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:47, 20 Sty 2009 |
|
|
sen na jawie |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2007 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław |
|
|
|
|
|
|
|
|
Napisałem że w kablomanii będą porządki :P zmieniłem lekko instalkę i 30% tych kabli jest niepotrzebnych. Co do koła-chwilowo brak funduszy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:29, 20 Sty 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
fajnie to wygląda
ile zapłaciłeś za to zawieszenie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:08, 20 Sty 2009 |
|
|
Scigus |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowa Sól Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No fajna fajne Enduro ;p ja też planuje zmienić zawieche w Ogarze <Wow> nie daje mi żyć ten sztywniak teraz oczywiście niemam kasy a na allegro wypatrzałem kilka zawieszeń ;// . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:10, 20 Sty 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ładnie się ta zawiecha prezętuje a jak się sprawdza tarcza w ogarku Bo ja myślałem nad założeniem do orginalnego zawieszenia i koła tarczy ale na przemyśleniach narazie się skończyło bo brak kaski. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:16, 20 Sty 2009 |
|
|
Scigus |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowa Sól Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A ja jeszcze tak myślaałem czy by właśnie do swojego , nie przykręcić takich stopek jak w Crossach żeby lepiej się noga trzymała ;p I w takim Enduro też by chyba nieźle wyglądało |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:20, 20 Sty 2009 |
|
|
sen na jawie |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2007 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław |
|
|
|
|
|
|
|
|
Koszta wyniosły około 450zł łącznie z wy**ujaniem mnie na allegro przez pewnego pana. Tarcza jest SUPER. Jechałem przed chwilą 50km a tu nagle garb. Dotykam klamk i zawiecha nurkuje i zwalniam do 20km w sekundę
EDIT: Panowie powiedzcie mi jeszcze o jednym mianowicie długość dolotu. Zakładam 16n1 i niespecjalnie chcę ciąć żeberka. Co zmieni mi Wydłużenie go o ok. 1cm? I jeszcze jedno: Kto mi powie do jakich wymiarów poszczególne kanały skorygować żeby było jak najlepiej? Będzie 16n1, mam tłumik z sima i kolanko nie wiem jakiej długości, jak będzie to potrzebne to oczywiście zmierzę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sen na jawie dnia Wto 22:23, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 23:34, 20 Sty 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sory za odkop ale nie chcę zakładać nowego tematu ale zastanawiałem się nad zamontowaniem tylniego koła od rometa do przodu i na miejsce zębatki zamontować tarcz dopasowaną lub dorobioną, założyć zacisk i dorobić mocowanie zacisku i pompke i jest tania tarczówka liczyłem koło 50zł z pompką i tarczą spróbował bym takie coś zrobić ale nie mam 2 tylniego koła sory za OT |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cross dnia Wto 23:35, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 0:29, 21 Sty 2009 |
|
|
sen na jawie |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2007 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja to słabo widzę, niech inni coś powiedzą. Przeca od tego zależy bezpieczeństwo... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 6:25, 21 Sty 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja oryginalnym zawieszeniu słabo to widzę. Zakładasz tarczówkę, więc chcesz hamować później, ostrzej, mocniej - zawieszenie jest na takie coś za słabe. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:55, 21 Sty 2009 |
|
|
KUBA1 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Cze 2007 |
Posty: 379 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak na moj gust sie nie podoba. Wole orginał. Ale jak ładnie porzadek z tymi kablami zrobisz to moze w tedy! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:57, 21 Sty 2009 |
|
|
sen na jawie |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2007 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co z tą długością dolotu? Kto mógłby pomóc? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:45, 21 Sty 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gdzies widziałem program do obliczania tego. Jak znajde to dam link, poszukam tego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:39, 21 Sty 2009 |
|
|
sen na jawie |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2007 |
Posty: 20 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie chodzi o obliczenie, chodzi o to jaki parametr się zwiększa a jaki zmniejsza jak ten dolot wydłużę. Nie pamiętam tylko co się zmieniało i jak. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning optyczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|