| cylinder 60cm z tłokiem na 2 pierścienie | |
Wysłany: Sob 17:31, 17 Mar 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
jakby ktoś był zainteresowany to na allegro są do kupienia cylindry tuningowane z tłokiem dwupierścieniowym!!!!
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:52, 17 Mar 2007 |
|
|
Mateusz |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 09 Lip 2006 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnów |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja juz straclem przekonania do tych cylindrów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:04, 17 Mar 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to jest rzeczywiscie 60ccm czy 55? Oplaca sie kupowac cylki na allegro, bo slyszalem ze tam wciskaja kit |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:05, 17 Mar 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
to jest 55, 60 bedziesz mial po 4 szlifach cylka 55 :P na alegro czy nie wszedzie jest taki sam towar albo bardzo podobny!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:53, 17 Mar 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi by się przydał nowy cylek i tłok z pierścieniami bo mam tłok dwupierścieniowy (50 ccm cylek) ale już słysze jak wysiadają mi pierścienie, ale w ogóle to chce zyskać na mocy więc może załatwie sobie taki cylek bo dwupieścienie wchodzą szybciej na obroty znam to ze swojej perspektywy bo taki akurat posiadam, ale ma jużtroche przebiegu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:07, 26 Mar 2007 |
|
|
liroy |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Lut 2007 |
Posty: 132 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Góra |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja nie radze. moj silnik jest u mechanika i mówił że tłoki 2pierścieniowe są do kitu:( |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:15, 26 Mar 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam cylka 60ccm i wole tłok na 2 pierscienie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:51, 26 Mar 2007 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja jakos wole te 3 pierscieniowe naprawde cylindry 55 to wcale nie sa 4 szlify ja kupiłem nowy tłok (kumpel mi doradził jak go dorwe to nogi z tyłka wyrwe ) r4 do tego 6 pierscieni zakładam a ten ma luzy ze strach naszczxęscie to było juz dawno to mi złosc mija |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:23, 27 Mar 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
No pewnie, że nie są.
Wystarczy policzyć, że każdy szlif to 0,25 mm tulei, więc 4 * 0,25= 1 mm
38+1=39 mm
Więc "trochę brakuje". |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Tuning mechaniczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|