| cylek 60ccm a jaki tłok? | |
Wysłany: Nie 11:43, 15 Kwi 2007 |
|
|
Szap |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 121 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja jutro ide kupic cylinder 60ccm i niewiem jaki tlok wziasc 2 czy 3 pierscienowy. jakie sa tego róznice i co polecacie i dlaczego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:39, 15 Kwi 2007 |
|
|
bezelek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Wrz 2006 |
Posty: 234 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Daniec Opolskie |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja polcem 2 pierścieniowy bo na 2 bedzie wystarczająca kompresja a dodatkowo mniejsze tarcie czyli większe obroty
Jak masz dostęp do 2 pierścieniowego to bierz ( bo u mnie do 60, 2 pierścieniowego nie ma ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:02, 15 Kwi 2007 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:28, 15 Kwi 2007 |
|
|
Szap |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 121 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a ile pójdzie na 2pierscienowym a ile na 3pierscienowym tłoku?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:15, 15 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na 2 pierścieniowym 280, a na 3 279,8.
Głupie pytanie.
To zależy od dotarcia, stanu reszty podzespołów, ustawień gaźnika, zapłonu, drogi po jakiej jedziemy, licznika jakim mierzymy itp.
Ale różnica ta nie będzie wielka - co najwyżej kilka km/h.
Na dwupierścieniowym szybciej wkręca się na obroty i ma je wyższe. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:05, 15 Kwi 2007 |
|
|
bezelek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Wrz 2006 |
Posty: 234 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Daniec Opolskie |
|
|
|
|
|
|
|
|
No, a wg mnie żadna na 2 pierścieniowym jak staniesz i dla lansu dodasz gazu to bedzie szybciej na obroty wchodził i chyba wg mnie większa żywotność bo w końcu miejsze tarcie:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:30, 18 Kwi 2007 |
|
|
Szap |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 121 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
doczytalem sie gdzies ze cylek 60cm3 jest gorszy od 50 poniewaz mozna dowalic skrzynie biegów itd i wiekszy przepal |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:16, 18 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Skrzynię dowalić ?
Bardzo ciekawe bo ta skrzynia by wytrzymała 2 x taką moc jak ma normalna Jawka spokojnie.
Raczej nie jest polecany z tego względu, że sam cylek ma małą trwałość.
Ale różne są opinie na ten temat. Ten o jakim dyskutujemy jest wyrabiany przez AL-MOT, który słynie z dobrych jakościowo tłoków i cylindrów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:24, 18 Kwi 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
almot to dobra firma i produkuje bobre 60(sam taką posiadam ale 3 pierścieniówke)
wybrałbym 2 pierścieniową
gniewny ma racje skrzynia w jawce nie siądzie tak szybko(wogóle nie siada jak ładnie sie jezdzi)
2 pierścieniowa wpłynie pozytywnie na żywotność silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:22, 19 Kwi 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja kupiłem z agmotu ale na cylku, pomiedzy zebrami pisze AL_MOT czy AL MOT, jakos tak. Czy to jest ten almotowski ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:10, 19 Kwi 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak,u mnie tak samo też między żeberkami pisze
almotowskie cylindry są nawet ok
ale jak sie trafi jakieś guwno to wogóle sie słabo jeżdzi(dobra 50 lepsza) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:29, 04 Maj 2007 |
|
|
mateunio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Maj 2007 |
Posty: 253 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: LKS Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wieci co te cylindry to lipa bo nigdzie nie mozna pierscieni dostac(zakladalem od simka)
ale w nasępnym sezonie kupuje oryginalną 50-tke i tlok na 2 prsc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:55, 05 Maj 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A mam pytanko czy te pierscienie od simsona wogóle są lepsze i coś dają wogóle czy można takie zakładać?? Może są lepszej jakości ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:24, 05 Maj 2007 |
|
|
mateuszkal |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2007 |
Posty: 364 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam tłok na 2 pierscienie i pierscionki od simka i nie ma dużo różnicy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:45, 06 Maj 2007 |
|
|
jawkowiec:))) |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2007 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrowy:) |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 pierscieniowy jest silniessza i szybsza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Porady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|