Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning optyczny » Tuning JaWeNcJi
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Tuning JaWeNcJi
PostWysłany: Śro 20:39, 18 Mar 2009
Denis006
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Witam

Chciałbym z tuningować moją jawkę 50 mustang nie mam pomysłu jak myślę że mogli byście mi w tym pomóc (podać jakieś propozycje)

Jawka miała by być coś w typie cross


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Denis006 dnia Śro 20:45, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:58, 18 Mar 2009
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Weź człowieku nie rób wioski. Rzuć ładny lakier, wypoleruj silnik, felgi odpicuj. W żadnym razie na crossa. Chyba że sam wymyślisz coś ciekawego i wiesz jak to estetycznie zrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:12, 18 Mar 2009
Godzik
Zagubiony na Forum
Zagubiony na Forum

 
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieruń Nowy
Płeć: Mężczyzna


sam kiedyś chciałem pancerke na crossa przerobić xD powiem tyle debilny pomysł i cóż więcej xD chcesz mieć pseudo crossa zrób porządny tuning zawieszenie z simsona i dzięki temu uzyskasz większy komfort i po dobrym tuningu również moc do polatania w terenie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:37, 18 Mar 2009
Thom
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Z przodu błotnik zamontuj taki podwyższony. Zaiweszenie jakieś lepsze od Simsona na przykład. Silnik dobrze zrób tak żeby dobrze chodził. Nie tnij ramy żeby wioski nie zrobić. Za dużo nie szalej, nawet fabryczna Jawka czy Ogar sobie w lekkim terenie poradzą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:05, 19 Mar 2009
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Mustanga przerobić na Crossa owszem,ale zmiana zawiechy dostosowanie kształtów moto,modernizacji silnika,itp,itd... Są wręcz nieopłacalne do zrobienia bo na fabrycznych parametrach to starcza jedynie do sklepu po bułki i z powrotem ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:15, 19 Mar 2009
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


To już lepiej jak byś na choppera przerobił bo tera to sporo osób przerabia na krosy itp. a żeby się w tłumie wyróżniać to rzeba iść pod prąd wszystkim. Ja swojego ogara na choppera robie ale nie jakiegoś wioskowego tylko żeby można było na droge wyjechać bez wstydu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:34, 19 Mar 2009
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Ważne żeby był wygodny i tobie się podobał, nic nie odpadało i żeby było estetyczne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:39, 19 Mar 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


jak nie masz pomysłu na co kasę wydać to kup sobie nowe oponki
albo zrób porządnie remont silnika, a na pewno odwdzięczy ci się bezawaryjną pracą


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:14, 21 Mar 2009
mateunio
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: LKS
Płeć: Mężczyzna


jawką w teren.. hahaha, to nie to kup se wsk 125 i rezaj jawka sie po szosie jezdzi;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:45, 21 Mar 2009
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Na biedę można zastosować WSK 125 w teren ale jeśli chce się już fest podejść do tego to może CZ 250 Cross? bo "tym to można polatać".
A Jawką maksymalnie na szosę piaszczystą można wyjechać bo tak to tylko te utwardzane ścieżki zalecane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:48, 01 Kwi 2009
Denis006
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


dziękuję za szczere odpowiedzi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:57, 02 Kwi 2009
Adamos
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice-Poddębice
Płeć: Mężczyzna


Na temat Tuningu Zabytków powiem dwa stare fajne powiedzenia "WueSKa c*pa nie crooos, Junak ch*j nie chopper" , "A najlepszy Tuning to zmiana motocykla..."


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adamos dnia Czw 21:01, 02 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:07, 02 Kwi 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


Fajny motor to oryginalny motor Cool nie jakaś wioska na kołach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:27, 13 Maj 2009
Poldziu
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


też uważam ze tych cacek się nie przerabia ja chcecie coś innego to kupcie oryginalne , a nic na siłę . Utrzymać zabytek w dobrym stanie to jest coś ! PozdrawiaM


edit; Gratuluję pięknego odkopu /Rutkowski


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Poldziu dnia Śro 22:27, 13 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Tuning JaWeNcJi
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning optyczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin