Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny » czeski tuning Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
czeski tuning
PostWysłany: Śro 19:59, 03 Maj 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


[img]http://jawa.mysteria.cz/show_image.php?cat=tunning/marek/3.jpg
[/img]




------------------------------------------------------------------------------------------co o tym sądzicie,piszcie,podobno na tym cylindrze można osiśgnąć 100 km/h


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:05, 03 Maj 2006
Luke16
Gaduła
Gaduła

 
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: woj. łódzkie


Przecież to jest morderstwo jechać 100km/h jawką 50 jak ja jechałem swoją 80km/h to mi się śruby przy silniku poodkręcały


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:07, 03 Maj 2006
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


A gdzie to można kupić ? I skąd masz te zdjęcia jeśli możn awiedzieć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:51, 03 Maj 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


mam te zdjęcia z forum ogarowców(ten sam silnik),mają zdjęcia zębatki 15 z,zapłonu elektronicznego,i troche innych---------------a kupić można w czechach ale niestety nikt nie wie gdzie dokładnie i nikt do polski nie sprowadza takiego czegoś,są strony czeskie o tuningu i przerubkach których w polsce jeszcze nie było-------------------------------------apropo do simsonów są sprowadzane cylindry o mocy prawie 10 koni,skrzynie 5,6 biegowe i wiele innych części a do jawki nie---------------proponuje skontaktować sie z jakimiś churtownikami co w polsce sprzedają części do tuningu i sie zapytać czy majądo jawki te oto części


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:33, 03 Maj 2006
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


Teraz sobie przypomniałem, że nieutek mi mówił, jeszcze zanim założyliśmy tą stronę, że jego tata mu powiedział, że były takie głowicę, z radiatorami do chłodzenia. Więc to musiało być w polsce, ale teraz niestety jawek coraz mniej części w sklepach coraz gorszej jakości no to i tych głowic i cylindrów nie sprowadzają, a szkoda, bo chłodzenie jest niezłe na takim cylindrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:53, 03 Maj 2006
yuby51
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Ale w jaki sposób ten cylinder osiąga taką moc?.A wogule do przecież wszystko inne sie posypie naprzykład wał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:13, 03 Maj 2006
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


Myśle, że ten cylinder ma normalną moc tylko lepsze chłodzenie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:40, 03 Maj 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


nie to tuningowy dodaje dużo mocy,wał też do niego idzie jakiś wzmacniany,radiatory są po to zeby sie nie przegrzewał-----------------------------------a wejście na gażnik jest pod gażnik od jawy 250,przyjżyjcie sie,to napewno dodaje mocy,a gdyby miał taką samą to by sie zalewał przy takim gażniku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:01, 03 Maj 2006
Kozioł
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa


W takim razie to musi bardzo dużo mocy dawac. Właśnie się zastanawiałem, jak do tego gaźnik zamontować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:55, 04 Maj 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


no ja jeszcze złożonego silnika z gażnikiem nie widziałem----------ale gdy zobaczyłem zapłon elektroniczny,zębatke z15,taki cylinder,głowice,schemat tuningowanego tłumika to wiedziałem że simsony po nawet nie wiadomo jakim tuningu nie mają szans----------------z tymi przerubkami to na jedynce i troche więcej gazu a pewnie przud już by był w górze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:04, 05 Maj 2006
Sebav
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rumia(trójmiasto)


a jaką ten cylinder ma pojemność i czy sprzedają wzmacniane wały


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:57, 05 Maj 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


a tego to już nie wiem ale na pewno większą


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:33, 05 Maj 2006
nieutek
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świlcza


a daj link to tamtego forum do tamtego posta


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:03, 05 Maj 2006
ogar2007
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 3202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk)


podam strone:www.ogar200tuning.prv.pl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:35, 26 Maj 2006
Bartek 13
Doświadczony
Doświadczony

 
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław


Przy 70 km/h juz ciezko skrecac a co dopiero przy 100 km/h


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
czeski tuning
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 5  
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin